Γεια σου Daniel!
Έχω κάποιες ανησυχίες σχετικά με τη διαδικασία επαλήθευσης Royal Panda. Συνεργάζομαι με την ομάδα επαλήθευσης από τη Royal Panda εδώ και μερικές εβδομάδες και έχουν ζητήσει πολλά έγγραφα, αποδείξεις πληρωμής, τραπεζικές κινήσεις, διάφορα αναγνωριστικά, αποδεικτικά διεύθυνσης που καταλαβαίνω ότι απαιτούνται, ειδικά η απόδειξη διεύθυνσης και ταυτότητα. Ωστόσο, όταν μου ζητήθηκε να παράσχω την πηγή εισοδήματός μου και τις τραπεζικές καταστάσεις των τελευταίων 3 μηνών που έδειχναν ΟΛΕΣ τις συναλλαγές, η ομάδα άρχισε να μου κάνει πολύ προσωπικές ερωτήσεις στις οποίες έχω απαντήσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου και ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου.
Η ομάδα επαλήθευσης επικοινώνησε μαζί μου χθες δήλωσε ότι δεν παρείχα έγγραφα επαρκούς πηγής εισοδήματος, ενώ στην πραγματικότητα το έδωσα, δεν είμαι σίγουρος πώς πρέπει να προχωρήσω γιατί αισθάνομαι ότι υπάρχει λάθος επικοινωνία κάθε φορά που μιλώ με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω συνομιλίας και της ομάδας επαλήθευσης . Τι πρέπει να κάνω; Αυτή η διαδικασία ξεκίνησε στις 26 Νοεμβρίου πιστεύω.
Hi Daniel!
I have some concerns regarding the Royal Panda verification process. I have been incorporating with the verification team from Royal Panda for a few weeks now, and they have requested several documents, paystubs, bank statements, various IDs, proof of address which I understand is required especially the proof of address and IDS. However when I was asked to provide my source of income and bank statements from the last 3 months showing ALL transactions the team started asking me very personal questions to which I have answered to the best of my ability and I still have not received my money.
The verification team contacted me yesterday stated that I did not provide sufficient source of income documents when in fact I did so I am not sure how I should proceed because I feel there is miscommunication every time I speak with customer service via chat and the verification team. What should I do? This process started on November 26th I believe.
Αυτόματη μετάφραση: