Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

 από Fabi84
|
321.625 προβολές 1.852 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...93
Isco33

https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt

The_Gamble_Lawyer

Πάντα πιστεύω στο καλό, γι' αυτό συνεχίζω να πιστεύω ότι έχετε ήδη πάρει τα χρήματά σας, μόνο στην ερώτηση που θα ήθελα να είχα απαντήσει πόσο καιρό περιμένατε όλοι εδώ για την επαλήθευση των εγγράφων σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Isco33

Έγινε μέσα σε μια μέρα. Ήταν παράξενα γρήγορο.

Αυτόματη μετάφραση:
asgard18

1 ημέρα ? Πω πω, έχουν περάσει 2 μέρες για μένα και ακόμα δεν υπάρχει τέλος!

επίσης φωτογραφία ταυτότητας + selfie + διεύθυνση + απόδειξη πληρωμής;

Αυτόματη μετάφραση:
Isco33

Ναι, πλήρες πρόγραμμα

Αυτόματη μετάφραση:
asgard18

Και πόσες αναλήψεις έχετε ήδη κλείσει με επιτυχία στον τραπεζικό σας λογαριασμό;

Αυτόματη μετάφραση:
Isco33

7 έχουν φτάσει. 3 έμειναν. Αλλά διαρκεί πάντα μεταξύ 3 και 7 ημερών.

Αυτόματη μετάφραση:

Περιμένω από τις 17 Φεβρουαρίου. στην πληρωμή μου. Οι όροι λένε κάτι για χρόνο επεξεργασίας 1-2 ημερών. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί αν θέλω να κάνω ανάληψη 1.700 ευρώ αλλά να λαμβάνω μόνο 500 ευρώ κάθε λίγες εβδομάδες; Σε τελική ανάλυση, δεν υπάρχουν παίκτες που κάνουν σοβαρές εκ νέου κατάθεση περιμένοντας για ανάληψη. Ο λογαριασμός μου έχει επίσης επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό.

Συνολικά, έμεινα πολύ ευχαριστημένος με την εμπειρία παιχνιδιού. Η επιλογή του παιχνιδιού, η εμφάνιση της ιστοσελίδας... όλα καλά. Οι μεγάλοι χρόνοι επεξεργασίας για πληρωμές και οι δικαιολογίες των ζωντανών συνομιλιών σας κάνουν να ξεχνάτε γρήγορα την ωραία εμπειρία παιχνιδιού, η οποία είναι πραγματικά κρίμα και δεν χρειάζεται να είναι.

Αυτόματη μετάφραση:

Ακριβώς η ΙΔΙΑ διατύπωση χρησιμοποιήθηκε πάντα στον Άγριο Φαραώ! Πάντα έλεγε "Δεν επεξεργαζόμαστε πληρωμή, στείλτε ένα email"



Σου το ορκίζομαι, είσαι τυχερός αν δεις χρήματα και αν δεις μην καταθέσεις άλλα! Μπορείτε να αναφέρετε περισσότερες από αρκετές εναλλακτικές!

Αυτόματη μετάφραση:
Sebst1986

1:1 σαν τον άγριο Φαραώ!

Αυτόματη μετάφραση:
asgard18

Σούπερ ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Hi Gmbl, I'm sorry but I cannot check anything without a player username. Could you please provide me with the username so that I can assist you further?

Scatterhall Casino

Γιατί δεν παίρνω απάντηση; Έχω στο συνεργαζόμενο καζίνο σας

Spinpiratecasino και τώρα περιμένω περισσότερες από 2 ημέρες για να επαληθευτούν τα έγγραφά μου KYC

Αυτόματη μετάφραση:
Sebst1986

Dear Sebst1986,

Thank you for bringing this matter to our attention. We are sorry for any inconvenience caused by the delay in your payment. Please be assured that we are actively working to process your payment and it should be with you soon.

We understand how important it is for our players to receive their payments promptly, and we apologise for falling short of your expectations on this occasion. We appreciate your patience and understanding while we work to resolve this issue.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We value your business and hope to continue providing you with an enjoyable and seamless gaming experience at our casino.

Best regards,

Scatterhall


Isco33

Dear Isco33,

Thank you for reaching out. I apologise for any inconvenience caused by the delay in verifying your KYC documents. In order for me to assist you, can you please provide me with your player username at our casino or at Spinpirate Casino? This will allow me to check the status of your verification and provide you with an update. Thank you for your patience and understanding.

Sincerely,

Scatterhall


Scatterhall Casino

Το όνομα χρήστη μου είναι επίσης Isco33 στο Spinpirate Casino


Θα τους ήμουν πολύ ευγνώμων για αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino

Πληρώστε σε όλους γενικά, δεν χρειάζονται ονόματα παικτών. Θέλουν απλώς το όνομα χρήστη για να πληρώσει τους παίκτες που παραπονιούνται εδώ, και όσοι δεν διαμαρτύρονται δεν βλέπουν τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino

Δεν ντρέπεσαι;


Έχετε αποκαλυφθεί ως Wild Pharaoh 2.0!!!!


Παραδόξως, δεν απαντάτε στους ισχυρισμούς!



Είστε απλώς εγκληματίες!

Αυτόματη μετάφραση:

Dear valued players,

I am writing to let you know that I am available to assist you with any problems or cash-out issues you may be experiencing. However, in order for me to do so, I will need your player username. Please send me a personal email with the subject line "From Casino Guru" to either support@scatterhall.com or support@spinpirate.com. Rest assured that I will personally attend to your emails.

I apologise for any payment issues you may have experienced in the past couple of weeks. I would also like to remind you that the KYC procedure may take anywhere from 1-5 business days due to the high volume of players requesting KYC. If you have any questions about the KYC process, please do not hesitate to contact me.

Please keep in mind that it's important to be patient and understanding, as high volumes of requests can lead to delays in processing times. We appreciate your patience and cooperation in this matter.

Thank you for choosing to play with us, and we look forward to resolving any issues you may have.

Best regards

Scastterhall


Scatterhall Casino

Σας έγραψα το email με θέμα "From Casino Guru"

Ελπίζω να μπορείτε τώρα να με βοηθήσετε με το KYC

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα