ΦόρουμΚαζίνοReloadBet Casino - γενική συζήτηση

ReloadBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Xanarony
|
1407 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το ReloadBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, εκκρεμεί ακόμα η ανάληψη, δεν καταλαβαίνω γιατί θα με πληρώσουν ή είναι άλλο καζίνο που δεν πληρώνει τους πελάτες του;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Xanarony
πριν από 1 έτος

Hello, could you also please tell me how the casino explained to you why your withdrawal is still pending ? How long has your situation been going on ? 

I will wait for your reply. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Καλημέρα, απλά ζητάνε χαρτιά και άλλα χαρτιά. Ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί και ζητούν ακόμα χαρτιά. Ακύρωσαν την ανάληψη και ζήτησαν απόδειξη πληρωμής. Το έχω στείλει τρεις φορές και είναι απλά το ίδιο. Στέλνω email και δεν απαντούν. Έκανα ήδη ανάληψη και υπήρχαν προβλήματα. Νομίζω επίσης ότι περιμένουν να ακυρώσουν τις πληρωμές και μετά να χάσουν τα πάντα. Και επιπλέον, μιλάμε με την υποστήριξη και οι απαντήσεις είναι όλες ίδιες, μου φαίνεται ότι είναι απλά ηχογραφημένες, το χειρότερο καζίνο που έχω παίξει ποτέ. Θέλω απλά τα λεφτά μου και να κλείσω τον λογαριασμό, τα λεφτά μου, εγώ ούτε ένα σεντ παραπάνω. και επαναστατική

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Ζήτησα την ανάληψη πριν από 5 μέρες αλλά την ακύρωσαν την τρίτη μέρα γιατί έκανα την κατάθεση μέσω mbway παρόλο που ήταν από τον ήδη επαληθευμένο λογαριασμό μου. Εντάξει, το έστειλα και ζήτησα ξανά την ανάληψη και σε λίγα λόγια είναι στην ίδια κατάσταση εκκρεμότητας, πάντα σε εκκρεμότητα... .Δεν ξέρω τι να κάνω πια γιατί τα email δεν απαντώνται και η ομάδα υποστήριξης όλα πες το ίδιο

Αυτόματη μετάφραση:
Xanarony
πριν από 1 έτος

If you ask me, this is the most common pain players must face in casinos... No wonder we're hearing constantly "they only intend to cancel the withdrawal so I can lose the money meanwhile". With all honesty, I can't tell what is happening in your case, we can speculate whether it is a lack of internal communication within the casino, a technical issue, or a lower staff base.

But what I can say, on the other hand, is that this casino has so far earned quite a poor security rating. Thus, it is a warning that you may encounter issues there.

Have you seen it before (check this link, please)?


Radka
πριν από 1 έτος

Καλημέρα, ναι, το έχω δει αυτό, απλά θέλω τα λεφτά μου και μετά εκκαθάριση του λογαριασμού... Δεν πρόκειται να χάσω τα κέρδη μου γιατί ακόμα κατέθεσα μερικά και το κέρδος δεν είναι πολύ αλλά είναι δικό μου και εγώ δεν πρόκειται να τα παρατήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Μετά από τόσο άγχος, έχουν ήδη πληρώσει και ακύρωσα τον λογαριασμό, δεν μπορώ να στενοχωρηθώ. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Xanarony
πριν από 12 μήνες

I'm glad to see that and I'm happy for you too. I think it is a very good feeling to get your money, and I see that you have already decided not to continue with this casino. How long did the whole withdrawal process take if I may know ? 

Xanarony
πριν από 12 μήνες

You actually get paid? Well, I'm so glad you made it!

Without the passion to repeat myself again, I suggest picking a casino with at least a good safety index. Just in case some issues arise, you know? One can never be too careful with casinos. 🤔

Jaro
πριν από 12 μήνες

Απλώς στέλνουν ηχογραφημένα μηνύματα και δεν απαντούν σε email...Δεν ξέρω πια πώς να έρθω σε επαφή μαζί τους, απλά θέλω τα χρήματά μου και να φτιάξω τον λογαριασμό, γι' αυτό σας ζητώ να με βοηθήσετε να έρθω σε επαφή με το καζίνο γιατί ήδη προσπάθησα αρκετές φορές και τίποτα, κανείς δεν μου απαντά

Αυτόματη μετάφραση:
Xanarony
πριν από 12 μήνες

Hour ago you wrote that you got the money and now you say you want your money, so I don't understand what the situation is ? So you got your money and the casino paid it or not ? 

Jaro
πριν από 12 μήνες

Δύο εβδομάδες βασικά

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 12 μήνες

Έκανα λάθος, τώρα έχω ένα παράπονο από 5 ξένους που έχουν κάνει ήδη την καταγγελία και νόμιζα ότι ήταν εδώ, μόλις άνοιξα το link στο Hotmail μου και νόμιζα ότι ήταν από τον άλλον. Και δυστυχώς, σχεδόν όλα τα καζίνο δυσκολεύουν την πληρωμή.. αλλά αυτό έχει ήδη πληρωθεί με μεγάλο κόστος αλλά πληρώθηκε χάρη στο

Αυτόματη μετάφραση:
Xanarony
πριν από 12 μήνες

You think you placed a complaint on 5Gringos casino, yes ? So I would ask you to continue the conversation about this casino here: https://casino.guru/forum/casinos/5gringos-casino---general-discussion , to keep this thread clear. Feel free to describe what happened there.

πριν από 12 μήνες

Όχι, έκανα λάθος, άνοιξα άλλη μια καταγγελία εδώ αλλά όχι σε αυτό το καζίνο, όλα επιλύθηκαν επειδή έχω ήδη κλείσει τον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
Xanarony
πριν από 12 μήνες

I understand, so let's leave it as it is and this thread will only be about other things regarding ReloadBet Casino. Thanks for the clarification. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα