Λυπάμαι πραγματικά για αυτό το ζήτημα και κάνατε το σωστό υποβάλλοντας την καταγγελία εδώ με την ομάδα μας, σίγουρα. Σίγουρα θα κάνουν ό,τι μπορούν για να το λύσουν.
Μπορώ να ρωτήσω αν όντως μπορέσατε να παίξετε καθόλου με την κατάθεσή σας; Πόσο καιρό μετά την κατάθεση, μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός σας;
Εάν έχετε οποιεσδήποτε αλλαγές σχετικά με αυτό, ενημερώστε μας.
I am really sorry about this issue, and you have done the right thing by submitting the complaint here with our team, for sure. They will surely do their best to get it solved.
May I ask if you were actually able to play with your deposit at all? How long after you made the deposit, was your account blocked?
If you have any changes regarding this, please let us know.
Αυτόματη μετάφραση: