ΦόρουμΚαζίνοRollbit Casino - γενική συζήτηση

Rollbit Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Floodedap
|
7346 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
tceyyy
πριν από 1 έτος

Hmm, I fear there's no ace in my pocket for now. If you could use help, submit a complaint. This is our way of investigating challenging situations, we aim to support players in need by doing so.

In this guide, you'll find some hints:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

By using this link, the complaint is created:

https://casino.guru/complaints

Does it sound like a good idea to you?



πριν από 1 έτος

Good crypto casino, instant payments with no limits, i wagered over 140millions $, and withdrawd over 20-30kk$, no problems. Thanks to Razer to keep it going good.

<3 <3 <3

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
xculst
πριν από 1 έτος

Hello, well that's quite I sum you got there.

I wonder, for how long were you playing in this casino? Any tips you could share to the rest of us? Also!

Could you share a screenshot of your winnings? I'm honestly curious to see.

Thanks!

Hiros
πριν από 1 έτος

file filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I play on rollbit. I’m from Australia and restricted country. Yet they let me complete the kyc and do it. Is this illegal if so am I able to ask for a refund for my deposits ?

Fruitloop21
πριν από 1 έτος

I suggest you ask a lawyer for this. If I use a sense of logic, however, I must ask:

Why do you consider asking for a refund? Have you been given the same chance of losing or winning as any other player?

If the answer is yes, then I would say it is not fair to ask for a refund. Because nothing unfair has happened to you.

What do you think about that?


πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σε όλους,


Ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε με τη δήλωση ότι υπήρχαν γεωγραφικά προβλήματα. Είμαι από την Αυστρία και ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως. Τώρα ο λογαριασμός μου είναι αποκλεισμένος παρά το υπόλοιπο... Η ζωντανή συνομιλία δεν μου απαντά. Το ίδιο με το email μου. Μπορώ να δείξω τα πάντα με στιγμιότυπα οθόνης.

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Nightmare1986
πριν από 2 εβδομάδες

Hi Nightmare!

I would love to know what kind of geographical problem has occurred. Do you think you can insert the text you got from th casino regarding the account closure here in the post?

I believe the complaint would be in order; kindly check out this guide 👈👈 and let me know if you would give it a go. I would, just so you know.



1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα