Γεια σου,
Πήρα τα χρήματά μου σήμερα δίκαιο παιχνίδι σε αυτούς. Έχω ακόμα χρήματα σε εκκρεμότητα, αλλά είναι 2 αναλήψεις που πληρώθηκαν
Hey,
i did get my money today fair play to them I still have money pending but that’s 2 withdrawals paid
Μόλις μου πλήρωσαν την εκκρεμή ανάληψη σήμερα το πρωί, έχω χρήματα στον λογαριασμό μου σε αναμονή, αλλά έχω πληρωθεί 1000 £ μέχρι στιγμής
They’ve just paid the pending withdrawal to me this morning I have money left in my account waiting but I have been paid £1000 so far
Γειά σου,
Μου απάντησαν και προφανώς οφείλεται στους κανόνες στοιχηματισμού πάνω από το 30% της κατάθεσής μου.
Επίσης στοιχηματίζω με τον ίδιο τρόπο όταν με άφησαν να επεξεργαστώ την πρώτη ανάληψη.
Αυτός ο κανόνας είναι ανήθικος και άδικος.
θα πρέπει να μπλοκάρουν το μέγιστο στοίχημα με ένα λογισμικό.
βάζω στοίχημα όσα χρήματα έχω.
είναι τζόγος.
Hello,
They replied and apparently it’s due to the rules of betting more than 30% of my deposit.
i also bet the same way when they left me process the first withdrawal.
This rules is unethical and unfair .
they should block the max bet with a software.
i bet whatever money i have .
it’s gambling.
Δυστυχώς όχι 🙁.
χαίρομαι που πήρες τα λεφτά σου.
μην επιστρέψεις εκεί, θα σε ξεγελάσουν κάποια μέρα.
Unfortunately not 🙁.
im glad you got your money.
don’t go back there , they will trick you someday.
τι έπαιξες; Έπαιξα ρουλέτα και έβαλα όλα όσα κατέθεσα σε 1 περιστροφή
What did you play? I played roulette put all I deposited on 1 spin
Παίζω μόνο ρουλέτα. Προφανώς δεν πρέπει να στοιχηματίζουμε τόσο πολύ.
I only play roulette . Apparently we should not wager so much .
Πόσα κατέθεσες αν δεν σε πειράζει να ρωτήσω;
How much did you deposit if you don’t mind me asking?
Γύρω στα 40 κιλά. Αλλά κατέθεσε περισσότερα πριν χωρίς να κερδίσει τίποτα
Around 40 pounds . But deposited more before without winning anything
Κατέθεσα μία φορά 200 £ η 1η περιστροφή μου τα έβαλα όλα στη νίκη 185 £ μετά τα έβαλα ξανά και κέρδισα 900 £
I deposited once £200 my 1st spin put it all on win £185 then put all on again and won £900
Μερικές φορές ξοδεύω 200/300 αλλά ούτε μία κατάθεση. Ίσως θα έπρεπε να αποφύγω αυτούς τους κανόνες που χρησιμοποιούνται εναντίον μου
I sometimes spend 200/300 but not one one deposit . Maybe I should to avoid those rules used against me
Είναι υπέροχο λοιπόν που πήρες τα χρήματά σου. 😊🎉
Χαίρομαι που δεν είχατε επιπλέον προβλήματα και η επόμενη ανάληψη επιλύθηκε.
Τέλος πάντων, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν θα μείνετε στο καζίνο παρά τον μεγαλύτερο χρόνο ανάληψης;
So it's great that you got your money. 😊🎉
I'm glad you didn't have any additional problems and your next withdrawal has been resolved.
Anyway, I would like to ask you if you will stay with the casino despite the longer withdrawal time ?
Γειά σου,
Μου απάντησαν και προφανώς οφείλεται στους κανόνες στοιχηματισμού πάνω από το 30% της κατάθεσής μου.
Επίσης στοιχηματίζω με τον ίδιο τρόπο όταν με άφησαν να επεξεργαστώ την πρώτη ανάληψη.
Αυτός ο κανόνας είναι ανήθικος και άδικος.
θα πρέπει να μπλοκάρουν το μέγιστο στοίχημα με ένα λογισμικό.
βάζω στοίχημα όσα χρήματα έχω.
είναι τζόγος.
Hello,
They replied and apparently it’s due to the rules of betting more than 30% of my deposit.
i also bet the same way when they left me process the first withdrawal.
This rules is unethical and unfair .
they should block the max bet with a software.
i bet whatever money i have .
it’s gambling.
Λοιπόν, λυπάμαι πολύ που δημιουργήθηκε αυτή η κατάσταση. Δείτε πώς νιώθουμε για το ζήτημα του μέγιστου στοιχήματος: Ο κανόνας του μέγιστου στοιχήματος είναι, στην πραγματικότητα, ένα βιομηχανικό πρότυπο, όπως ακριβώς και το γεγονός ότι ένα καζίνο έχει το δικαίωμα να αδράξει τα κέρδη του παίκτη από το παιχνίδι μπόνους αφού παραβιάσει αυτόν τον κανόνα. Προτιμούμε να μην πάμε ενάντια στα πρότυπα του κλάδου τιμωρώντας τα καζίνο που χρησιμοποιούν τον κανόνα μέγιστου πονταρίσματος κατά των παικτών κατά καιρούς.
Από την άλλη πλευρά, πιστεύουμε ότι αυτός ο κανόνας θα πρέπει να εφαρμοστεί σε επίπεδο λογισμικού, δηλαδή ότι το λογισμικό ή ο ιστότοπος του καζίνο δεν πρέπει να επιτρέπει στους παίκτες να τοποθετούν υψηλότερα στοιχήματα από το όριο. Αυτή είναι μια από τις απαιτήσεις μας για «δίκαια και ασφαλή καζίνο».
Εάν δεν είναι δυνατή η επιβολή λογισμικού, κάθε περίπτωση θα πρέπει να κρίνεται χωριστά. Επιπλέον, τα μέγιστα μεγέθη στοιχημάτων θα πρέπει να εμφανίζονται καθαρά, ιδανικά στο λόμπι του καζίνο ή απευθείας στα παιχνίδια (αν είναι δυνατόν).
Οπότε, από ό,τι μπορείτε να δείτε, είμαστε επίσης της άποψης ότι θα ήταν ωραίο να το καλύπτουν τα καζίνο, κάτι που δυστυχώς δεν συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις. Αν θέλετε ποτέ να μάθετε περισσότερα για το πώς αντιλαμβανόμαστε διαφορετικές καταστάσεις, ρίξτε μια ματιά στον κώδικα δίκαιων τυχερών παιχνιδιών μας .
Παντως ειδα οτι εχεις ανοιξει καταγγελια και ειμαι περιεργος πως θα βγει τελικα. Αυτήν τη στιγμή περιμένουμε να απαντήσει το καζίνο, οπότε θα δούμε ποια θα είναι η απάντηση. Σταυρωμένα δάχτυλα 🤞🤞
Oh well, I'm very sorry that this situation has arisen. Here's how we feel about the max bet issue: The max bet rule is, in fact, an industry standard, just as the fact that a casino has the right to seize the player's winnings from bonus play after breaking this rule. We prefer not to go against industry standards by penalizing casinos that use the maximum bet rule against players from time to time.
On the other hand, we think that this rule should be enforced at software level, i.e., that the casino's software or website shouldn't let players place higher bets than the limit. This is one of our requirements for 'fair and safe casinos'.
If software enforcement is not possible, each case should be judged separately. Additionally, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games (if possible).
So from what you can see, we are also of the opinion that it would be nice if the casinos had it covered, which unfortunately is not the situation in most cases. If you ever want to know more about how we perceive different situations, take a look at our fair gambling codex.
Anyway, I saw that you have opened a complaint and I'm curious how it will turn out in the end. We are currently waiting for the casino to respond, so we'll see what the answer will be. Fingers crossed 🤞🤞
Δεν ξέρω, καθώς η τελευταία μου ανάληψη εκκρεμεί ακόμη και περιμένω όλη την εβδομάδα για ανάληψη 500 £ αύριο ξεκινάει να είναι ένα αστείο, ελπίζω να αποδειχθώ ότι κάνω λάθος
I don’t know as my last withdrawal is still pending and waiting over a l week for a £500 withdrawal is starting tomorrow be a joke hopefully I’m proved wrong
Πώς πήγε η απόσυρση και η επαλήθευση;
How did the withdrawal and verification go?
Γεια σου! Κάτι νέο σχετικά με την απόσυρση; 🤞🤞
Hey there! Something new regarding the withdrawal? 🤞🤞
Έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλεγε ότι θα υποβληθεί σε επεξεργασία σήμερα και το παίρνω με λίγο αλάτι καθώς είναι ακόμη σε εκκρεμότητα από τις 21/09
Got an email saying will be processed today which I take with pinch of salt as it’s still pending since 21/09
Έτσι τουλάχιστον τα πράγματα έχουν προχωρήσει, οπότε θα είμαι αισιόδοξος και για εσάς. Ελπίζω να πάρετε τα κέρδη σας και να μείνετε ικανοποιημένοι.
Τέλος πάντων, βλέπω ότι το χρονόμετρο της καταγγελίας σας έχει σχεδόν τελειώσει . Θα μπορούσατε να απαντήσετε στις ερωτήσεις που σας έκανε ο Νικ; Νομίζω ότι θα ήταν καλό να γίνει.
So at least things have moved on, so I'll be optimistic for you too. I hope you will get your winnings and be satisfied.
Anyway, I see the timer on your complaint is almost up. Would it be possible for you to answer the questions Nick asked you ? I think that would be a good thing to do.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.