πριν από 2 μήνες
Περιμένετε να διερευνήσει ο επίλυσης παραπόνων σας και σύντομα θα μπορέσουμε να δούμε κάποια κίνηση εκεί.
Please wait for your complaint resolver to investigate, and soon we'll be able to see some movement there.
0
Περιμένετε να διερευνήσει ο επίλυσης παραπόνων σας και σύντομα θα μπορέσουμε να δούμε κάποια κίνηση εκεί.
Please wait for your complaint resolver to investigate, and soon we'll be able to see some movement there.
Θα χρειαστεί πραγματικά να περιμένετε μέχρι ο υπεύθυνος επίλυσης παραπόνων να σας λάβει αυτές τις πληροφορίες, ξέρετε.
You will really need to wait for your complaint resolver to get you this information, you know.
Τώρα ο λογαριασμός μου λέει περιορισμένος. Αυτό είναι ξεκάθαρα μια απάτη από εκεί. Δεν ξέρω τι να κάνω, δεν μπορώ καν να κοιμηθώ ή να δουλέψω σωστά.
Now my account says restricted. This is clearly a scam on there side. I don’t know what to do I can’t even sleep or work properly.
Χμ, αυτό σίγουρα δεν είναι κάτι που είναι ευχάριστο για τον παίκτη. Ο Μπράνισλαβ θα φτάσει στο παράπονό σας ούτως ή άλλως, και όπως είπε η Ρόμι, θα χρειαστεί λίγος χρόνος.
Λοιπόν, σίγουρα θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε και να βοηθήσουμε.
Φροντίζω!
Hmm, that's certainly not something that's pleasant for the player. Branislav will get to your complaint anyway, and as Romi said, it will take some time.
Well, we will definitely try to resolve it and help.
Take care!
Μόλις έλεγξα αν είχαμε άλλα παράπονα με αυτό το καζίνο για να μάθω πώς απαντούν συνήθως στην ομάδα μας, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα να φτάσω σε αυτό. Είναι ένα φρέσκο καζίνο στο σύστημά μας και δεν έχουμε ακόμα μεγάλη εμπειρία με αυτά.
Ελπίζω απλώς να απαντήσουν σύντομα, γιατί διαφορετικά το παράπονο θα μείνει άλυτο και θα επηρεάσει αρνητικά τη βαθμολογία τους εδώ. Κάτι που δεν νομίζω ότι θα τους άρεσε.
Επίσης, φυσικά, ελπίζω να είναι πρόθυμοι να σας λύσουν όλα. Απλά πρέπει να περιμένουμε και να δούμε λίγο ακόμα.
Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα.🤞
I just checked if we've had any more complaints with this casino to find out how they usually respond to our team, but unfortunately couldn't get to this. It is a fresh casino in our system, and we don't have much experience with them yet.
I just hope that they will reply soon, because otherwise the complaint will get unresolved and it will negatively affect their rating here. Which I don't think they would like.
Also, of course, I hope that they are willing to get it all solved for you. We just need to wait and see a little bit longer.
I am keeping my fingers crossed.🤞
Δεν ξέρω τι να κάνω, αλλά πρόσφατα εγώ και η μεγάλη ομάδα γκουρού του καζίνο προσπαθήσαμε να μιλήσουμε στη rare.bet για 1554 xrp που κρατούν από εμένα και δεν θα μου δώσουν καμία απάντηση σε μήνες, ωστόσο αυτό δεν λειτούργησε και δεν μας απάντησαν ούτε μέσω αυτής της μεθόδου. Ξέρει κανείς πώς μπορώ να κάνω μια επίσημη καταγγελία μεγαλύτερη από αυτή;
I don't know what to do, but recently me and the great casino gurus team tried to talk to rare.bet about 1554 xrp they are holding from me and will not give me any replies in months, however that didn't work out they didn't reply to us either through this method. Does anyone know how I can go about filing a formal complaint bigger than this?
Γειά σου,
Λυπάμαι που βλέπω τέτοιο τέλος...
Μετά το πέρας της καταγγελίας, ωστόσο, ο Μπράνισλαβ σας πρότεινε την εξής επιλογή:
"Υπάρχει μια ακόμη επιλογή για το πώς μπορείτε να προσπαθήσετε να επιλύσετε το πρόβλημά σας ή να επιταχύνετε τη διαδικασία - μπορείτε να επικοινωνήσετε με την αρχή τυχερών παιχνιδιών που ελέγχεται από το καζίνο (GCB) και να υποβάλετε μια καταγγελία απευθείας στη ρυθμιστική αρχή. Αν και επί του παρόντος δεν χειρίζονται μεμονωμένες διαφορές μεταξύ παικτών και χειριστών τυχερών παιχνιδιών, θα μπορούσαν να εξετάσουν την κατάσταση σχετικά με πιθανές παραβιάσεις του νόμου. Μη διστάσετε να βρείτε περισσότερα άρθρα σχετικά με τις γενικές διαδικασίες HERE .
Έτσι, εάν το καζίνο εξακολουθεί να είναι κάτω από αυτήν την άδεια, αξίζει να το δοκιμάσετε.
Hello,
I'm sorry to see such an end...
After the complaint was closed, however, Branislav offered you the following choice:
"There is one more option for how you can try to resolve your issue or speed up the process - you can contact the gaming authority the casino is regulated by (GCB) and submit a complaint directly to the regulator. Although they currently do not handle individual disputes between players and gaming operators, they could review the situation regarding potential violations of law. Feel free to find more HERE or our article about regulators' complaint processes generally HERE."
So, if the casino is still under this license, it is worth trying.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.