πριν από 1 έτος
Γεια,
ειχε προβλημα και με το samiland .
δεν θα διευθετήσω το τελευταίο παιχνίδι (νίκη της Ρεάλ Μαδρίτης 2-1) στο στοίχημά μου, οπότε δεν λάβω τα 2666€ μου δεν απαντούν σε κανένα mail. Τι μπορώ να κάνω??
Hi,
also got a problem with samiland .
the wont settle the last game (real Madrid 2-1 win) in my bet so I dont recieve my €2666 they dont answer any mails. What can i do??
Γεια, λυπάμαι που ακούω ότι έχετε παρόμοια κατάσταση. Δυστυχώς δεν ασχολούμαστε με αθλητικά στοιχήματα, οπότε το περισσότερο που μπορώ να σας δώσω είναι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να προσπαθήσετε να υποβάλετε καταγγελία.
Αν είναι κατάλληλο, εδώ:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Έχω μια ερώτηση, δεν έχουν κάπου στους Όρους και Προϋποθέσεις μέχρι πότε μπορεί να αξιολογηθεί ο αγώνας; Ξέρω ότι κάπου μπορεί να είναι έως και 72 ώρες από το τέλος του αγώνα, οπότε σκέφτηκα να ρωτήσω.
Τέλος πάντων, αν υποβάλετε καταγγελία για οποιονδήποτε από τους συνδέσμους που αναφέρονται, ενημερώστε μας πώς πάει. Θα ήταν δυνατό αυτό;
Hi, I'm sorry to hear that you have a similar situation. Unfortunately we don't deal with sports betting so the most I can give you are links where you can try to file a complaint.
If it would be appropriate, here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I have a question, don't they have somewhere in the Terms and Conditions until when the match can be evaluated ? I know somewhere it can be up to 72 hours from the end of the match, so I thought I'd ask.
Anyway, if you file a complaint on any of the links mentioned, let us know how it goes. Would that be possible ?
Νομίζω ότι τουλάχιστον αυτό μπορεί να είναι καθησυχαστικό, αλλά θα ρωτούσα τι σας έπεισε να παίξετε σε αυτό το καζίνο;
Σύμφωνα με τον δείκτη ασφάλειας στον ιστότοπό μας, είναι αρκετά χαμηλός, οπότε θα σκεφτόμουν δύο φορές να καταθέσω τα χρήματά μου εκεί.
Όσο για την απόσυρση, ελπίζω να είναι επιτυχής. Πείτε μας πώς θα βγει, αν μπορείτε.
I think at least that might be reassuring, but I would ask what convinced you to play in this casino ?
According to the safety index on our site, it's pretty low, so I would think twice about depositing my money there.
As for the withdrawal, I hope it will be successful. Let us know how it turns out if you could.
Γειά σου,
είχα πρώτα μια καλή εμπειρία.
Εύκολη και γρήγορη απόσυρση. (500 λίρες)
το δεύτερο ήταν βάναυσο.
Κέρδισα 1700 και την επόμενη μέρα, όλα τα κέρδη αφαιρέθηκαν από το σύστημα.
το υπόλοιπό μου ήταν στο μηδέν και καμία εξήγηση.
μην παίζετε εκεί, τους αξίζει η χαμηλή βαθμολογία τους.
Hello,
i had first a good experience .
Easy and fast withdrawal. (500 pounds )
the second was brutal.
i won 1700 and the day after ,all the wining were taken back from the system .
my balance was at zero and no explanation whatsoever.
do not gamble there , they deserve their low rating .
Χμ, ακούγεται πολύ σοβαρό πρόβλημα. Έχετε προσπαθήσει να υποβάλετε καταγγελία για την υπόθεσή σας κάπου; Δεν νομίζω ότι είναι σωστό εάν τα κέρδη σας ακυρωθούν και δεν αναφέρετε κανένα λόγο.
Όσο για τη χαμηλή βαθμολογία, νομίζω ότι φαίνεται ξεκάθαρα εδώ . Το έχεις προσέξει κι εσύ; Θα προτιμούσα επίσης να αποφύγω αυτό το καζίνο, αλλά εξαρτάται από τον καθένα αν θα το κάνει.
Hm that sounds like a pretty serious problem. Have you tried filing a complaint about your case somewhere? I don't think it's quite right if your winnings are cancelled and you don't give any reason why.
As for the low rating, I think it is clearly visible here. Have you noticed it too? I would also prefer to avoid this casino, but it's up to everyone whether they do so.
Πήρα ένα μήνυμα για να συμμετάσχω σε ένα και αυτό ήταν.
αν δεν πάρω τα χρήματά μου πού να πάω για να τα πάρω;
I got a text to join one and this was it.
if I dont get my money where do I go to to get it?
Ναι θα κάνω καταγγελία. Ευχαριστώ
όταν άρχισα να στοιχηματίζω σε αυτό το καζίνο, δεν είχε ακόμη βαθμολογηθεί σε αυτόν τον ιστότοπο.
και επειδή η εμπειρία στην αρχή ήταν απρόσκοπτη, τους εμπιστεύτηκα.
Yes I will file a complaint. Thanks
when I started to gamble on this casino, it was not yet rated on this website.
and because the experience at first was seamless , I trusted them.
Η ADR είναι βασικά ένα τρίτο μέρος που λειτουργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ χρηστών και επιχειρήσεων για τη διαχείριση παραπόνων, όπως ο γκουρού του καζίνο όπου μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία κατά των καζίνο, υπάρχουν επίσης ιστότοποι αθλητικών στοιχημάτων που κάνουν το ίδιο, ο Jaro μοιράστηκε ήδη ορισμένες επιλογές που μπορείτε εξερευνήστε σε περίπτωση που χρειαστεί να υποβάλετε καταγγελία. Πριν υποβάλετε μια καταγγελία, σας συνιστώ να επικοινωνήσετε πρώτα με το καζίνο και να προσπαθήσετε να μάθετε τι συμβαίνει με τα μη διευθετημένα στοιχήματά σας, σε περίπτωση που δεν απαντήσουν ή δεν λύσουν την κατάσταση, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία
An ADR is basically a third party that functions as an intermediary between users and businesses to manage complaints, like casino guru where you can file a complaint against casinos, there are also sports betting sites that do the same, Jaro already shared some options you can explore in case you need to file a complaint. Before filing a complaint I recommend to contact the casino first and try to find out what's going on with your unsettled bets, in case they fail to reply or solve the situation you can file a complaint
Λαμπρός. Η απόσυρσή μου έγινε από εκκρεμότητα σε πληρωμένη, ελπίζω. Μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο 500 € τη φορά;
Brilliant. My withdrawal went from pending to gone paid I hope. Can you only withdrawal 500€ at a time?
όμορφη!
Ναι 500€ τη φορά.
Πρώτα πρέπει να επαληθεύσω τον εαυτό μου.. Πόσος χρόνος πρέπει να διαρκέσει 😅
nice!
Yes €500 a time.
first I need to verify myself.. How long should that take 😅
Μου πήρε περίπου 4 μέρες. 500 € τη φορά, είναι περίπου 500 € την εβδομάδα, αν είναι η τραπεζική μεταφορά, αλλά τουλάχιστον σας έχουν πληρώσει ευχαριστημένοι για εσάς
It took me about 4 days. €500 a time it’s about €500 a week if its bank transfer but least they’ve paid you happy for you
Αυτό είναι το πρώτο βήμα, ελπίζουμε ότι η απόσυρση θα ολοκληρωθεί
That's the first step, hopefully the withdrawal goes through
Α κατάλαβα. Είναι καλό να ρίξετε μια ματιά στο καζίνο πρώτα πριν πάτε να παίξετε, αλλά υποθέτω ότι θα το κάνετε τώρα αν θέλετε να πάτε σε ένα νέο.
Όσο για αν δεν λάβετε τα χρήματά σας, μπορώ μόνο να προτείνω τους συνδέσμους που έχω ήδη μοιραστεί εδώ όπου μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία, επειδή δεν ασχολούμαστε με αθλητικά στοιχήματα, καθώς δεν έχουμε τους ειδικούς σε αυτό. περιοχή.
Ωστόσο, μπορώ να δω ότι τα πράγματα έχουν προχωρήσει και για εσάς και για άλλους παίκτες, οπότε ελπίζω ότι θα είναι το ίδιο και για εσάς. Ενημερώστε μας όταν έχετε νέες πληροφορίες. Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞🤞☘️
Oh, I see. It's good to have a look at the casino first before you go to play, but I guess you'll do that now if you want to go to a new one.
As for if you don't get your money, I can only recommend the links I've already shared here where you can file a complaint, because we don't deal with sports betting, as we don't have the experts in this area.
However, I can see that things have moved on for you and other players as well, so hopefully it will be the same for you. Let us know when you have new information. Fingers crossed. 🤞🤞☘️
Ναι θα κάνω καταγγελία. Ευχαριστώ
όταν άρχισα να στοιχηματίζω σε αυτό το καζίνο, δεν είχε ακόμη βαθμολογηθεί σε αυτόν τον ιστότοπο.
και επειδή η εμπειρία στην αρχή ήταν απρόσκοπτη, τους εμπιστεύτηκα.
Yes I will file a complaint. Thanks
when I started to gamble on this casino, it was not yet rated on this website.
and because the experience at first was seamless , I trusted them.
Καταλαβαίνω. Όταν είχατε μια πρώτη εμπειρία χωρίς προβλήματα, μάλλον δεν θα πίστευα ότι θα μπορούσε να είναι χειρότερη τη δεύτερη φορά.
Τέλος πάντων, όταν υποβάλλετε μια καταγγελία, μπορείτε να μας ενημερώσετε για την πρόοδο ή το αποτέλεσμα; Επίσης, αν καταφέρετε να λάβετε απάντηση από το καζίνο για το γιατί πήραν τα κέρδη σας, μπορείτε να τη μοιραστείτε μαζί μας. Ας ελπίσουμε ότι η υπόθεσή σας θα έχει αίσιο τέλος στο τέλος. Καλή τύχη. 👍☘️
I understand. When you had a problem-free first experience, I probably wouldn't have thought that it could be worse the second time.
Anyway, when you file a complaint, can you update us on the progress or outcome ? Also, if you manage to get an answer from the casino as to why they took your winnings, you can share it with us. Hopefully your case will have a happy ending in the end. Good luck. 👍☘️
Τέλεια, οπότε το πρώτο βήμα είναι πίσω σου. Τώρα, σύμφωνα με όσα έχω δει, πρέπει να επαληθεύσετε τον εαυτό σας. Ας δούμε πόσο καιρό σας παίρνει αυτή η διαδικασία, αφού σύμφωνα με την εμπειρία του Nmcilroy ήταν 4 ημέρες. Ωστόσο, όταν τα καταφέρετε, θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε πόσο καιρό πήρε; Μπορεί να έχετε μια διαφορετική εμπειρία, οπότε πιστεύω ότι θα ήταν χρήσιμο αν τη μοιραστείτε μαζί μας. Ελπίζω όλα να είναι πιο εύκολα από εδώ και πέρα. Σου εύχομαι τα καλύτερα. 😊
Great, so the first step is behind you. Now, according to what I've seen, you have to verify yourself. Let's see how long this process takes you, since according to Nmcilroy's experience it was 4 days. However, when you succeed, could you let us know how long it took ? You might have a different experience so I think it could be useful if you share it with us. I hope everything will be easier from here on. Wish you the best. 😊
Γεια.
τα χρήματα δεν έφτασαν σήμερα, ελπίζω να έρθουν σύντομα. Ακόμα δεν λαμβάνετε απαντήσεις από email
Hi.
the money didn’t arrive today hopefully it does soon. Still not getting replies from emails
Γεια σας, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν το αίτημα ανάληψης, οπότε θα δούμε πώς θα εξελιχθεί στο τέλος. Μπορείτε να μείνετε για λίγο και να είστε υπομονετικοί; Ελπίζω πραγματικά ότι θα μπορέσετε να πάρετε τα χρήματά σας τελικά. Θα περιμένω με ανυπομονησία την ενημέρωσή σας.
Hi, I would like to remind you that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal request, so we will see how it turns out in the end. Can you remain for some time and be patient ? I really hope that you will be able to get your money eventually. I'll be eagerly awaiting your update.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.