Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοShinQueen Casino - γενική συζήτηση

ShinQueen Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από andandjonnyx
|
3.781 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το ShinQueen Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

file

This casino has changed operators with the renewal.

RWB Solution is the operator of casinocasino, which has a very low rating here.

andandjonnyx
πριν από 1 έτος

Hi and thank you for this information. I will pass it on to our data team to take a look at it. Did you come across it by accident? 

πριν από 1 έτος

No, since Queen Casino became shin Queen Casino has had very many problems with users.

Investigation revealed that the operator had a record of repeatedly refusing to withdraw funds.

Therefore, the reputation of this casino ranks among the lowest in Japan.

andandjonnyx
πριν από 1 έτος

Even on our side the casino doesn't have a dazzling safety index and therefore below average, which I also think is not a great glory. Obviously there is a reason, but so far we don't have any experience from players either in the form of user reviews or complaints, which is quite a pity. So at least in this way I'm glad you posted your observation.

So thank you again. 

πριν από 11 μήνες

Μου αρέσει πολύ το παιχνίδι σου, είναι πολύ ενδιαφέρον

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Μπήκα στην κοινότητα του Queensino μετά από σύσταση ενός φίλου και μέχρι στιγμής οι εντυπώσεις μου είναι θετικές.


Κυρίως γιατί η εξυπηρέτηση των πελατών τους είναι γρήγορη και η στάση τους ειλικρινής. Αυτήν τη στιγμή δοκιμάζω τις δυνατότητες κατάθεσης και ανάληψης σε εικονικό νόμισμα.






Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Μου αρέσει πολύ το παιχνίδι σου, είναι πολύ ενδιαφέρον

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hi, what is your favourite thing about this casino ? What do you like here ? Can you tell me a little more ? 🙂

πριν από 11 μήνες

Μπήκα στην κοινότητα του Queensino μετά από σύσταση ενός φίλου και μέχρι στιγμής οι εντυπώσεις μου είναι θετικές.


Κυρίως γιατί η εξυπηρέτηση των πελατών τους είναι γρήγορη και η στάση τους ειλικρινής. Αυτήν τη στιγμή δοκιμάζω τις δυνατότητες κατάθεσης και ανάληψης σε εικονικό νόμισμα.






Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hello, I'm glad you have a positive experience so far. As for testing, how is it going so far ? Do you think you'll play for real money here and is it suitable for you ? Did you encounter any problems related to the casino and tried to solve them with customer support ? 

πριν από 11 μήνες

These two posts are likely to be sock puppet by the casino management.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
andandjonnyx
πριν από 11 μήνες

Based on more than just your complaint history with Casino Guru, we have a quite good idea about your attitude toward casinos and fair gambling.

We are not puppets here, and you are not a recreational player with a fair approach.

Be warned; offend any admin or casino representative once more, and you are out of the forum for good.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Radka
πριν από 11 μήνες

I apologize if I said something that offended you, but it is not unfounded.

It was not an employee of the casino guru who said it could be a puppet, but the two Japanese who wrote in.


This casino has a lot of priors.

It has been blacklisted in Japan for several acts of self-posting on electronic bulletin boards.

It is odd that two players have posted in a short period of time to a discussion of this casino that had never posted before.

Furthermore, these two players have not posted anywhere else but here.

Furthermore, both registration dates are January 15.


As you can see from the complaints section, there was also a strange coincidence in January, when four Japanese people registered with this casino guru and filed complaints with this casino in Japanese.


A total of six Japanese registered with Casino Guru to participate in discussions and file complaints about this casino.


We, Japanese casino users, suspected organized behavior, so we wrote to warn them.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
andandjonnyx
πριν από 11 μήνες

I don't think that judging other players is the best way to communicate. 

Your arguments that you provided have some logic, but if we followed it and the registration date was always suspicious, and that the player wrote only under one specific casino, we could suspect almost everyone. These players obviously had some experience and wrote here. I have seen that this casino is targeted to one country so I don't find anything strange in it. 

If there are any doubts on our side, we'll be sure to deal with them. 

In the meantime, please keep everything polite, because I don't think you would like to be accused of being a bad person either.

Thank you. 

πριν από 11 μήνες

You must not be very familiar with the casino situation in Japan.

From the point of view of Japanese players, this is a very strange point.


There have been many very unnatural posts praising Queen Casino in communities separate from Casino Guru, and the Japanese have long had their doubts.


https://jp.casino.guru/queen-casino-review


Did you know that shinqueencasino is not a new casino, but a renamed and revamped queencasino?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
andandjonnyx
πριν από 11 μήνες

Now that we see each other eye-to-eye, I'm quite convinced you already know such information is appreciated if proposed appropriately.

Thus, and again, I ask you kindly to follow the form:

file

Can you do that?

Of course, we aim to collect such information, but at this point, we could use concrete proof. If you have one, use the form, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 10 μήνες

Ακόμα κι αν ολοκληρώσετε όλα τα KYC και υποβάλετε πρόσθετα έγγραφα, δεν θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων.

Όταν επικοινωνείτε με την υποστήριξη,

Η εταιρεία μας δεν ορίζει χρονικό όριο για τις αναλήψεις, επομένως ενδέχεται να χρειαστούν έως και 100 χρόνια για την ανάληψη των κεφαλαίων.

επιστρέφει.

Επίσης, η υποστήριξη έχει μια στάση που κοροϊδεύει τους παίκτες που παίζουν με μικρά χρηματικά ποσά.

Ιστότοπος απάτης EXIT.

Αυτόματη μετάφραση:
sakuraYAMA
πριν από 10 μήνες

Hello there. I can understand that this kind of situation could be really frustrating. Good on you, that you have submitted a complaint here with our team. You have provided all the information our team asked for, and one of your answers just "caught my eye", if I may ask, you wrote: "All accounts have been successfully verified." Do you , by any chance, mean that you have more than one account in this casino? Or do I understand that incorrectly? Could you make it clear to me, please?🙏 Thank you in advance. And let's 🤞 that our complaints team will be able to help you out with this issue.


πριν από 10 μήνες

η κατανόησή σου είναι λάθος.

Έχω μόνο έναν λογαριασμό.

Τώρα, το καζίνο επικοινώνησε μαζί μου και μου αρνήθηκε η ανάληψη λόγω στοιχήματος συστήματος που παραβιάζει τους όρους και τις προϋποθέσεις και μου έχει κατασχέσει ολόκληρο το υπόλοιπό μου.

Έχω παίξει κουλοχέρηδες μερικές εκατοντάδες φορές για $0,2 και περίπου 800 φορές για $0,4.

Εάν το ονομάσετε στοίχημα συστήματος, δεν θα μπορείτε να το παίξετε σωστά.

Αυτόματη μετάφραση:
sakuraYAMA
πριν από 10 μήνες

Hello and thank you for the reply. I'm glad to see it was only a misinterpretation. Creating more than one account would be an avoidable complication, so let's get over this topic now.

I see that this information from the support is a new update, right? Could you please inform our complaint team as well about this?🙏 You can easily do so here on this link 👈. It is a very important to keep them updated about the situation. Thank you in advance.

πριν από 9 μήνες

Όταν έκανα ανάληψη 4.300 $, η ανάληψη απορρίφθηκε μια μέρα αργότερα και 4.000 $ κατασχέθηκαν.

Ο λόγος ήταν η παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων και είπε ότι είχε τοποθετήσει ένα στοίχημα χωρίς ρίσκο, αλλά είχε διαβάσει προσεκτικά τους όρους πριν παίξει και είχε αυξήσει το στοίχημά του από περίπου $100 σε $4.300 σε περίπου μια μέρα, οπότε ρίσκαρε το. Δεν υπάρχει περίπτωση να αυξήσουμε τόσο πολύ χωρίς αυτό, αλλά όσες φορές και να ρωτήσω, δεν μπορώ να μιλήσω για λεπτομέρειες.

Δεν συνιστούμε τη χρήση του.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα