Γειά σου
Είμαι εδώ για να μοιραστώ την εμπειρία μου με το καζίνο Rakoo. Έχω κάνει εγγραφή και κατέθεσα 40 ευρώ. Έχω διαβάσει μερικές κριτικές πριν το κάνω. Ήταν μερικές κακές κριτικές και επίσης μερικές καλές. Σκέφτηκα λοιπόν ότι θα ρισκάρω.
κατάφερα να βγάλω 11000 ευρώ από αυτά τα 40 ευρώ. Έκανα ανάληψη 8000 ευρώ αλλά σε μικρά ποσά. , 1 k, 3 k και 4 k. Μετά από λίγες ώρες λαμβάνω ένα αίτημα για επαλήθευση του λογαριασμού μου. Το έκανα αυτό που εξεπλάγην ότι πήγε γρήγορα και εύκολα.
Στη συνέχεια, μια ώρα αργότερα, όλες οι αναλήψεις ακυρώθηκαν. Στο live chat μου εξήγησαν ότι το μέγιστο cashout είναι 4999 ευρώ που το βρήκα ύποπτο γιατί μπορείς να καταθέσεις πολλά περισσότερα. Η πρώτη μου απάντηση λοιπόν ήταν ότι δεν το ήξερα αλλά γιατί ακύρωσαν τα άλλα μικρά ποσά . Τώρα είχα την αίσθηση ότι είναι απατεώνες γιατί μου είπαν να πάρω όλες τις αναλήψεις μαζί που είναι περίεργο.
τότε έκανα μετρητά από το ποσό των 4999.
μετά από λίγες ώρες ακύρωσαν ξανά. Προσπαθώ να τους μιλήσω σε ερωτική συνομιλία, αλλά με αγνόησαν αφού τους είπα το θέμα. Νομίζω ότι τώρα είμαι σε μια θέση που ήξερα ότι δεν θα έπαιρνα ποτέ αυτά τα χρήματα.
Μετά από μερικές μέρες σκέφτηκα μόνος μου, αν υπάρχει πιθανότητα να είναι νόμιμες, τότε μπορεί κάλλιστα να πάω για τα μεγάλα χρήματα και να προσπαθήσω να πάρω περισσότερα χρήματα. Μετά από λίγο έφτασα στα 18 κ
μετά από μερικές μέρες έλεγξα τις εκκρεμείς αναλήψεις μου και κάτι άλλαξε. Η πρώτη ανάληψη του ποσού των 1000 ευρώ ήταν και πάλι σε εκκρεμότητα και το 4999 απορρίφθηκε. Τώρα ήμουν σίγουρος ότι δεν θα έπαιρνα ποτέ τα χρήματα. Καμία απάντηση ζωντανής συνομιλίας και καμία απάντηση μέσω email.
μετά από μερικές μέρες αγόρασα ένα μπόνους αλλά 500 ευρώ και δεν έλαβα τη δυνατότητα. χαχαχα.
Αλλά ναι, αυτό το καζίνο είναι πραγματικά απατεώνες. Εύκολη κατάθεση αλλά πολύ δύσκολη ανάληψη. Δίνουν λόγο σαν να είναι Σαββατοκύριακο, ο ιστότοπος χάθηκε, ο παίκτης το έκανε μόνος του. Νομίζω ότι απλώς διευρύνουν τον χρόνο που πρέπει να περιμένουν οι παίκτες μέχρι να στοιχηματίσει τα πάντα.
οπότε σας συμβουλεύω να αποφύγετε αυτό το καζίνο για πολλούς λόγους. Τα παιχνίδια είναι επίσης πολύ περίεργα μερικές φορές. Παίζω πολύ και μερικές φορές οι κουλοχέρηδες δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Όπως για παράδειγμα 2 scatter μαζί, χαμηλό rtp, απορρίπτεται η δυνατότητα μπόνους και όταν η επιστροφή έχει χαθεί και δεν προστίθενται μετρητά.
Ευτυχώς καταθέτω μόνο 50 ευρώ αλλά νομίζω ότι αυτές οι καλές κριτικές είναι ψεύτικες στο διαδίκτυο
Hello
i am here to share my experience with Rakoo casino. I have registered and deposited 40 euro . I have read some reviews before doing it. They were some bad reviews and also some good. So I thought I would take a chance.
i managed to make 11000 euro from this 40 euros. I made a withdrawal of 8000 euro but in small amounts. , 1 k, 3 k and 4 k. After a few hours I get a request to verify my account. I did this which I was surprised it went fast and easy.
Then a hour later every withdrawals was cancelled. In live chat they explained to me that the max cashout is 4999 euro which I found suspicious because you can deposit a lot more . So my first response was that I didn’t know that but why did they cancelled the other small amounts . Now I had the feeling that they are scammers because they told me the take all the withdrawals together which is weird.
then I made a cash out of the amount 4999.
after a few hours they cancelled again. I try to speak to them in love chat but they were ignoring me after I told them the issue. I think now I am at a position I knew I would never get this money.
after a few days I thought by my self, well if there is a possibility they are legit then I might well go for the big bucks and try to get more money. After some time I got to 18 k
after some days I checked my pending withdrawals and something was changed. The first withdrawal of the amount 1000 euro was back in pending and the 4999 was rejected. Now I was sure I wouldn’t never get the money. No live chat response and no email response.
after some days I bought a bonus but of 500 euro and didn’t received the feature. lol.
But yeah this casino are really scammers. Easy deposit but very hard withdrawal. They give reason like it’s weekend, site went down, the player did it self. I think they just expand the time players have to wait until the player has gambled everything away.
so I advice to avoid this casino for multiple reasons. Games are also very weird sometimes. I play a lot and sometimes the slots don’t work how they should. Like for example 2 scatters together, low rtp, thrown out of bonus feature and when returning feature is gone and no cash added.
fortunately I only deposit 50 euro but I think these good reviews are fake on the internet
Γεια, διάβασα για την εμπειρία σου που σύμφωνα με αυτά που λες δεν είναι και η καλύτερη.
Βλέπω ότι έχετε ανεβάσει αρκετά σταθερό χρηματικό ποσό και τώρα περιμένετε την ανάληψη, ενώ το καζίνο συνεχίζει να σας δίνει διαφορετικές απαντήσεις για το γιατί δεν σας το έχει στείλει ακόμα. Επαληθεύτηκε από αυτό που λέτε ότι είστε, που είναι καλά νέα, αλλά το σημαντικό είναι τι θα συμβεί στη συνέχεια. Θα ήθελα να ρωτήσω τι σου είπε το καζίνο την τελευταία φορά, αλλά βλέπω ότι σε αγνοούν, κάτι που δεν είναι καθόλου θετική ένδειξη.
Σίγουρα θα συνιστούσα να μην παίξετε άλλο με τα χρήματα και να τα αφήσετε μέχρι να λυθεί η όλη κατάσταση. Όσο για το γεγονός ότι έχετε καταθέσει χρήματα για πρώτη φορά, παίξατε με μπόνους και με τη βοήθεια αυτού καταφέρατε να φορτώσετε ένα υψηλό ποσό ή χωρίς μπόνους; Όσο για την εκκρεμή ανάληψη, είναι ακόμα σε αυτό το στάδιο ή έχει αλλάξει κάτι;
Παρατήρησα επίσης ότι καταφέρατε να υποβάλετε μια καταγγελία , οπότε η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και ελπίζω να τα καταφέρει.
Αν έχετε κάτι νέο, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Hi, I have read about your experience which according to what you say is not the best.
I see that you have uploaded quite a solid amount of money and now you are waiting for the withdrawal, while the casino keeps giving you different answers as to why it hasn't sent it to you yet. Verified by what you say you are, which is good news, but the important thing is what happens next. I would like to ask what the casino has told you last time, but I see that they are ignoring you, which is not a positive indication at all.
I would definitely recommend not to play with the money anymore and leave it until the whole situation is resolved. As for the fact that you have deposited money for the first time, did you play with a bonus and with the help of it you managed to load a high amount or without a bonus ? As for the pending withdrawal, is it still at this stage or has something changed ?
I also noticed that you managed to file a complaint, so our team will try to help you and I hope they will succeed.
If you have something new, be sure to let me know.
γεια
όχι δεν χρησιμοποιώ το μπόνους που προσφέρουν γιατί είναι ένας λόγος λιγότερος για να το χρησιμοποιήσουν ως δικαιολογία για να πάρουν τα χρήματά μου. Έπαιξα πολλά καζίνο, οπότε γνωρίζω μερικές από τις τακτικές που χρησιμοποιούν. Πριν καταθέσω τους ρώτησα ακόμη και για κάποια από τα παιχνίδια που δεν δείχνουν ότι είναι rtp. Η ζωντανή συνομιλία μου είπε ότι είναι εμπιστευτική. Ήδη τότε θα έπρεπε να ξέρω καλύτερα γιατί δεν είναι μυστικό. Τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να είναι αν δεν έχετε κάτι να κρύψετε. Αλλά ναι, για να είμαι ειλικρινής, δεν νομίζω ότι αυτό θα λυθεί. Δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου και η ζωντανή συνομιλία με αγνοεί όταν δίνω τα στοιχεία μου. Αυτό το καζίνο είναι σίγουρα απάτη. Εάν δεν μπορώ να αναστρέψω την απόσυρσή μου μετά από μια μέρα επειδή είναι σε εκκρεμότητα. Και μετά 2 μέρες το ακυρώνουν και το ξαναβάζουν από πάνω και μπορώ να το αντιστρέψω ξανά τόσο αηδιαστικό. Αλλά ναι, συμβουλεύω όλους να αποφύγουν αυτό το καζίνο σίγουρα
Hi
no I don’t use the bonus they offer since it’s one reason less for them to use it as a excuse to take my money. I played a lot of casinos so I know some of the tactics they uses. Before I deposit I even asked them about some of the games that doesn’t show it’s rtp. Live chat told me it’s confidental. Already then I should know better because it’s not a secret. At least it shouldn’t be unless you have something to hide. But yeah to be honest I dont dont think this would be resolved. I can’t access my account any more and live chat is ignoring me when I give my details. This casino is a scam for sure. If I can’t reverse my withdrawal after a day because it’s pending. And then 2 days later they cancel it and put it back on top and I can reverse it again that disgusting. But yeah I advise every one to avoid this casino for sure
Ευχαριστώ για περαιτέρω διευκρίνιση. Βλέπω ότι το καζίνο έχει μπλοκάρει τον λογαριασμό σας σύμφωνα με αυτά που λέτε και σίγουρα θα ήταν σκόπιμο να το γράψετε και στην καταγγελία. Θα έλεγα ότι το καζίνο μπορεί να κάνει μερικούς ελέγχους για μεγαλύτερες νίκες, αλλά θα υποθέσω ότι θα σας πουν κάτι γι' αυτό. Φυσικά, αν σε αγνοήσουν, δεν θα μάθουμε πολλά.
Και γι' αυτό, όπως είπα, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην κάνετε τίποτα με τα χρήματα και να περιμένετε να δείτε πού θα πάει η ομάδα. Ελπίζω να βγουν όλα δίκαια.
Thank you for further clarification. I see that the casino has blocked your account according to what you say, and it would certainly be appropriate to write that in the complaint as well. I would say that the casino may make some checks on bigger wins, but I would assume that they will tell you something about it. Of course, if they ignore you, we won't know much.
And that's why, as I said, the best thing to do is to do nothing with the money and wait and see where the team goes. I hope everything turns out fair.
Συγγνώμη αλλά νομίζω ότι είναι πολύ ξεκάθαρο. Όταν ένα καζίνο σταματά να ανταποκρίνεται, αυτό λέει πολλά. Είναι απατεώνες δεν υπάρχει αμφιβολία. Έχω ήδη αποδεχτεί την απώλειά μου και γι' αυτό έκανα αυτήν την καταγγελία γιατί δεν θα λύσουν το θέμα. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να προειδοποιήσω τους ανθρώπους για αυτούς τους απατεώνες.
Sorry but i think it’s very clear. When a casino stops from responding that says a a lot. They are scammers there is no doubt. I already accepted my loss and that’s why I made this complaint because they won’t resolve the issue. What I can do is to warn people of these scammers.
Ας μην προλαβαίνουμε. Μέχρι να δείτε ότι η καταγγελία έχει κλείσει και το καζίνο δεν έχει προσπαθήσει να επιλύσει τίποτα, μην εγκαταλείψετε την ελπίδα. Τον Φεβρουάριο είχαν επιλυθεί ένα παράπονο όπου ο παίκτης περίμενε επίσης τα χρήματά του, αλλά θυμήθηκε ότι έπρεπε να γράφει συχνά στον μάνατζερ VIP.
Τέλος πάντων, δεν θα χαιρόμουν αν σταματούσαν να επικοινωνούν μαζί μου και δεν θα με έκανε να νιώθω καλά. Ωστόσο, εάν το καζίνο δεν προσπαθήσει να κάνει κάτι και να το επιλύσει, ο δείκτης ασφάλειάς του θα επηρεαστεί.
Θα ήθελα πολύ να τελειώσει καλά αυτό, αλλά δεν μπορώ να το εγγυηθώ. Οπότε θα παρακολουθώ να δω πώς θα πάει από εδώ.
Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞
Let's not get ahead of ourselves. Until you see that the complaint is closed and the casino hasn't tried to resolve anything, don't give up hope. Back in February they had a complaint resolved where the player was also waiting for his money, but he recalled that he had to write to the VIP manager often.
Anyway, I wouldn't be happy if they stopped communicating with me and it wouldn't make me feel good. However, if the casino doesn't try to do something and resolve it, its safety index will be affected.
I would really like this to end well, but I can't guarantee it. So I'll be watching to see how it goes from here.
Fingers crossed. 🤞
Ναι ίσως έχεις δίκιο. lol, απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένα καζίνο πρέπει να συμπεριφέρεται έτσι. Εννοώ ότι μακροπρόθεσμα το καζίνο θα κερδίζει πάντα, ειδικά όταν το rtp είναι τόσο χαμηλό στο καζίνο Rakoo. Αλλά ναι, οι άνθρωποι είναι άπληστοι και θέλουν να εκμεταλλευτούν τους ανθρώπους που δεν μπορούν να ελέγξουν μόνοι τους όταν παίζουν. Και αυτό είναι πραγματικά το μεγαλύτερο πρόβλημα μου με το καζίνο σαν αυτό. Ακυρώστε την ανάληψη, ώστε οι άνθρωποι να συνεχίσουν να παίζουν. Αλλά θα δούμε τι θα γίνει με αυτό το παράπονο. Ευχαριστώ πάντως
Yeah maybe you are right. lol, I just can’t understand why a casino should be acting like this. I mean in the long run casino wil always win, especially when the rtp is as low at Rakoo casino. But yeah people are greedy and want to take advantage of people who can’t control them self when gambling. And that’s is really my biggest issue with casino like this. Cancel withdrawal so people keep gambling. But we will see what becomes of this complaint. Thanks anyways
Ας ελπίσουμε για το καλύτερο, αν μπορώ να το πω.🤞
Let's hope for the best, if I may say so.🤞
Λοιπόν, εξακολουθεί να αγνοείται στην ερωτική συνομιλία και το email. Φαίνεται ότι επιβεβαιώθηκε ότι έχουμε ένα καζίνο απατεώνων στα χέρια μας. Δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά ναι, είναι δύσκολο να το αρνηθεί κανείς. Οπότε παιδιά δεν παίζουν όλοι εδώ . Κερδίζεις μεγάλα, σε απατούν.
Γκουρού του καζίνο, θα προτείνετε ακόμα το καζίνο Rakoo εδώ;
Well still being ignored in love chat and email. Seems like it’s confirmed we have a scammer casino on our hands. Not really a surprise but yeah it’s hard to deny. So guys everyone don’t play here . You win big, you get scammed.
Casino guru are you guys still gonna recommend Rakoo casino here?
Λοιπόν, δεν συνιστούμε πραγματικά αυτό το καζίνο, καθώς ο δείκτης ασφάλειάς του είναι στην πραγματικότητα κάτω από το μέσο όρο, όπως μπορείτε να δείτε.🤔
Η Petronela σας περιμένει να ενημερώσετε και το παράπονό σας, γι' αυτό κάντε το όποτε είναι δυνατόν. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε.
Well, we do not really recommend this casino, as its safety index is actually below average, as you can see.🤔
Petronela is waiting for you to update your complaint as well, so please do so whenever possible. You can use this link to do so.
ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΜΟΥ ΚΛΕΨΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ 300 USD
ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΠΛΟΚΡΑΣΑΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ
CASINO STOLE MY MONEY I DEPOSITED 300 USD
WHEN I WENT TO WITHDRAW THEY CANCELED THE WITHDRAWAL AND BLOCKED MY ACCOUNT DO NOT PLAY AT THIS CASINO
CASINO ROUBOU MEU DINHEIRO DEPOSITEI 300 USD
QUANDO FUI SACAR CANCELARAM O SAQUE E BLOQUEARAM A MINHA CONTA NAO JOGUEM NESSE CASINO
Εξήγησαν τον λόγο για τον αποκλεισμό του λογαριασμού σας; Μήπως οφείλεται σε κάποια έρευνα που έπρεπε να κάνουν;🤷♀️
Εάν η κατάσταση παραμένει η ίδια και δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, ενημερώστε μας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το ζήτημα, ώστε να μπορέσουμε να κατανοήσουμε και να βοηθήσουμε.
Πότε ακριβώς ζητήσατε την ανάληψη και ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο;
Θα περιμένουμε εδώ για την απάντησή σας.
Did they explain the reason for blocking your account? Was it perhaps due to some investigating they needed to do?🤷♀️
If the situation remains the same, and you can not log into your account please let us know more details about this issue so we are able to understand and help.
When exactly did you request the withdrawal, and is your account fully verified at this casino?
We'll wait here for your reply.
Άλλο ένα θύμα απατεώνων, τι έκπληξη.
Νομίζω ότι ο γκουρού του καζίνο θα πρέπει να τα αφαιρέσει από αυτόν τον ιστότοπο. Είναι κακό να στέλνεις ανθρώπους που συμμετέχουν εδώ για να τους στέλνουν σε απατεώνες
Another victim of scammers, what a surprise.
I think casino guru should remove them of this site. It’s a bad to send people that join here to send them to scammers
Θα έλεγα ότι το καζίνο προσπαθεί επίσης να λύσει προβλήματα όταν προκύπτουν, οπότε ο παίκτης πρέπει οπωσδήποτε να υποβάλει καταγγελία για να προσπαθήσουμε να τον βοηθήσουμε και να μάθουμε τι συνέβη.
Δεν δίνουμε καζίνο μακριά από τον ιστότοπό μας ακόμα κι αν έχουν δείκτη ασφάλειας 1, γιατί αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο βρίσκονται εδώ, για να ενημερώσουμε τους παίκτες ότι υπάρχουν καζίνο που δεν είναι καλά και για να βεβαιωθούμε ότι δεν είναι πηγαίνετε εκεί για να παίξετε. Τελικά, εάν ένα καζίνο είναι κακό, πιστεύετε ότι κάποιος από εμάς θα ήθελε να πάει κάποιος εκεί για να ξοδέψει τα χρήματά του; Είναι εδώ για να δουν όλοι ότι μερικά από αυτά δεν είναι καλά για να παίξετε και μερικά από αυτά αξίζει να τα δοκιμάσετε.
Αν οι παίκτες δεν αναζητήσουν πληροφορίες πριν, είναι μεγάλο λάθος. 😕
I would say that the casino also tries to solve problems when they arise, so the player should definitely file a complaint so that we can try to help him and find out what happened.
We don't give casinos away from our site even if they have a safety index of 1, because that is the main reason why they are here, to inform players that there are casinos that are not good and to make sure they don't go there to play. After all, if a casino is bad do you think any of us would want anyone to go there to spend their money ? It's here for everyone to see that some of them are not good to play in and some of them are worth a try.
If players don't look for information before, it's a big mistake. 😕
Δίκαιο. Ακόμα κι αν αυτό είναι καλό να κάνουμε τότε, νομίζω ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τον γκουρού του καζίνο να έχει έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο απατεώνων του, αλλά ναι ποιος είμαι εγώ, άλλος ένας άνθρωπος που έχει υποστεί απάτη
Fair enough. Even tho thats a good thing to do then , I think there is no justification for casino guru to have a link to their scammer site, but yeah who am I, other then a person who is scammed
Θα λυπάμαι για κάθε παίκτη που έπαιξε σε ένα κακό καζίνο και δεν πληρώθηκε άδικα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι μπορεί να συμβεί σε ένα καλύτερο καζίνο και ελάχιστη σχέση έχει με συνδέσμους. Απλώς βρίσκονται σε κάθε καζίνο και δεν φαίνεται να αλλάζει για μεμονωμένες περιπτώσεις. Είναι λοιπόν απαραίτητο να σκεφτεί κανείς πού βάζει τα λεφτά του ο παίκτης και σε ορισμένες περιπτώσεις να είναι υπεύθυνος.
Δεν φταίει πάντα ο παίκτης αν δεν πάρει τα χρήματα, αλλά το γεγονός ότι έχουμε σύνδεσμο στον ιστότοπο και το καζίνο είναι ένα από τα χειρότερα, οπότε δεν θα πάω εκεί.
Καταλαβαίνετε τι εννοώ. 🙂
I would feel sorry for every single player who played in a bad casino and didn't get paid unfairly. But the truth is that it can happen in a better casino and it has little to do with links. It's just that they are located at each casino and it doesn't seem to change for individual cases. It is therefore necessary to think where the player puts his money and in some cases to be responsible.
It's not always the player's fault if he doesn't get the money, but the fact that we have a link on the site and the casino is one of the worse ones, so I won't go there.
You see what I mean. 🙂
Σίγουρα μπορεί να συμβεί και το Better Casinos. Η μόνη διαφορά είναι ότι δεν δικαιολογούνται. Οι κανόνες είναι σαφείς και μπορούν να αναφέρουν τους λόγους τους. Όταν το καζίνο Rakoo απλώς αγνοεί τους παίκτες του, τα αστεία πράγματα που περιμένω ακόμα για την αγορά μπόνους των 500 ευρώ δεν τα έλαβα.
και όχι ο Ρακού δεν νοιάζεται για τους παίκτες του. Όταν κερδίζετε μεγάλα, θα κάνουν τις προσπάθειες για να βεβαιωθούν ότι δεν χρειάζεται να πληρώσουν. Αλλά ναι, βλέπω βαθμολογία 7,5 στα 10. Αυτές είναι ψεύτικες κριτικές
Well sure the Better Casinos might happen too. The only difference is that they don’t make excuses. The rules are plain and they can provide their reasons. Where as Rakoo casino just ignores its players, the funny things I am still waiting for my 500 euro bonus buy I didn’t received.
and no Rakoo doesn’t care about its players. When you win big they would make the efforts to make sure they don’t need to pay out. But yeah I see a rating of 7,5 out of 10. Those are fake reviews
Όταν περιμένετε την αγορά μπόνους, πόσο καιρό; Σας είπε επίσης το καζίνο τον λόγο για τον οποίο δεν το πήρατε ή τι ακριβώς συνέβη όταν δεν το πήρατε; Το βλέπετε κάπου στην ιστορία των μπόνους;
Εάν το καζίνο δεν σας έχει εξηγήσει τίποτα και δεν προσπαθεί να σας βοηθήσει καθόλου, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας.
Πες μου πώς είναι και όταν μάθω περισσότερα θα δούμε τι μπορεί να γίνει.
When you are waiting for your bonus buy, how long ? Did the casino also tell you the reason why you didn't get it or what specifically happened when you didn't get it ? Do you see it somewhere in the bonus history ?
If the casino hasn't explained anything to you and doesn't try to help you at all, you can file a complaint with us.
Tell me how it is and when I find out more we will see what can be done.
Είναι ήδη δύο μήνες πριν, δεν μου είπαν τίποτα αφού αγνοούν την επικοινωνία μου, μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας. Δεν έχω πλέον πρόσβαση στον λογαριασμό μου και δεν ξέρω τι συνέβη. Μόλις αγόρασα τη δυνατότητα μπόνους και το παιχνίδι με πέταξε έξω. Όταν δεν επέστρεψα τίποτα, κανένα χαρακτηριστικό εκτός από το buy in δεν είχε φύγει
It’s already couple mont ago, they didn’t tell me anything since they are ignoring my communication, through email or live chat. I don’t have access to my account anymore and I don’t know what happened. Just bought the bonus feature and the game threw me out. When I returned nothing , no feature but buy in was gone
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.