Θα ρωτούσα γιατί δεν ήρθες νωρίτερα και θα μας ενημερώσεις και θα προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε. Έχετε κάποια στιγμιότυπα οθόνης ή στοιχεία που θα σας βοηθούσαν τώρα; Σε τέτοιες περιπτώσεις θα σας συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία μαζί μας, αλλά επειδή έχουν περάσει μερικοί μήνες και δεν ξέρετε πώς είναι ο λογαριασμός σας, δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί. Είναι τα λεφτά σου που έχασες και αν δεν έχεις κανένα εύλογο λόγο, τότε δεν μου φαίνεται δίκαιο.
Πείτε μου λοιπόν πού βρίσκεστε, παρακαλώ.
I'd ask why you didn't come in sooner and let us know, and we'd try to help you. Do you have any screenshots or evidence that would help you now ? In cases like this I would recommend you to file a complaint with us but since it's been a few months and you don't know how your account is doing I don't know how it would turn out. It's your money you lost and if you haven't got any reasonable reason, then it doesn't seem fair to me.
So let me know where you stand please.