Ξέρετε, μόλις πρόσφατα είχα μια παρόμοια συζήτηση με τον άλλο παίκτη σε μια σχεδόν ίδια κατάσταση με ένα παράπονο που απορρίφθηκε - ένα αίτημα επανάληψης που σχετίζεται με μια καταγγελία που είχε κλείσει προηγουμένως στο ίδιο καζίνο. σε συνδυασμό με τη δυνατότητα νέας καταγγελίας.
Θα ήθελα πολύ να σας βοηθήσω, όπως ήλπιζα να βοηθήσω τον άλλο παίκτη, γι' αυτό ακούστε τη συμβουλή μου:
Δεν βοήθησε το άλλο άτομο, επομένως, κατά τη γνώμη μου, μια σύντομη περιγραφή όπως αυτή δεν θα σας βοηθήσει να κάνετε αποδεκτή άλλη καταγγελία. 🙁
Θυμάστε με να ρωτάω τι συνέβη μετά το κλείσιμο της προηγούμενης καταγγελίας;
Το πιο σημαντικό μέρος κάθε προσπάθειας υποβολής καταγγελίας είναι η ακριβής περιγραφή των γεγονότων που συνέβησαν πριν, μετά ή ακριβώς τη στιγμή που παρουσιάστηκε το ζήτημα. Πιστεύω ότι είναι κατά κάποιο τρόπο λογικό να χρησιμοποιούμε περισσότερες από μερικές απλές προτάσεις, για να μην αναφέρουμε τις μισές από αυτές απλώς λένε ότι είναι ένα νέο θέμα, αλλά τίποτα περισσότερο.
Λάβετε υπόψη ότι το να εξηγήσετε το πρόβλημά σας σε κάποιον που είναι εντελώς ανενημέρωτος για τα γεγονότα είναι ο κύριος στόχος κατά τη σύνταξη του κειμένου στη φόρμα υποβολής. Φυσικά, γνωρίζετε κάθε λεπτομέρεια, αλλά το μέλος της ομάδας πρώτης απάντησης, για παράδειγμα, δεν το γνωρίζει εντελώς και βασίζεται μόνο στην περιγραφή που στείλατε. Φανταστείτε ότι το κείμενο είναι σύντομο, διφορούμενο και κατά κάποιο τρόπο παρόμοιο με την καταγγελία που είχε κλείσει προηγουμένως. Έχετε μια πιο ξεκάθαρη κατανόηση τώρα;
Προσπαθήστε να παρέχετε όσο το δυνατόν λεπτομερέστερη περιγραφή όλων όσων συνέβησαν, ιδιαίτερα εάν ανοίγετε συχνά κλειστά παράπονα ή θέλετε να υποβάλετε νέα σχετικά με το ίδιο καζίνο.
Εάν υποβάλετε μια καταγγελία για να λάβετε μια εξήγηση από εμάς, θα ανακαλύψετε γρήγορα ότι, ανεξάρτητα από το ζήτημα του καζίνο, πρέπει πάντα να παρέχετε την πρώτη λεπτομερή εξήγηση.
Προσπάθησε να το κάνεις, σε παρακαλώ.
You know, just recently I had a very similar discussion with the other player in an almost identical situation with a rejected complaint - a reopen request associated with a previously closed complaint at the same casino. combined with the possibility of a new complaint.
I would love to help you, as I hoped to help the other player, so please listen to my tip:
It did not help the other person, so in my opinion, a brief description like that will not help you get another complaint accepted. 🙁
Remember me asking what has transpired after the previous complaint was closed?
The most important part of every attempt at submitting a complaint is a precise description of the events that happened before, after, or right in the time the issue occurred. I believe it is somehow logical to use more than a few simple sentences, not to mention half of them just say it is a new issue, yet nothing more.
Please keep in mind that explaining your issue to someone who is totally uninformed about the events is the main goal when writing the text on the submission form. Naturally, you are aware of every detail, but the member of the first response team, for example, is completely unaware of it and is only relying on the description you sent. Imagine that the text is brief, ambiguous, and somehow similar to the complaint that was previously closed. Do you have a clearer understanding now?
Try to provide as detailed a description of everything that happened as you can, particularly if you frequently reopen closed complaints or want to file a new one regarding the same casino.
If you file a complaint to receive an explanation from us, you will quickly discover that, regardless of the casino issue, you must always provide the first thorough explanation.
Try to do that, please.
Αυτόματη μετάφραση: