ΦόρουμΚαζίνοProntoBet Casino - γενική συζήτηση

ProntoBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από anzelika33
|
1611 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το ProntoBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σου.

Αυτό το καζίνο είναι ένα πλήρες καζίνο απάτης, δεν επιτρέπουν τους νόμους της χώρας σας ή οτιδήποτε άλλο. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν λειτουργεί, κανείς δεν επικοινωνεί, δεν απαντά στο e-mail, δεν συμβαίνει τίποτα.

Δεν ελέγχουν καν τα βιβλία πελατών σύμφωνα με τη νομοθεσία της Εσθονίας. Αφού λοιπόν δεν παίρνω απάντηση από αυτούς, ξεκινάω μια διαμάχη στην Εσθονία, ποιος τους έχει δώσει άδεια. Σύμφωνα με την άδεια της Εσθονίας, πρέπει να μου επιστρέψουν όλες τις καταθέσεις, γιατί δεν μπορούσαν να μου ανοίξουν ούτε λογαριασμό παιχνιδιού, αλλά ο λογαριασμός άνοιξε, τα βιβλία πελατών έχουν ελεγχθεί και τα χρήματα έχουν ληφθεί.


Μην παίξετε σε αυτό το καζίνο γιατί είναι μια πλήρης απάτη.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
anzelika33
πριν από 1 έτος

Hey. I'm sorry you're having problems at the casino. 

Do I understand correctly when I say that you are from a restricted country for the casino, but you were still able to open an account ? Is that the problem you are describing here ? 

What else is going on ? Do you have a problem with the withdrawal or the deposit ? 

Let us know. 

πριν από 1 έτος

Το πρόβλημα είναι το εξής, το καζίνο είναι υποχρεωμένο να ελέγξει τα στοιχεία του παίκτη, μπλοκάροντας το άνοιγμα του λογαριασμού του παιχνιδιού κ.λπ., όλες οι καταθέσεις μου πρέπει να επιστραφούν σε αυτό. Γιατί έχουν παραληφθεί παράνομα.

Αφού λοιπόν δεν επικοινωνούν, ήρθα εδώ για να κάνω παράπονο, γιατί μετά απαντούν, και εξηγούν πώς ανοίγουν λογαριασμούς σε άτομα με περιορισμούς ανοίγματος λογαριασμών, λαμβάνουν καταθέσεις και επιβεβαιώνουν τον λογαριασμό του παιχνιδιού.



Το πρόβλημα είναι το εξής, το καζίνο είναι υποχρεωμένο να ελέγξει τα στοιχεία του παίκτη, μπλοκάροντας το άνοιγμα του λογαριασμού του παιχνιδιού κ.λπ., όλες οι καταθέσεις μου πρέπει να επιστραφούν σε αυτό.

Γιατί έχουν παραληφθεί παράνομα.

Έτσι, επειδή δεν επικοινωνούν, ήρθα εδώ για να κάνω μια καταγγελία, γιατί μετά απαντούν και εξηγούν πώς ανοίγουν λογαριασμούς για άτομα με περιορισμούς ανοίγματος λογαριασμών και λαμβάνουν καταθέσεις και επιβεβαιώνουν τον λογαριασμό του παιχνιδιού

Αυτόματη μετάφραση:
anzelika33
πριν από 1 έτος

Hello.

Honestly, I found the explanation not so complex. I'll ask a few questions if you don't mind:

Have you self-excluded ever before in this specific casino?

Or is it about the legality instead? Are you perhaps convinced the casino should return your deposits back, because it lacks a Finnish license?

Thank you for your further explanation. 🤔




πριν από 1 έτος

Γεια σου. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Εσθονίας, εάν έχω μπλοκάρει το καζίνο, το καζίνο δεν μπορεί να ανοίξει λογαριασμό για εμένα. αν για τον λόγο x ανοιχθεί πάντως, πρέπει να μου επιστρέψουν όλες τις καταθέσεις και να κάνουν μπλοκ.

και στις σελίδες τους αναγράφεται ότι επιτρέπονται από την εσθονική νομοθεσία


Γεια σου.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Εσθονίας, εάν έχω μπλοκάρει το καζίνο, το καζίνο δεν μπορεί να ανοίξει λογαριασμό για εμένα. αν για τον λόγο x ανοιχθεί πάντως, πρέπει να μου επιστρέψουν όλες τις καταθέσεις και να κάνουν μπλοκ.

και στις σελίδες τους αναγράφεται ότι επιτρέπονται από την εσθονική νομοθεσία



Αυτόματη μετάφραση:
anzelika33
πριν από 1 έτος

I see, just note we are not lawyers here - we do not engage in questions of legality.

Instead, we follow Casino Guru Fair Gambling Codex

Let's see where the complaint leads us!

πριν από 1 έτος

yes, they don't look for lawyers here. the casino's terms and conditions, they are the question here.


anzelika33
πριν από 1 έτος

Could you try to write your post in your preferred language? I must admit I still struggle to understand you.

I feel it's kind of pitty because this forum offers an inbuilt text translator. It's just a kind suggestion thus I'm leaving the decision up to you.

πριν από 1 έτος

Γειά σου.

Τώρα λοιπόν έχουν κλείσει από τον λογαριασμό μου, αλλά όχι τα χρήματα

δεν έχουν επιστρέψει.

Αυτόματη μετάφραση:
anzelika33
πριν από 1 έτος

I'm sorry it has come to this, but occasionally you aim to be excluded from online casinos, am I correct?

I understand you are strongly convinced you are entitled to a refund, but honestly, I would wait for the complaint to address this question properly first.

The update should take place very soon, according to the timer. 🙏

πριν από 10 μήνες

Το καζίνο είναι μια πλήρης απάτη! Πραγματικά μην πληρώνετε εδώ, είναι εγκληματίες. Περιμένω την κατάθεσή μου εδώ και μισή εβδομάδα και απλώς με κρατούν πίσω. Θα πρέπει να περιμένω ένα email που δεν θα έρθει ούτως ή άλλως. Προσπαθούν να με ξεγελάσουν για να παίξω με τα χρήματα. Αλλά δεν θα αφήσω τον εαυτό μου να με ξεσκίσει από μια τέτοια αναιδή υποστήριξη. Ήμουν διαβεβαιωμένος ότι θα το λάβω αυτόματα εντός 48 ωρών. Τώρα είναι διπλάσιο χωρίς καμία ανατροφοδότηση. Ξέρω ότι το 200% είναι δελεαστικό, αλλά μείνε μακριά!

Αυτόματη μετάφραση:
fxsoo
πριν από 10 μήνες

Hi, you say that the casino is trying to trick you into playing with money, but you also say that your deposit hasn't arrived yet, so what money are you talking about please ? Do you have a problem with the withdrawal or the deposit ? Did you try to check if there was any error with the payment provider ? 

Let me know.

πριν από 10 μήνες

Γεια, πέρασα από αυτό το καζίνο την περασμένη εβδομάδα. Τα χρήματα χρεώθηκαν αμέσως και δεν είχα κανένα πρόβλημα με την τράπεζά μου. Ωστόσο, το σύστημα πληρωμών είχε πρόβλημα και σύμφωνα με αυτούς η συναλλαγή «απέτυχε». Ωστόσο, οι άνθρωποι δεν ήθελαν να μου πιστώσουν τα χρήματά μου, παρόλο που τους έστειλα απόδειξη της συναλλαγής. Τότε μου είπαν ότι έπρεπε να περιμένω 48 ώρες μέχρι να σταλούν ΑΥΤΟΜΑΤΑ τα χρήματά μου πίσω. Τώρα έχουν περάσει πάνω από 90 ώρες και ακόμα δεν έχω τα λεφτά μου. Χθες έλαβα ένα email ότι τα χρήματα είχαν πιστωθεί στον λογαριασμό μου. Δεν έχω καν συνδεθεί από την Παρασκευή γιατί δεν θέλω να παίξω εκεί και απλά θέλω τα χρήματά μου πίσω. Και ναι, ξεκάθαρα μπαίνω στον πειρασμό να στοιχηματίσω με τα χρήματα γιατί μου είναι δύσκολο να τα πληρώσω, απλώς με κρατούν πίσω. Μου έχουν πει ψέματα αρκετές φορές τώρα, κάτι που μπορώ να το αποδείξω. Εγκληματικά γουρούνια

Αυτόματη μετάφραση:
fxsoo
πριν από 10 μήνες

We give casinos 14 days to resolve the withdrawal. I think a couple of days is not such a disaster yet and the casino said they had technical problems with the payment system. I recommend being patient for a while, although I know it's not easy, check with the casino what stage the withdrawal is at and if it's the same old story over and over again, then I would recommend filing a complaint, where our team will try to help you. 

However, if you have any new information, don't hesitate to let us know. I firmly believe that you will get your money and everything will turn out happily. 

πριν από 10 μήνες

Γειά σου,

Δεν καταλαβαίνω γιατί με μειώνουν. Μάλλον για την προστασία της προσφοράς. Αυτοί οι άνθρωποι μου είπαν ψέματα αρκετές φορές για τα χρήματά μου και περίμεναν μάλιστα να τα επαληθεύσω στο τέλος (κάθε είδους έγγραφα). Φυσικά έχω υπομονή για κάτι τέτοιο, αλλά όχι όταν μου λένε ψέματα πολλές φορές, όταν μου λένε πράγματα που δεν ακολουθούνται. Και τότε το ποσό που ζήτησα να διαγραφεί θα πιστωθεί στον λογαριασμό μου. Κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμα. Ωστόσο, έλαβα ένα email που έλεγε ότι θα το πάρω πίσω, αλλά αν θα συμβεί αυτό ;D

Αυτόματη μετάφραση:
fxsoo
πριν από 10 μήνες

I clearly understand that nobody wants to get into a situation like that and get in trouble with the casino. I'm just glad that things should move forward and the money should be returned according to the email. 

Well, let us know if that happens or not, because I'm quite interested. I hope this situation turns out well for you. And if not we will try to help. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα