Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRakoo Casino - γενική συζήτηση

Rakoo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από bawermandiana21
|
8.463 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1...3 4
mbkaliber211
πριν από 5 μήνες

I'd ask why you didn't come in sooner and let us know, and we'd try to help you. Do you have any screenshots or evidence that would help you now ? In cases like this I would recommend you to file a complaint with us but since it's been a few months and you don't know how your account is doing I don't know how it would turn out. It's your money you lost and if you haven't got any reasonable reason, then it doesn't seem fair to me. 

So let me know where you stand please. 

πριν από 5 μήνες

I already filed a complaint with you guys. There were 2 reason The other reason they didn’t wanted to approve my withdrawals without giving me a valid reason. I already accepted as a loss since I gambled the money away knowing they won’t approve it. But yeah I didn’t had any acces to my account and them ignoring me it’s hard to have some of kind proof to provide

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
mbkaliber211
πριν από 5 μήνες

Oh, I'm so sorry, I can see why we couldn't help you. If you lost your money in the end out of frustration, then there's basically nothing to save. In cases like this, even though I know it's difficult, you have to just keep your head cool and leave the money alone and wait if our team can resolve the situation. 

But after this whole incident, at least you know where you probably don't want to play anymore and your experience can be useful for other players. 

I hope you won't come across anything like this again and that everything will be better. 😕

Romi
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, έκανα έλεγχο μετά από πολλές προσπάθειες και όταν τελικά κατάφερα να κάνω ανάληψη, μπλόκαραν τον λογαριασμό και είπαν ότι παραβίαζε τους όρους του καζίνο και δεν μπορούσα να ανακτήσω τα κατατεθειμένα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
lucianlira201
πριν από 5 μήνες

Okay, and did they say what specifically you violated ? I think there should always be some kind of explanation, because if they take your money just like that, it's not right. 

I will wait for the answer. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Σωστά, δυσκόλεψαν πολύ την επαλήθευση του λογαριασμού, όταν τελικά κατάφερα να τον επαληθεύσω, ζήτησα την ανάληψη την επόμενη μέρα, ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε, μπήκα στο chat, μου είπαν ότι παραβίασα τους όρους και ότι Δεν μπορούσα να πάρω τα χρήματά μου πίσω

Αυτόματη μετάφραση:
lucianlira201
πριν από 5 μήνες

Okay, so if they didn't tell you anything specific that you violated and it's just this general, then I would probably proceed to step number two and open a complaint with us. Our team will try to help and find out what's going on. 

Just click here on this link ⬅️

Do you think you'll go through with this process ? 

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα