ΦόρουμΚαζίνοWarning: Rabidi N.V. is now operating without license!

Warning: Rabidi N.V. is now operating without license! (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από jimmy_fin
|
24770 προβολές 178 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

can I post(photos)here what they reply to the live support for the licenses ?

evaki14
πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα εμένα μου έφαγαν 21500 από το zetcasino.Εχω βάλει δικηγόρο και δεν απαντάνε ,αλλά τώρα θα τους στείλει και δικηγόρος από το Curacao.εσενα τι σου λένε ?

πριν από 11 μήνες

can I post(photos)here what they reply to the live support for the licenses ?

πριν από 11 μήνες

Of course post screenshots and the answer you got.

miltoskaz
πριν από 10 μήνες

Είναι πραγματικά μαφιόζοι, η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ. Ληστές του χειρότερου είδους, άρτια εκπαιδευμένοι και αλαζόνες. Το Rabidi είναι μια εγκληματική οργάνωση που πρέπει να απαγορευτεί από τον κόσμο του gaming!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Rafaeliton
πριν από 10 μήνες

Please keep it concrete and fair - last warning!

Radka
πριν από 10 μήνες

They deny promotions to me, they said bonus isn't available to my account without explain after I asked for, live support doesn't help and close chat by own if you are persistent (even if you persist once). KYC is too slow, various attendants on the live support and they don't talk one each other, withdraws are really an epic fight.


I tried to be educated at the first stages but isn't possible to be patient with them, it must be a social psychological experience for aliens.


The worst experience as possible. My accounts at Rabidi's Casinos are all closed.


Some friends said me some casinos aren't trusted, I proved the worst way possible. Blacklist of all the times. I had experienced some bad casinos and Rabidi's ones won first place.


That's all !!!

Rafaeliton
πριν από 9 μήνες

I understand your wonderment, but unfortunately the casino has the right to choose the players to whom it will not offer its bonuses. It's not a nice feeling, but that's the way it goes and believe me you're not the only one. 

However, it's perfect that we have a choice in the world, so if you feel that it's not good for you in these casinos, then just like you wrote, close your accounts and don't play there. You will save your nerves and a lot of negative emotions. 

jimmy_fin
πριν από 9 μήνες

Γεια σου, σε απαγόρευσαν ή έκαναν κάτι για το οποίο δεν γράφεις πια; Ολα καλά ?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Προσοχή σε όλους, η ομάδα θα μπορούσε επίσης να ονομάζεται Estolio Limited


πολλά καζίνο από τον ίδιο όμιλο βρίσκονται υπό τη διαχείριση και των δύο εταιρειών.

Αυτόματη μετάφραση:
Messi992
πριν από 9 μήνες

As I heard, jimmy_fin was blocked from Casino Guru...

But he is still reading. If you need anything from him, you also can ask me...

file

πριν από 9 μήνες

i am writing here after many days. After 3 months and many mails they dont answer to my lawyer's mail.They blocked me from live chat and i write an other mail to the contact form to reply me otherwise i am number 12 for days. When i asked them if the Steamers have other rules from the players said no (twice). Streamers play 2 or 3 persons from the same account and is live. I have all the approvals and we will go to the court .Also i asked for their n. license and noone reply me about it. All these casino from Rabidi maybe are scams, i dont understand why after all these complaints casino guru is from their side.

romi_from_austria
πριν από 9 μήνες

Why casino guru blocked this guy ?

πριν από 9 μήνες

Είπε ότι μάλλον ήταν πολύ επικριτικός. Μεταξύ άλλων, ρώτησε γιατί το Casino Guru εξακολουθούσε να περιλαμβάνει τόσο καλά την εταιρεία με εξαιρετική βαθμολογία. Αυτό μάλλον δεν πήγε καλά. Υπήρχε κάτι σαν "τελική προειδοποίηση" στο φόρουμ. Αμέσως όμως μπλοκαρίστηκε και δεν μπορεί πλέον να δημοσιεύσει.

Αυτόματη μετάφραση:
romi_from_austria
πριν από 9 μήνες

Frankly, that was a particularly bad guess.

We have been offended many times for being corrupt and covering for casinos. It usually comes from players with unjustified complaints. We have no problem with constructive criticism. As you may see across the forum, we always care to explain our principles several times before we are forced to act. We don't have the time to respond to the same accusations per player almost daily. This is unbearable.


There is a big difference between asking and accusing. We can't get along with everyone, but hateful or disrespectful behavior won't be tolerated, especially on our own forum.

I'd say it makes sense.

πριν από 9 μήνες

Why casino guru blocked this guy ?

πριν από 9 μήνες

Kindly mind my previous post 🙏

πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα, νομίζω ότι είμαι άλλο ένα θύμα των καζίνο rabidi nv, έκανα κατάθεση, έκανα ανάληψη. Μετά ζήτησα ακύρωση λογαριασμού και η ανάληψη ακυρώθηκε. Μετά λένε ότι η ανάληψη πρέπει να είναι χειροκίνητη, αυτό στις 16/01, στο chat λένε ότι πρέπει να στείλω email και ότι το προωθούν στο οικονομικό τμήμα. Μετά από λίγες μέρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι η χειροκίνητη μεταφορά δεν έγινε για λόγους που το iban ήταν λάθος, για να στείλω απόδειξη. Έστειλα την απόδειξη περίπου 4 φορές και το chat πάντα έλεγε ότι όλα είναι καλά και θα διεκπεραιωθούν. Χθες έλαβα ένα email που με ενημέρωσε ότι η ανάληψη πρέπει να γίνει σε λογαριασμό skrill, έκανα την κατάθεση μέσω mbway και μπορώ να κάνω αναλήψεις μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Έκανα λογαριασμό skrill, έστειλα τα στοιχεία και η απάντηση είναι ότι όλα είναι εντάξει και επεξεργάζεται το οικονομικό τμήμα.

Τούτου λεχθέντος, νομίζω ότι έχω χάσει την ελπίδα μου, είναι 401€, είναι χρήματα, αλλά όταν κοιτάζω ανθρώπους που μιλούν για 100.000 και πάνω, ανησυχώ.

Κλέβουν κατάφωρα και κανείς δεν κάνει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα, νομίζω ότι είμαι άλλο ένα θύμα των καζίνο rabidi nv, έκανα κατάθεση, έκανα ανάληψη. Μετά ζήτησα ακύρωση λογαριασμού και η ανάληψη ακυρώθηκε. Μετά λένε ότι η ανάληψη πρέπει να είναι χειροκίνητη, αυτό στις 16/01, στο chat λένε ότι πρέπει να στείλω email και ότι το προωθούν στο οικονομικό τμήμα. Μετά από λίγες μέρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι η χειροκίνητη μεταφορά δεν έγινε για λόγους που το iban ήταν λάθος, για να στείλω απόδειξη. Έστειλα την απόδειξη περίπου 4 φορές και το chat πάντα έλεγε ότι όλα είναι καλά και θα διεκπεραιωθούν. Χθες έλαβα ένα email που με ενημέρωσε ότι η ανάληψη πρέπει να γίνει σε λογαριασμό skrill, έκανα την κατάθεση μέσω mbway και μπορώ να κάνω αναλήψεις μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Έκανα λογαριασμό skrill, έστειλα τα στοιχεία και η απάντηση είναι ότι όλα είναι εντάξει και επεξεργάζεται το οικονομικό τμήμα.

Τούτου λεχθέντος, νομίζω ότι έχω χάσει την ελπίδα μου, είναι 401€, είναι χρήματα, αλλά όταν κοιτάζω ανθρώπους που μιλούν για 100.000 και πάνω, ανησυχώ.

Κλέβουν κατάφωρα και κανείς δεν κάνει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hello. Thank you for sharing your experience. It would be highly appreciated if you would update us whenever anything new comes up, for sure. And if you need any help, with this issue, we are here, together with our complaint team, ready to step in. Let us know if you need us to intervene, please.

Romi
πριν από 9 μήνες

Χρειάζομαι βοήθεια. Το καζίνο είναι www.1joker8.com

Αυτόματη μετάφραση:
Ferrao93
πριν από 9 μήνες

Hello, In this case, I strongly recommend submitting a complaint. No fees are involved, so you only have to invest your time, which is a good deal, if you ask me.

Go through this guide to get a head-up.

The complaint form itself is available here 👈

Please don't hesitate to ask if you prefer to learn more or are interested in more details.

Ok?

Radka
πριν από 9 μήνες

Μετά από 23 ημέρες παραπόνων, επαληθεύσεων και αιτημάτων για έγγραφα που εστάλησαν, η πληρωμή μου έφτασε μέσω skrill, ζητώ από όλους τους παίκτες να μην παίξουν σε αυτό το καζίνο, καθώς μόνο αφού απευθυνθούν σε δικηγόρο με επιστολή κλήτευσης της υπόθεσης κατά του rabidi nv και εναντίον αυτού καζίνο, έκαναν την πληρωμή, αλλά χωρίς καμία αιτιολόγηση.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα