Λοιπόν, τότε μπορεί να αλλάξει λίγο η κατάσταση εάν μιλάτε για τον έλεγχο του παιχνιδιού σας. Αν εξαρτάται από τον πάροχο του παιχνιδιού, το καζίνο πρέπει να περιμένει να πουν κάτι σχετικό.
Παρόλα αυτά ξέρετε γιατί κάνουν τέτοια έρευνα; Παίξατε με κάποιο μπόνους; Εναλλακτικά, ξέρετε αν τελείωσε αυτό ή όχι;
Θα έλεγα ότι δεν είναι ασυνήθιστο, αλλά από την άλλη, μου αρκεί ένα καζίνο να κάνει μια επιταγή για περισσότερο από ένα μήνα.
Γι' αυτό σας πρότεινα να ανοίξετε μια καταγγελία, όπου η ομάδα μας θα σας ρωτούσε για τα σημαντικά και αργότερα θα επικοινωνούσε με το καζίνο.
Τι πιστεύεις;
Oh well, then it might change the situation a bit if you are talking about your gameplay being checked. If it's up to the game provider, the casino has to wait for them to say something relevant.
Nevertheless, do you know why they are making such an investigation? Did you play with any bonus? Alternatively, do you know if this is over or not?
I would say it's not unusual, but on the other hand, for a casino to make a check for more than a month is enough for me.
That's why I suggested you to open a complaint, where our team would ask you about the important things and later contact the casino.
What do you think?
Αυτόματη μετάφραση: