ΦόρουμΚαζίνοQassino Casino - γενική συζήτηση

Qassino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 μήνες από xSerious169
|
1270 προβολές 38 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Δεν μπορώ άλλο. Σήμερα είχα ενεργοποιημένη μια πιστωτική κάρτα από την τράπεζά μου, ώστε, κατ' εξαίρεση, να γίνονται καταθέσεις σε αυτήν την πιστωτική κάρτα.


Έχω επανειλημμένα εξηγήσει το πρόβλημά μου στο καζίνο, έχω δώσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα επαλήθευσης για την πιστωτική κάρτα στην οποία θέλω να κάνω ανάληψη και ζήτησα ανάληψη.


Και πάλι η απόσυρσή μου απορρίφθηκε με την αιτιολογία ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσω την ίδια πιστωτική κάρτα που έκανα κατάθεση. Προσπάθησα τέσσερις φορές τώρα να εξηγήσω στο καζίνο ότι η πιστωτική κάρτα που κατέθεσα είναι απλώς μια ηλεκτρονική πιστωτική κάρτα που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πληρώσω, αλλά στην οποία δεν μπορώ να κάνω καταθέσεις επειδή κάθε πληρωμή , που χρησιμοποιώ αυτήν τη στιγμή με κάρτα μετρητών, χρεώνονται απευθείας από τον λογαριασμό μου.

Πραγματικά δεν ξέρω πια τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I think when you tried to explain your situation and also ask for alternatives, I don't think it's fair to you when the casino just tells you that they can't help you. It's not a big enough problem for them to find a solution or at least try to help you. 

However, none of this is happening despite your efforts, so like I said, I would file a complaint and see if our team can help you with your situation. It's probably the most sensible thing to do. 

What do you say? 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Θα το κάνω έτσι, αφού χθες έστειλα τα έγγραφα μου για τη νέα πιστωτική κάρτα στο καζίνο για επαλήθευση, θα περιμένω να δω σήμερα αν τουλάχιστον θα προσπαθήσουν να κάνουν την ανάληψη μου. Αν όχι, θα ανοίξω καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Okay, let's wait a little longer. I'll keep my fingers crossed for you and hopefully you'll make it without any problems. 

If not, you know where to find us. 🙂

Jaro
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, τώρα έχω κάνει μια καταγγελία. Η ζωντανή συνομιλία μου είπε ότι μπορώ επίσης να πληρώσω σε άλλη πιστωτική κάρτα. Και μου είπαν ξανά μέσω email ότι ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας έπρεπε να είναι ο ίδιος που έκανα κατάθεση. Η εξήγησή μου ως προς το γιατί αυτό δεν είναι δυνατό δεν είναι κατανοητή και η προσφορά μου ότι μπορώ επίσης να κάνω μια κατάθεση κρυπτογράφησης που θα εξοφληθεί αγνοήθηκε.


Ελπίζω πραγματικά στην υποστήριξή σας

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

I don't understand if the casino also doesn't get this case. First they tell you that you can withdraw to another card and then they tell you that they need the details of another card. 

Either way, I'm glad you opened a complaint and I hope our team will be able to help you.

If you happen to get any more information, don't hesitate to share it.

Good luck. ☘️✌️

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ελπίζω και εγώ το ίδιο; ότι μπορείτε να με βοηθήσετε.

Ούτε εγώ το καταλαβαίνω, έχω πει στο καζίνο όλα όσα είναι σχετικά αλλά και πάλι δεν πληρώνουν.

Αυτή τη στιγμή νιώθω πολύ άβολα

και είμαι απογοητευμένος για το αν θα πάρω τα λεφτά μου...

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

I share your feelings, especially when you tried in good faith to solve your problem and also suggested several alternatives. Of course, I know that the casino first told you that you could use one and then again resorted to saying that you had to withdraw by the same method and card you used to deposit. 

However, we will see what can be done and I firmly believe that everything will be resolved fairly. For now, we will have to be patient and wait and see how it all develops. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Το καζίνο προσπαθεί με κάθε τρόπο να μην με πληρώσει. Αρνείται να επεξεργαστεί την ανάληψη μου και είναι πρόθυμος να επιστρέψει μόνο το ποσό της κατάθεσής μου.


Είμαι πραγματικά μπερδεμένος. Προσπάθησα να συνεργαστώ με το καζίνο όσο καλύτερα μπορούσα και να παρέχω ό,τι μου ζητήθηκε. Χρειάζομαι πραγματικά τη βοήθειά σας τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Hello, why does the casino suddenly want to refund only the deposit, did they tell you a specific reason ? It seems to me that this whole situation is a vicious circle and I would be getting nervous. 

However, since you have an open complaint, our team will try to help you and you did the right thing to update it as well. 

So we'll see what can be done. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Η αιτιολόγηση του καζίνο ήταν ότι κάποτε προσπάθησα να κάνω κατάθεση σε ένα αδελφό καζίνο με μια άλλη, τρίτη πιστωτική κάρτα.

Στη συνέχεια, η δήλωση ήταν ότι το καζίνο υποψιαζόταν ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, κάτι που είναι φυσικά απόλυτη ανοησία.

Έδωσα στο καζίνο αποδεικτικά και τις 3 πιστωτικές κάρτες που είχα και είπα στο καζίνο από ποιον πάροχο τις είχα. Προσφέρθηκα επίσης να επαληθεύσω και τις 3 πιστωτικές κάρτες.

Το επιχείρημά τους ήταν ότι είμαι από τη Γερμανία, αλλά ένας από τους παρόχους πιστωτικών καρτών μου εδρεύει στο Λονδίνο. Αυτό οφείλεται απλώς στο ότι αυτή η πιστωτική κάρτα προέρχεται από το crypto.com.

Αυτές είναι απλώς εντελώς αβάσιμες κατηγορίες, μόνο και μόνο για να μην χρειαστεί να με πληρώσει το καζίνο.

Όλες οι πιστωτικές κάρτες είναι στο όνομά μου και μπορώ να τις επαληθεύσω. Αυτό είναι απλώς πλήρης απάτη από το καζίνο.


Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

I see that it is still other problems that the casino has, so we will wait to see where you get to in your complaint and what we can resolve, because it does not seem right to me for the casino to behave like this. I hope everything will be sorted out as soon and fairly as possible, so that you don't have to deal with similar issues again. 

If you get any new information again, be sure to share it. 😕

Jaro
πριν από 2 μήνες

Τώρα απλώς μπλόκαραν τον λογαριασμό μου και δεν έχω ιδέα γιατί.

Αυτό είναι μια απόλυτη καταστροφή. Θέλω απλώς να λάβω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

I'm sorry to hear that. Have you checked your email, no explanation at all, right? Unfortunately, when it comes to this , as I could call them, "less safer" casinos, this approach is nothing unusual. What can I say, really? We'll see if the casino will cooperate with our complaint team in resolving this issue. I surely will keep my fingers crossed.🤞

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, ο λόγος ήταν ότι προσπάθησα να κάνω κατάθεση σε ένα αδελφό καζίνο με πιστωτική κάρτα, αλλά δεν πέτυχε και δεν χρησιμοποίησα αυτήν την πιστωτική κάρτα στο τρέχον καζίνο Qassino, αλλά διαφορετική.

Ως εκ τούτου, κατηγορήθηκα για παράβαση των κανονισμών για το ξέπλυμα χρήματος. Εντελώς παράλογο...


Τώρα έπρεπε να προσκομίσω απόδειξη συναλλαγών από την εν λόγω πιστωτική κάρτα, κάτι που φυσικά έκανα. Και τώρα περιμένω απάντηση από το καζίνο. Ελπίζω ότι θα μπορέσω να πληρώσω σε αυτήν την πιστωτική κάρτα αργότερα.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

So let us know how it turned out and whether you managed to verify the transaction successfully and therefore whether you will be able to withdraw. 

If not, you have an open complaint and as Romi said, I hope everything can be resolved. 

πριν από 1 μήνα

Λαμβάνει κάποιος αυτήν τη στιγμή τα χρήματά του από αυτό το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

Hello, as I only see one complaint open for this casino, I can't say for sure how it is. Probably the best thing to happen would be for players to come forward with their experiences. 

However, looking at the safety index of this casino, I would say that there could be issues with that. 

Anyway, do you have a withdrawal here you're waiting for ? 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Jaro
πριν από 1 μήνα

Το πρόβλημά μου σχετίζεται με το Qassino, το οποίο είναι από τον ίδιο πάροχο. Έχω ανοίξει και καταγγελία για αυτό.

Δυστυχώς, κανείς δεν απαντά στα email μου και η καταγγελία δεν απαντάται.

Ρώτησα μόνο αυτό το καζίνο επειδή είναι πιο δημοφιλές και ίσως ένας ή δύο παίκτες μπορούν να μοιραστούν την εμπειρία τους εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

I see that the casino has already been given an extended response time and I don't know how I see it. I would be very happy if you got your money, but I'm not sure how it will turn out. It would be best if we knew where you stood, but since the casino hasn't responded to you or the complaint yet, we don't know much.

So it will be important to wait and see if that changes. 

I'll keep my fingers crossed. 🤞

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα