πριν από 1 έτος
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
0
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
Πάντα πιστεύω στο καλό, γι' αυτό συνεχίζω να πιστεύω ότι έχετε ήδη πάρει τα χρήματά σας, μόνο στην ερώτηση που θα ήθελα να είχα απαντήσει πόσο καιρό περιμένατε όλοι εδώ για την επαλήθευση των εγγράφων σας;
I always believe in the good, so I continue to think that you get your money already, only the question I would like to have answered how long did you all wait here for the verification of your documents?
Ich glaube immer an das gute , daher denke ich weiterhin das man sein Geld schon bekommt , nur die Frage würde ich gerne beantwortet haben wie lange habt ihr alle hier auf die Verifizierung eurer Dokumente gewartet ?
Έγινε μέσα σε μια μέρα. Ήταν παράξενα γρήγορο.
Was done within a day. It was strangely quick.
War innerhalb eines Tages erledigt. Das ging komischerweise schnell.
1 ημέρα ? Πω πω, έχουν περάσει 2 μέρες για μένα και ακόμα δεν υπάρχει τέλος!
επίσης φωτογραφία ταυτότητας + selfie + διεύθυνση + απόδειξη πληρωμής;
1 day ? Wow, it's been 2 days for me and there's still no end in sight!
also photo of ID + selfie + address + proof of payment?
1 Tag ? Wow , bei mir sind es schon 2 Tage und noch kein Ende in Sicht !
auch Foto von Ausweis + Selfie + Adresse + Zahlungsnachweis?
Και πόσες αναλήψεις έχετε ήδη κλείσει με επιτυχία στον τραπεζικό σας λογαριασμό;
And how many withdrawals have you already booked successfully to your bank account?
Und wie viele Auszahlungen hast du schon erfolgreich auf deinem Bankkonto verbucht ?
7 έχουν φτάσει. 3 έμειναν. Αλλά διαρκεί πάντα μεταξύ 3 και 7 ημερών.
7 have arrived. 3 are left. But it always lasts between 3 and 7 days.
7 sind angekommen. 3 sind noch übrig. Dauert aber immer zwischen 3 und 7 Tagen.
Περιμένω από τις 17 Φεβρουαρίου. στην πληρωμή μου. Οι όροι λένε κάτι για χρόνο επεξεργασίας 1-2 ημερών. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί αν θέλω να κάνω ανάληψη 1.700 ευρώ αλλά να λαμβάνω μόνο 500 ευρώ κάθε λίγες εβδομάδες; Σε τελική ανάλυση, δεν υπάρχουν παίκτες που κάνουν σοβαρές εκ νέου κατάθεση περιμένοντας για ανάληψη. Ο λογαριασμός μου έχει επίσης επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό.
Συνολικά, έμεινα πολύ ευχαριστημένος με την εμπειρία παιχνιδιού. Η επιλογή του παιχνιδιού, η εμφάνιση της ιστοσελίδας... όλα καλά. Οι μεγάλοι χρόνοι επεξεργασίας για πληρωμές και οι δικαιολογίες των ζωντανών συνομιλιών σας κάνουν να ξεχνάτε γρήγορα την ωραία εμπειρία παιχνιδιού, η οποία είναι πραγματικά κρίμα και δεν χρειάζεται να είναι.
I've been waiting since February 17th. on my payout. The terms say something about a processing time of 1-2 days. How long should it take if I want to withdraw 1,700 euros but only receive 500 euros every few weeks? After all, there are no players who seriously re-deposit while waiting for a withdrawal. My account has also been verified for a long time.
Overall, I was pretty happy with the gaming experience. The game selection, the look of the website... all good. The long processing times for payouts and the excuses of the live chats make you quickly forget the nice gaming experience, which is actually a shame and doesn't have to be.
Ich warte nun auch schon seit dem 17.02. auf meine Auszahlung. In den Terms steht etwas von einer Bearbeitszeit von 1-2 Tagen. Wie lange soll es bitte dauern, wenn ich 1.700 Euro auszahlen will, aber immer nur 500 Euro alle paar Wochen erhalten? Es gibt doch keine Spieler, die ernsthaft nochmal einzahlen, während sie auf eine Auszahlung warten. Mein Konto ist zudem schon seit längerem verifiziert.
Grundsätzlich war ich mit dem Spielerlebnis ziemlich zufrieden. Die Spieleauswahl, die Aufmachung der Website ... alles gut. Die langen Bearbeitungszeiten bei Auszahlungen und die Ausreden den Live-Chats lassen einem das schöne Spielerlebnis aber schnell vergessen, was eigentlich schade ist und nicht sein muss.
Ακριβώς η ΙΔΙΑ διατύπωση χρησιμοποιήθηκε πάντα στον Άγριο Φαραώ! Πάντα έλεγε "Δεν επεξεργαζόμαστε πληρωμή, στείλτε ένα email"
Σου το ορκίζομαι, είσαι τυχερός αν δεις χρήματα και αν δεις μην καταθέσεις άλλα! Μπορείτε να αναφέρετε περισσότερες από αρκετές εναλλακτικές!
Exactly the SAME wording was always used in Wild Pharaoh! It was always saying "We're not processing a payout, please send an email"
I swear to you, you're lucky if you see any money and if you see any, don't deposit any more! Can you name more than enough alternatives!
Genau die GLEICHE Formulierung wurde bei Wild Pharao auch immer benutzt! Es hieß immer "Wir bearbeiten keine Auszahlung bitte senden sie eine Email"
Ich schwöre dir, du hast Glück wenn du noch Geld siehst und wenn du welches siehst zahl nichts mehr da ein! Kann dir mehr als genug alternativen nennen!
Γεια Gmbl, λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να ελέγξω τίποτα χωρίς όνομα χρήστη παίκτη. Μπορείτε να μου δώσετε το όνομα χρήστη για να σας βοηθήσω περαιτέρω;
Hi Gmbl, I'm sorry but I cannot check anything without a player username. Could you please provide me with the username so that I can assist you further?
Γιατί δεν παίρνω απάντηση; Έχω στο συνεργαζόμενο καζίνο σας
Spinpiratecasino και τώρα περιμένω περισσότερες από 2 ημέρες για να επαληθευτούν τα έγγραφά μου KYC
Why am I not getting an answer? I have at your partner casino
Spinpiratecasino and am now waiting more than 2 days for my documents to be KYC verified
Wieso bekomme ich keine Antwort ? Ich habe bei ihrem partnercasino
Spinpiratecasino gewonnen und warte nun mehr als 2 Tage auf die Verifizierung meiner Dokumente KYC
Αγαπητέ Sebst1986,
Σας ευχαριστούμε που γνωστοποιήσατε αυτό το θέμα. Λυπούμαστε για την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε από την καθυστέρηση στην πληρωμή σας. Να είστε βέβαιοι ότι εργαζόμαστε ενεργά για την επεξεργασία της πληρωμής σας και θα είναι σύντομα κοντά σας.
Κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι για τους παίκτες μας να λαμβάνουν έγκαιρα τις πληρωμές τους και ζητούμε συγγνώμη που δεν ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες σας σε αυτήν την περίπτωση. Εκτιμούμε την υπομονή και την κατανόησή σας όσο εργαζόμαστε για την επίλυση αυτού του ζητήματος.
Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις ή ανησυχίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Εκτιμούμε την επιχείρησή σας και ελπίζουμε να συνεχίσουμε να σας προσφέρουμε μια ευχάριστη και απρόσκοπτη εμπειρία παιχνιδιού στο καζίνο μας.
Τις καλύτερες ευχές,
Scatterhall
Dear Sebst1986,
Thank you for bringing this matter to our attention. We are sorry for any inconvenience caused by the delay in your payment. Please be assured that we are actively working to process your payment and it should be with you soon.
We understand how important it is for our players to receive their payments promptly, and we apologise for falling short of your expectations on this occasion. We appreciate your patience and understanding while we work to resolve this issue.
If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We value your business and hope to continue providing you with an enjoyable and seamless gaming experience at our casino.
Best regards,
Scatterhall
Αγαπητέ Isco33,
Σας ευχαριστούμε που απευθυνθήκατε. Ζητώ συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε από την καθυστέρηση στην επαλήθευση των εγγράφων KYC σας. Για να σας βοηθήσω, μπορείτε να μου δώσετε το όνομα χρήστη του παίκτη σας στο καζίνο μας ή στο Spinpirate Casino; Αυτό θα μου επιτρέψει να ελέγξω την κατάσταση της επαλήθευσης σας και να σας ενημερώσω. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας.
Με εκτιμιση,
Scatterhall
Dear Isco33,
Thank you for reaching out. I apologise for any inconvenience caused by the delay in verifying your KYC documents. In order for me to assist you, can you please provide me with your player username at our casino or at Spinpirate Casino? This will allow me to check the status of your verification and provide you with an update. Thank you for your patience and understanding.
Sincerely,
Scatterhall
Το όνομα χρήστη μου είναι επίσης Isco33 στο Spinpirate Casino
Θα τους ήμουν πολύ ευγνώμων για αυτό
My username is also Isco33 at Spinpirate Casino
I would be very grateful to them for that
Mein Username ist ebenfalls Isco33 bei Spinpirate Casino
Ich wäre ihnen sehr dankbar darüber
Πληρώστε σε όλους γενικά, δεν χρειάζονται ονόματα παικτών. Θέλουν απλώς το όνομα χρήστη για να πληρώσει τους παίκτες που παραπονιούνται εδώ, και όσοι δεν διαμαρτύρονται δεν βλέπουν τίποτα!
Pay out to everyone in general, they don't need player names. They just want the username to pay off the players who complain here, and those who don't complain don't see anything!
Zahlen Sie doch mal generell an alle aus, sie brauchen keine Spielernamen. Sie wollen nur den Benutzernamen um die Spieler die sich hier Beschweren auszuzahlen, und wer sich nicht beschwert sieht nichts!
Δεν ντρέπεσαι;
Έχετε αποκαλυφθεί ως Wild Pharaoh 2.0!!!!
Παραδόξως, δεν απαντάτε στους ισχυρισμούς!
Είστε απλώς εγκληματίες!
Arent you ashamed?
You have been revealed as Wild Pharaoh 2.0!!!!
Oddly enough, you don't respond to the allegations!
You are just criminals!
Schämt ihr euch nicht?
Ihr wurdet als Wild Pharao 2.0 enttarnt!!!!
Komischerweise reagiert ihr nicht auf die Anschuldigungen!
Ihr seid einfach Verbrecher!
Αγαπητοί παίκτες,
Σας γράφω για να σας ενημερώσω ότι είμαι διαθέσιμος να σας βοηθήσω με τυχόν προβλήματα ή ζητήματα εξαργύρωσης που μπορεί να αντιμετωπίζετε. Ωστόσο, για να το κάνω αυτό, θα χρειαστώ το όνομα χρήστη του παίκτη σας. Στείλτε μου ένα προσωπικό email με τη γραμμή θέματος "From Casino Guru" είτε στο support@scatterhall.com είτε στο support@spinpirate.com. Να είστε βέβαιοι ότι θα παρακολουθώ προσωπικά τα email σας.
Ζητώ συγγνώμη για τυχόν προβλήματα πληρωμής που μπορεί να αντιμετωπίσατε τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Θα ήθελα επίσης να σας υπενθυμίσω ότι η διαδικασία KYC μπορεί να διαρκέσει από 1-5 εργάσιμες ημέρες λόγω του μεγάλου όγκου των παικτών που ζητούν KYC. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία KYC, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Λάβετε υπόψη ότι είναι σημαντικό να είστε υπομονετικοί και κατανοητοί, καθώς ο μεγάλος όγκος αιτημάτων μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στους χρόνους επεξεργασίας. Εκτιμούμε την υπομονή και τη συνεργασία σας σε αυτό το θέμα.
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε να παίξετε μαζί μας και ανυπομονούμε να επιλύσουμε τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχετε.
τις καλύτερες ευχές
Scastterhall
Dear valued players,
I am writing to let you know that I am available to assist you with any problems or cash-out issues you may be experiencing. However, in order for me to do so, I will need your player username. Please send me a personal email with the subject line "From Casino Guru" to either support@scatterhall.com or support@spinpirate.com. Rest assured that I will personally attend to your emails.
I apologise for any payment issues you may have experienced in the past couple of weeks. I would also like to remind you that the KYC procedure may take anywhere from 1-5 business days due to the high volume of players requesting KYC. If you have any questions about the KYC process, please do not hesitate to contact me.
Please keep in mind that it's important to be patient and understanding, as high volumes of requests can lead to delays in processing times. We appreciate your patience and cooperation in this matter.
Thank you for choosing to play with us, and we look forward to resolving any issues you may have.
Best regards
Scastterhall
Σας έγραψα το email με θέμα "From Casino Guru"
Ελπίζω να μπορείτε τώρα να με βοηθήσετε με το KYC
I wrote you the email with the subject "From Casino Guru"
I hope you can now help me with the KYC
Ich habe ihnen die email geschrieben mit dem Betreff „From Casino Guru"
ich hoffe sie können mir nun helfen bei der KYC
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.