Good evening, I was robbed of 21500 by zetcasino. I have contacted a lawyer and they don't answer, but now they will also send a lawyer from Curacao. What do they say to you?
Καλησπέρα εμένα μου έφαγαν 21500 από το zetcasino.Εχω βάλει δικηγόρο και δεν απαντάνε ,αλλά τώρα θα τους στείλει και δικηγόρος από το Curacao.εσενα τι σου λένε ?
Είναι πραγματικά μαφιόζοι, η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ. Ληστές του χειρότερου είδους, άρτια εκπαιδευμένοι και αλαζόνες. Το Rabidi είναι μια εγκληματική οργάνωση που πρέπει να απαγορευτεί από τον κόσμο του gaming!!!
They really are mobsters, the worst experience I've ever had. Bandits of the worst kind, highly trained and arrogant. Rabidi is a criminal organization that should be banned from the gaming world!!!
São mafiosos mesmo, pior experiência que já tive. Bandidos da pior espécie, altamente treinados e arrogantes. Rabidi é uma organização criminosa que deveria ser banida do mundo dos jogos!!!
Παρακαλώ κρατήστε το συγκεκριμένο και δίκαιο - τελευταία προειδοποίηση!
Please keep it concrete and fair - last warning!
Μου αρνούνται τις προσφορές, είπαν ότι το μπόνους δεν είναι διαθέσιμο στο λογαριασμό μου χωρίς εξήγηση αφού το ζήτησα, η ζωντανή υποστήριξη δεν βοηθά και κλείνουν τη συνομιλία από μόνοι τους εάν είστε επίμονοι (ακόμα και αν επιμείνετε μία φορά). Το KYC είναι πολύ αργό, διάφοροι συνοδοί στη ζωντανή υποστήριξη και δεν μιλούν μεταξύ τους, οι αποσύρσεις είναι πραγματικά ένας επικός αγώνας.
Προσπάθησα να μορφωθώ στα πρώτα στάδια, αλλά δεν μπορώ να κάνω υπομονή μαζί τους, πρέπει να είναι μια κοινωνική ψυχολογική εμπειρία για εξωγήινους.
Η χειρότερη εμπειρία όσο το δυνατόν. Οι λογαριασμοί μου στο Rabidi's Casinos είναι όλοι κλειστοί.
Κάποιοι φίλοι μου είπαν ότι ορισμένα καζίνο δεν είναι αξιόπιστα, απέδειξα με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Μαύρη λίστα όλων των εποχών. Είχα βιώσει κάποια κακά καζίνο και αυτά του Rabidi κέρδισαν την πρώτη θέση.
Αυτό είναι όλο !!!
They deny promotions to me, they said bonus isn't available to my account without explain after I asked for, live support doesn't help and close chat by own if you are persistent (even if you persist once). KYC is too slow, various attendants on the live support and they don't talk one each other, withdraws are really an epic fight.
I tried to be educated at the first stages but isn't possible to be patient with them, it must be a social psychological experience for aliens.
The worst experience as possible. My accounts at Rabidi's Casinos are all closed.
Some friends said me some casinos aren't trusted, I proved the worst way possible. Blacklist of all the times. I had experienced some bad casinos and Rabidi's ones won first place.
That's all !!!
Καταλαβαίνω την απορία σας, αλλά δυστυχώς το καζίνο έχει το δικαίωμα να επιλέξει τους παίκτες στους οποίους δεν θα προσφέρει τα μπόνους του. Δεν είναι ωραίο συναίσθημα, αλλά έτσι πάει και πίστεψέ με δεν είσαι η μόνη.
Ωστόσο, είναι τέλειο που έχουμε μια επιλογή στον κόσμο, οπότε αν νιώθετε ότι δεν είναι καλό για εσάς σε αυτά τα καζίνο, τότε όπως ακριβώς γράψατε, κλείστε τους λογαριασμούς σας και μην παίξετε εκεί. Θα γλιτώσεις τα νεύρα σου και πολλά αρνητικά συναισθήματα.
I understand your wonderment, but unfortunately the casino has the right to choose the players to whom it will not offer its bonuses. It's not a nice feeling, but that's the way it goes and believe me you're not the only one.
However, it's perfect that we have a choice in the world, so if you feel that it's not good for you in these casinos, then just like you wrote, close your accounts and don't play there. You will save your nerves and a lot of negative emotions.
Γεια σου, σε απαγόρευσαν ή έκαναν κάτι για το οποίο δεν γράφεις πια; Ολα καλά ?
Hi, did they ban you or do something that you don't write about anymore? Everything OK ?
Ciao, ti hanno bannato o fatto qualcosa che non scrivi più ? Tutto bene ?
Προσοχή σε όλους, η ομάδα θα μπορούσε επίσης να ονομάζεται Estolio Limited
πολλά καζίνο από τον ίδιο όμιλο βρίσκονται υπό τη διαχείριση και των δύο εταιρειών.
Attention everyone, the group could also be called Estolio Limited
many casinos from the same group can be found under the management of both companies.
Attenzione a tutti il gruppo potrebbe anche chiamarsi Estolio Limited
molti casino dello stesso gruppo si possono trovare sotto la direzione di entrambe le società .
Όπως άκουσα, ο jimmy_fin αποκλείστηκε από το Casino Guru...
Αλλά εξακολουθεί να διαβάζει. Αν χρειάζεστε κάτι από αυτόν, μπορείτε επίσης να με ρωτήσετε...
As I heard, jimmy_fin was blocked from Casino Guru...
But he is still reading. If you need anything from him, you also can ask me...
γράφω εδώ μετά από πολλές μέρες. Μετά από 3 μήνες και πολλά μηνύματα δεν απαντούν στο mail του δικηγόρου μου. Με απέκλεισαν από τη ζωντανή συνομιλία και γράφω ένα άλλο mail στη φόρμα επικοινωνίας για να μου απαντήσω διαφορετικά είμαι ο αριθμός 12 για μέρες. Όταν τους ρώτησα αν οι Steamers έχουν άλλους κανόνες από τους παίκτες είπα όχι (δύο φορές). Οι streamers παίζουν 2 ή 3 άτομα από τον ίδιο λογαριασμό και είναι ζωντανά. Έχω όλες τις εγκρίσεις και θα πάμε στο δικαστήριο. Επίσης τους ζήτησα το ν. άδεια και κανείς δεν μου απάντησε σχετικά. Όλα αυτά τα καζίνο από το Rabidi ίσως είναι απάτες, δεν καταλαβαίνω γιατί μετά από όλα αυτά τα παράπονα ο γκουρού του καζίνο είναι από την πλευρά τους.
i am writing here after many days. After 3 months and many mails they dont answer to my lawyer's mail.They blocked me from live chat and i write an other mail to the contact form to reply me otherwise i am number 12 for days. When i asked them if the Steamers have other rules from the players said no (twice). Streamers play 2 or 3 persons from the same account and is live. I have all the approvals and we will go to the court .Also i asked for their n. license and noone reply me about it. All these casino from Rabidi maybe are scams, i dont understand why after all these complaints casino guru is from their side.
Γιατί ο γκουρού του καζίνο μπλόκαρε αυτόν τον τύπο;
Why casino guru blocked this guy ?
Είπε ότι μάλλον ήταν πολύ επικριτικός. Μεταξύ άλλων, ρώτησε γιατί το Casino Guru εξακολουθούσε να περιλαμβάνει τόσο καλά την εταιρεία με εξαιρετική βαθμολογία. Αυτό μάλλον δεν πήγε καλά. Υπήρχε κάτι σαν "τελική προειδοποίηση" στο φόρουμ. Αμέσως όμως μπλοκαρίστηκε και δεν μπορεί πλέον να δημοσιεύσει.
He said he was probably being too critical. Among other things, he asked why Casino Guru still listed the company so well with a great rating. That probably didn't go down well. There was something like "final warning" in the forum. But he was immediately blocked and can no longer post.
Er sagte, er wurde wohl zu kritisch. Er fragte unter anderem, weshalb Casino Guru immer noch die Firma so gut mit einer tollen Bewertung gelistet hat. Das kam wohl nicht gut an. Im Forum stand soetwas wie "letzte Warnung". Aber er wurde direkt gesperrt und kann nicht mehr posten.
Ειλικρινά, αυτή ήταν μια ιδιαίτερα κακή εικασία.
Έχουμε προσβληθεί πολλές φορές επειδή είμαστε διεφθαρμένοι και καλύπτουμε τα καζίνο. Συνήθως προέρχεται από παίκτες με αδικαιολόγητα παράπονα. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με την εποικοδομητική κριτική. Όπως μπορείτε να δείτε σε όλο το φόρουμ, φροντίζουμε πάντα να εξηγούμε τις αρχές μας αρκετές φορές πριν αναγκαστούμε να δράσουμε. Δεν έχουμε τον χρόνο να απαντάμε στις ίδιες κατηγορίες ανά παίκτη σχεδόν καθημερινά. Αυτό είναι ανυπόφορο.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο να ρωτάς και να κατηγορείς. Δεν μπορούμε να τα πάμε καλά με όλους, αλλά η συμπεριφορά μίσους ή ασέβειας δεν θα γίνει ανεκτή, ειδικά στο δικό μας φόρουμ.
Λογικό θα έλεγα.
Frankly, that was a particularly bad guess.
We have been offended many times for being corrupt and covering for casinos. It usually comes from players with unjustified complaints. We have no problem with constructive criticism. As you may see across the forum, we always care to explain our principles several times before we are forced to act. We don't have the time to respond to the same accusations per player almost daily. This is unbearable.
There is a big difference between asking and accusing. We can't get along with everyone, but hateful or disrespectful behavior won't be tolerated, especially on our own forum.
I'd say it makes sense.
Καλησπέρα, νομίζω ότι είμαι άλλο ένα θύμα των καζίνο rabidi nv, έκανα κατάθεση, έκανα ανάληψη. Μετά ζήτησα ακύρωση λογαριασμού και η ανάληψη ακυρώθηκε. Μετά λένε ότι η ανάληψη πρέπει να είναι χειροκίνητη, αυτό στις 16/01, στο chat λένε ότι πρέπει να στείλω email και ότι το προωθούν στο οικονομικό τμήμα. Μετά από λίγες μέρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι η χειροκίνητη μεταφορά δεν έγινε για λόγους που το iban ήταν λάθος, για να στείλω απόδειξη. Έστειλα την απόδειξη περίπου 4 φορές και το chat πάντα έλεγε ότι όλα είναι καλά και θα διεκπεραιωθούν. Χθες έλαβα ένα email που με ενημέρωσε ότι η ανάληψη πρέπει να γίνει σε λογαριασμό skrill, έκανα την κατάθεση μέσω mbway και μπορώ να κάνω αναλήψεις μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Έκανα λογαριασμό skrill, έστειλα τα στοιχεία και η απάντηση είναι ότι όλα είναι εντάξει και επεξεργάζεται το οικονομικό τμήμα.
Τούτου λεχθέντος, νομίζω ότι έχω χάσει την ελπίδα μου, είναι 401€, είναι χρήματα, αλλά όταν κοιτάζω ανθρώπους που μιλούν για 100.000 και πάνω, ανησυχώ.
Κλέβουν κατάφωρα και κανείς δεν κάνει τίποτα.
Good afternoon, I think I'm another victim of rabidi nv casinos, I made a deposit, I made a withdrawal. Then I asked for account cancellation and the withdrawal was cancelled. Then they say that the withdrawal has to be manual, this on 16/01, in the chat they say that I have to send an email and that they forward it to the finance department. After a few days I received an email saying that the manual transfer was not made due to reasons that the iban was incorrect, to send proof. I sent the proof about 4 times and the chat always said that everything is fine and will be processed. Yesterday I received an email informing me that the withdrawal has to be to a skrill account, I made the deposit via mbway and I can make withdrawals via bank transfer. I made a skrill account, sent the data and the answer is that everything is ok and is being processed by the finance department.
Having said that, I think I've lost hope, it's €401, it's money, but when I look at people talking about 100,000 and above, I get worried.
They are blatantly stealing and no one does anything.
Boa tarde, acho que sou mais uma vitima dos casinos rabidi nv, fiz depósito, fiz levantamento. Depois pedi cancelamento de conta e o levantamento foi cancelado. Depois dizem que o levantamento tem de ser manual, isto no dia 16/01, no chat dizem que tenho de enviar email e que reencaminham para o departamento financeiro. Passado uns dias recebo um email a dizer que a transferência manual nao foi feita por razões de que o iban estava incorreto, para enviar um comprovativo.Enviei o comprovativo umas 4 vezes e o chat sempre a dizer que esta tudo bem e vai ser processado. Ontem recebo um email a informar que o levantamento tem que ser para uma conta skrill, fiz o depósito por mbway o que posso fazer levantamentos por transferência bancária. Fiz uma conta skrill, enviei os dados e a resposta é que está tudo ok e está a ser processado pelo departamento financeiro.
Posto isto acho que já perdi a esperança, sao 401€, é dinheiro, mas quando olho para pessoas a falar em 100000 para cima, fico preocupado.
Eles estão a roubar mesmo á descarada e ninguém faz nada.
Καλησπέρα, νομίζω ότι είμαι άλλο ένα θύμα των καζίνο rabidi nv, έκανα κατάθεση, έκανα ανάληψη. Μετά ζήτησα ακύρωση λογαριασμού και η ανάληψη ακυρώθηκε. Μετά λένε ότι η ανάληψη πρέπει να είναι χειροκίνητη, αυτό στις 16/01, στο chat λένε ότι πρέπει να στείλω email και ότι το προωθούν στο οικονομικό τμήμα. Μετά από λίγες μέρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι η χειροκίνητη μεταφορά δεν έγινε για λόγους που το iban ήταν λάθος, για να στείλω απόδειξη. Έστειλα την απόδειξη περίπου 4 φορές και το chat πάντα έλεγε ότι όλα είναι καλά και θα διεκπεραιωθούν. Χθες έλαβα ένα email που με ενημέρωσε ότι η ανάληψη πρέπει να γίνει σε λογαριασμό skrill, έκανα την κατάθεση μέσω mbway και μπορώ να κάνω αναλήψεις μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Έκανα λογαριασμό skrill, έστειλα τα στοιχεία και η απάντηση είναι ότι όλα είναι εντάξει και επεξεργάζεται το οικονομικό τμήμα.
Τούτου λεχθέντος, νομίζω ότι έχω χάσει την ελπίδα μου, είναι 401€, είναι χρήματα, αλλά όταν κοιτάζω ανθρώπους που μιλούν για 100.000 και πάνω, ανησυχώ.
Κλέβουν κατάφωρα και κανείς δεν κάνει τίποτα.
Good afternoon, I think I'm another victim of rabidi nv casinos, I made a deposit, I made a withdrawal. Then I asked for account cancellation and the withdrawal was cancelled. Then they say that the withdrawal has to be manual, this on 16/01, in the chat they say that I have to send an email and that they forward it to the finance department. After a few days I received an email saying that the manual transfer was not made due to reasons that the iban was incorrect, to send proof. I sent the proof about 4 times and the chat always said that everything is fine and will be processed. Yesterday I received an email informing me that the withdrawal has to be to a skrill account, I made the deposit via mbway and I can make withdrawals via bank transfer. I made a skrill account, sent the data and the answer is that everything is ok and is being processed by the finance department.
Having said that, I think I've lost hope, it's €401, it's money, but when I look at people talking about 100,000 and above, I get worried.
They are blatantly stealing and no one does anything.
Boa tarde, acho que sou mais uma vitima dos casinos rabidi nv, fiz depósito, fiz levantamento. Depois pedi cancelamento de conta e o levantamento foi cancelado. Depois dizem que o levantamento tem de ser manual, isto no dia 16/01, no chat dizem que tenho de enviar email e que reencaminham para o departamento financeiro. Passado uns dias recebo um email a dizer que a transferência manual nao foi feita por razões de que o iban estava incorreto, para enviar um comprovativo.Enviei o comprovativo umas 4 vezes e o chat sempre a dizer que esta tudo bem e vai ser processado. Ontem recebo um email a informar que o levantamento tem que ser para uma conta skrill, fiz o depósito por mbway o que posso fazer levantamentos por transferência bancária. Fiz uma conta skrill, enviei os dados e a resposta é que está tudo ok e está a ser processado pelo departamento financeiro.
Posto isto acho que já perdi a esperança, sao 401€, é dinheiro, mas quando olho para pessoas a falar em 100000 para cima, fico preocupado.
Eles estão a roubar mesmo á descarada e ninguém faz nada.
Γειά σου. Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε την εμπειρία σας. Θα εκτιμούσαμε ιδιαίτερα αν μας ενημερώνατε όποτε προκύψει κάτι νέο, σίγουρα. Και αν χρειάζεστε βοήθεια, με αυτό το ζήτημα, είμαστε εδώ, μαζί με την ομάδα παραπόνων μας, έτοιμοι να παρέμβουμε. Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε να παρέμβουμε, παρακαλούμε.
Hello. Thank you for sharing your experience. It would be highly appreciated if you would update us whenever anything new comes up, for sure. And if you need any help, with this issue, we are here, together with our complaint team, ready to step in. Let us know if you need us to intervene, please.
Χρειάζομαι βοήθεια. Το καζίνο είναι www.1joker8.com
I need help. The casino is www.1joker8.com
Eu preciso de ajuda. O casino é o www.1joker8.com
Γεια σας, Σε αυτήν την περίπτωση, συνιστώ ανεπιφύλακτα την υποβολή καταγγελίας. Δεν υπάρχουν χρεώσεις, επομένως πρέπει να επενδύσετε μόνο τον χρόνο σας, κάτι που είναι πολύ καλό, αν με ρωτήσετε.
Μεταβείτε σε αυτόν τον οδηγό για να λάβετε μια προειδοποίηση.
Το ίδιο το έντυπο καταγγελίας είναι διαθέσιμο εδώ 👈
Μη διστάσετε να ρωτήσετε εάν προτιμάτε να μάθετε περισσότερα ή εάν ενδιαφέρεστε για περισσότερες λεπτομέρειες.
Εντάξει?
Hello, In this case, I strongly recommend submitting a complaint. No fees are involved, so you only have to invest your time, which is a good deal, if you ask me.
Go through this guide to get a head-up.
The complaint form itself is available here 👈
Please don't hesitate to ask if you prefer to learn more or are interested in more details.
Ok?
Μετά από 23 ημέρες παραπόνων, επαληθεύσεων και αιτημάτων για έγγραφα που εστάλησαν, η πληρωμή μου έφτασε μέσω skrill, ζητώ από όλους τους παίκτες να μην παίξουν σε αυτό το καζίνο, καθώς μόνο αφού απευθυνθούν σε δικηγόρο με επιστολή κλήτευσης της υπόθεσης κατά του rabidi nv και εναντίον αυτού καζίνο, έκαναν την πληρωμή, αλλά χωρίς καμία αιτιολόγηση.
After 23 days of complaints, verifications and requests for documents sent, my payment arrived via skrill, I ask all players not to play at this casino, as only after having turned to a lawyer with a letter summoning the case against rabidi nv and against this casino, they made the payment, but without any justification.
Após 23 dias de reclamações, verificações e pedidos de documentos enviados, chegou o meu pagamento via skrill, peço a todos os jogadores que não joguem neste casino, pois só após ter recorrido a advogado com carta de intimação de processo contra a rabidi nv e contra este casino, eles fizeram o pagamento, mas sem justificação nenhuma.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.