Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQassino Casino - γενική συζήτηση

Qassino Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από xSerious169
|
4.922 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Qassino Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Πολύ καλό καζίνο μέχρι στιγμής. Τώρα περιμένω την επαλήθευση kyc και τις πληρωμές μου και μετά γράψω μια κριτική.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 10 μήνες

Hi, I see that the casino has a pretty low safety index so I'm a little surprised that you're having a good time here. 

However, I don't want to be skeptical and if you are waiting for the account verification and withdrawal I will be happy if everything turns out positive. Also do you have to provide any more documents or does the casino already have all of them and they are just checking them ? 

Anyway let me know how it goes, I'll keep my fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 10 μήνες

Μέχρι στιγμής υπάρχουν μόνο θετικές εντυπώσεις.

Οι εγγραφές και η κατάθεση κύλησαν ομαλά, όπως και τα παιχνίδια.

Η υποστήριξη ανταποκρίνεται άμεσα και είναι χρήσιμη.


Υπάρχουν 4 στάδια επαλήθευσης:

  1. Αριθμός τηλεφώνου
  2. ταυτότητα
  3. διεύθυνση
  4. Μέθοδος πληρωμής

Αυτήν τη στιγμή περιμένω να επαληθευτεί η διεύθυνσή μου. Μόνο τότε μπορώ να προχωρήσω στο επόμενο στάδιο (τον τρόπο πληρωμής).

Δυστυχώς, καθώς κάθε στάδιο ελέγχεται ξεχωριστά, χρειάζεται λίγος χρόνος.

Μόνο τότε μπορώ να ζητήσω πληρωμή.

Έχω πίστωση 3.000 € που θα ήθελα να πληρώσω σε 3 προσαυξήσεις 1.000 €. Μετά θα κάνω αναφορά.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 10 μήνες

Thank you for describing it in detail. I think such a casino review is definitely good. Feel free to let me know if you passed the next stage in the verification successfully and when you finish it, I firmly believe that you will be able to withdraw smoothly. 

So I will wait for the whole process. 🙂

πριν από 10 μήνες

Δυστυχώς, αυτή είναι η δεύτερη φορά που αποτυγχάνω στην επαλήθευση διεύθυνσης.

Πρώτα ανέβασα απόδειξη του λογαριασμού του τηλεφώνου μου, αλλά απορρίφθηκε επειδή δεν επιτρεπόταν ένα στιγμιότυπο οθόνης ενός τιμολογίου.

Στη συνέχεια, ήθελα να ανεβάσω ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού ως έγγραφο PDF, καθώς αυτό είναι αποδεκτό στους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά δεν μπόρεσα να ανεβάσω κανένα αρχείο PDF.

Έτσι, ανέβασα ένα απόσπασμα της κίνησης του λογαριασμού μου στο προφίλ μου και έστειλα με email την πλήρη κατάσταση λογαριασμού PDF στο καζίνο. Αυτό απορρίφθηκε επίσης με το σκεπτικό ότι το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού έπρεπε να έχει υπογραφή και σφραγίδα από την τράπεζά μου.

Ωστόσο, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στην τράπεζά μου. Δεν χρειάστηκα ποτέ ξανά κάτι τέτοιο σε καζίνο.

Έχω ανεβάσει τώρα έναν λογαριασμό φυσικού αερίου και ρεύματος, ο οποίος σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις θα πρέπει επίσης να γίνει αποδεκτός και ελπίζω ότι η επαλήθευση μου θα ολοκληρωθεί μετά από αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 10 μήνες

Hello,

I fear you need to get in touch with your bank in order to explain what is needed. I heard in the past that some German banks simply do not offer such documents on their own.

It's also good to know that the requirements also depend on the type of license and security approach each casino possesses. Both aspects vary a lot.

One way or another, let's wait for the next update, with a bit of luck, it ends soon. ✌✌


πριν από 10 μήνες

Η επαλήθευση μου ολοκληρώθηκε τελικά σήμερα. Χρειάστηκε να υποβάλω ξανά έγγραφα δύο φορές, αλλά στο τέλος επαληθεύτηκα.

Τώρα ζήτησα την πρώτη από τις τρεις αναλήψεις μου μέσω κρυπτογράφησης και θα επανέλθω.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 10 μήνες

That's great! Maybe you can share whether they handle withdrawals during the weekend.

I hope they do. That would mean you may already have the money. 🤔


Radka
πριν από 10 μήνες

Η απόσυρσή μου απορρίφθηκε.

Ζήτησα ανάληψη μέσω κρυπτογράφησης, αλλά κατάθεση μέσω πιστωτικής κάρτας.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να καταθέσω χρήματα στην πιστωτική μου κάρτα. Μπορώ να πληρώσω μόνο με αυτό. Είναι αδύνατο να καταθέσετε χρήματα σε αυτό.


Η υποστήριξη πρώτα μου είπε ότι μπορούσα να πληρώσω μέσω κρυπτογράφησης. Μετά απορρίφθηκε. Τότε μου είπαν ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσω την πιστωτική κάρτα, κάτι που δεν ήταν δυνατό για μένα.


Δεν ξέρω τι να κάνω. Να ανοίξω καταγγελία; Χρειάζομαι πραγματικά βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 10 μήνες

Is it a credit card or debit card attached to your bank account? If it's a debit card I can't see why you can't withdraw on it and if for some reason they won't will they allow bank transfer to associated bank?

Anonymized534
πριν από 10 μήνες

Είναι μια πιστωτική κάρτα που είναι ανεξάρτητη από τον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Μπορώ να πληρώσω μόνο μαζί της, δυστυχώς.


Η τραπεζική μεταφορά δεν προσφέρεται από το καζίνο. Μου είπαν στη ζωντανή συνομιλία ότι η κρυπτογράφηση θα ήταν εντάξει, αλλά απορρίφθηκε.

Έγραψα τώρα ένα email ρωτώντας αν εξακολουθείτε να δέχεστε την κρυπτογράφηση ως ανάληψη, καθώς δεν έχω άλλη επιλογή.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 10 μήνες

Problem which I hope they will understand, you shouldn't be allowed to let you deposit with a card you can't withdraw on if their policy is withdrawals can only be made by the same method of deposit. If they are a reasonable casino they will let you withdraw to crypto.

My current casino I deposit with bank transfer ( no fees ) and withdraw Crypto quicker and cheaper

Anonymized534
πριν από 10 μήνες

Το ελπίζω πραγματικά!

Διαφορετικά θα πρέπει να ανοίξω μια καταγγελία, αλλά νομίζω ότι το καζίνο θα καταλάβει.

Διαφορετικά κάνω μια μικρή κατάθεση κρυπτογράφησης και μετά πληρώνω μέσω κρυπτογράφησης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Δυστυχώς το καζίνο δεν θέλει να με βοηθήσει και δεν καταλαβαίνει το πρόβλημά μου. Τώρα ζήτησα δύο αναλήψεις μέσω κρυπτογράφησης και προσπάθησα να περιγράψω το πρόβλημά μου.

Και οι δύο αναλήψεις απορρίφθηκαν και η υποστήριξη μου έστειλε email λέγοντας ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσω την πιστωτική κάρτα ως μέθοδο ανάληψης και ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα άλλο για μένα.

Είμαι απολύτως συγκλονισμένος τώρα. Έχω υπόλοιπο 3000€ και δεν μπορώ να το πληρώσω. Εάν το καζίνο δεν με βοηθήσει ή δεν καταλάβω, δεν καταλαβαίνει το πρόβλημά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 10 μήνες

Not being reasonable I think. Submit a complaint on here and if they can help

πριν από 10 μήνες

Δυστυχώς το καζίνο δεν θέλει να με βοηθήσει και δεν καταλαβαίνει το πρόβλημά μου. Τώρα ζήτησα δύο αναλήψεις μέσω κρυπτογράφησης και προσπάθησα να περιγράψω το πρόβλημά μου.

Και οι δύο αναλήψεις απορρίφθηκαν και η υποστήριξη μου έστειλε email λέγοντας ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσω την πιστωτική κάρτα ως μέθοδο ανάληψης και ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα άλλο για μένα.

Είμαι απολύτως συγκλονισμένος τώρα. Έχω υπόλοιπο 3000€ και δεν μπορώ να το πληρώσω. Εάν το καζίνο δεν με βοηθήσει ή δεν καταλάβω, δεν καταλαβαίνει το πρόβλημά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I see nothing has changed and the casino hasn't helped you. Of course, as has already been said, it is always best to withdraw using the method you used to deposit, but since you said that the casino said you could withdraw using crypto, and then there are only problems and they are not interested in helping, I would probably recommend you to file a complaint as well. 

Anyway, did you try to tell them that you would make a deposit with crypto and verify this payment method and then use it to withdraw ? 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Ναι, το έχω ήδη προσφέρει τρεις φορές. Το καζίνο δεν απάντησε καθόλου σε αυτήν την προσφορά. Μόλις έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μου έλεγε ότι το καζίνο δεν μπορεί να με βοηθήσει εδώ και ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσω την ίδια μέθοδο για ανάληψη όπως κατέθεσα.


Έχω μιλήσει με την τράπεζά μου στο μεταξύ και μάλλον θα κάνουν μια εξαίρεση και θα επιτρέψουν τις καταθέσεις στην πιστωτική μου κάρτα.

Οπότε τώρα ζήτησα ανάληψη σε άλλη πιστωτική κάρτα που κατέθεσα. Ο τρόπος πληρωμής είναι πλέον ο ίδιος. Ελπίζω ότι θα περάσει τώρα και ότι το καζίνο δεν θα έχει αντίρρηση για το γεγονός ότι πρόκειται για διαφορετική πιστωτική κάρτα.

Για να είμαι ασφαλής, έστειλα email στη νέα μου πιστωτική κάρτα ως έγγραφο επαλήθευσης και ζήτησα ανάληψη και θα αναφέρω περαιτέρω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Δεν μπορώ άλλο. Σήμερα είχα ενεργοποιημένη μια πιστωτική κάρτα από την τράπεζά μου, ώστε, κατ' εξαίρεση, να γίνονται καταθέσεις σε αυτήν την πιστωτική κάρτα.


Έχω επανειλημμένα εξηγήσει το πρόβλημά μου στο καζίνο, έχω δώσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα επαλήθευσης για την πιστωτική κάρτα στην οποία θέλω να κάνω ανάληψη και ζήτησα ανάληψη.


Και πάλι η απόσυρσή μου απορρίφθηκε με την αιτιολογία ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσω την ίδια πιστωτική κάρτα που έκανα κατάθεση. Προσπάθησα τέσσερις φορές τώρα να εξηγήσω στο καζίνο ότι η πιστωτική κάρτα που κατέθεσα είναι απλώς μια ηλεκτρονική πιστωτική κάρτα που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πληρώσω, αλλά στην οποία δεν μπορώ να κάνω καταθέσεις επειδή κάθε πληρωμή , που χρησιμοποιώ αυτήν τη στιγμή με κάρτα μετρητών, χρεώνονται απευθείας από τον λογαριασμό μου.

Πραγματικά δεν ξέρω πια τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 10 μήνες

Submit a complaint here and see if the casino guru team can help them see reason to pay you. I think personally that they arnt being helpful. The casino I use now let's me deposit by bank transfer and withdraw Crypto if I want to. Plus many casinos I have used if you deposit with Visa or MasterCard you still had to withdraw using Bank transfer or crypto

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα