Γεια, βλέπω ότι δεν είστε ο μόνος που είχε αρνητική εμπειρία με το καζίνο.
Παρατήρησα επίσης ότι καταφέρατε να υποβάλετε μια καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο, κάτι που νομίζω ότι είναι κατάλληλο σε αυτήν την περίπτωση. Σύμφωνα με την καταγγελία, περιμένατε αρκετές εβδομάδες για την απόσυρσή σας και το καζίνο συνεχίζει να λέει ότι έχει τεχνικά προβλήματα. Αυτή είναι η μόνη πληροφορία από το καζίνο;
Πιστεύω ότι μέχρι στιγμής έχετε κάνει ό,τι μπορούσατε για να προχωρήσετε την υπόθεσή σας και δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να περιμένουμε. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να επιλύσει την κατάστασή σας και να μάθει τι ακριβώς συμβαίνει.
Ωστόσο, αν μάθετε νέα στοιχεία, μπορείτε να μας ενημερώσετε στο φόρουμ και επίσης να ενημερώσετε την Πετρονέλα για να είναι όλα ενημερωμένα στην καταγγελία.
Σας εύχομαι καλή τύχη. ☘
Hi, I see you are not the only one who had a negative experience with the casino.
I also noticed that you managed to file a complaint against this casino, which I think is appropriate in this situation. According to complaint you have been waiting for several weeks for your withdrawal and the casino keeps saying that it has technical problems. Is that the only information from the casino ?
I believe that so far you have done everything you could to move your case forward and we have no choice but to wait. Our team will try to resolve your situation and find out exactly what is going on.
However, if you find out any new information, you can let us know on the forum and also inform Petronela so that everything is up to date in the complaint.
I wish you good luck. ☘
Αυτόματη μετάφραση: