Γειά σου,
Κατανοούμε τις ανησυχίες σας και επιθυμούμε πραγματικά να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση που περιγράψατε. Να γνωρίζετε ότι το αποτέλεσμα κάθε περιστροφής καθορίζεται από τη δράση σας και ούτε το καζίνο ούτε ο πάροχος έχουν καμία επιρροή σε αυτό.
Πιστεύουμε ότι μπορεί να υπάρχει μια μικρή παρεξήγηση ή παρεξήγηση εδώ, ίσως να σχετίζεται με μια σύντομη καθυστέρηση στις ενημερώσεις υπολοίπου.
Το σενάριο που περιγράψατε είναι άνευ προηγουμένου στον κλάδο και, εξ όσων γνωρίζουμε, απίθανο. Θέλουμε ειλικρινά να βοηθήσουμε στην αποσαφήνιση οποιασδήποτε σύγχυσης, αλλά φαίνεται ότι υπήρξε μια πρόκληση για την καθιέρωση άμεσης επικοινωνίας. Πρόθεσή μας δεν είναι ποτέ να απορρίψουμε ανησυχίες αλλά να τις κατανοήσουμε και να τις αντιμετωπίσουμε.
Είμαστε διαφανείς στις δραστηριότητές μας. Εάν μπορούσατε να παρέχετε στιγμιότυπα οθόνης ή ένα σύντομο βίντεο που καταγράφει το πρόβλημα, εδώ, δημόσια, θα μας βοηθούσε πολύ να το κατανοήσουμε και να το επιλύσουμε.
Με εκτίμηση,
Ομάδα ROLR
Hello,
We understand your concerns and truly wish to address the situation you've described. Please know that the outcome of each spin is determined by your action and neither the casino nor the provider has any influence over it.
We believe there might be a slight miscommunication or misunderstanding here, perhaps related to a brief delay in balance updates.
The scenario you've outlined is unprecedented in the industry and, to our knowledge, implausible. We genuinely want to help clarify any confusion, but it seems there's been a challenge in establishing direct communication. Our intention is never to dismiss concerns but to understand and address them.
We're transparent in our operations. If you could provide screenshots or a brief video capturing the issue, here, publicly, it would greatly assist us in understanding and resolving it.
Warm Regards,
ROLR Team
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: