Λυπούμαστε, αλλά ειδικά σε περιπτώσεις όπου ένας παίκτης είναι ύποπτος και αποδεδειγμένα έχει συμμετάσχει σε δόλια δραστηριότητα, δεν μπορούμε να κοινοποιήσουμε τίποτα δημόσια για λόγους ασφαλείας.
Ξέρω πώς ακούγεται, αλλά μόλις φέρουμε τα πάντα στο φως, το καζίνο δεν θα είναι πλέον πρόθυμο να συμμετέχει στην επίλυση παραπόνων - για κανέναν.
Θα χάναμε την ευκαιρία να βοηθήσουμε άλλους παίκτες λόγω των δραστηριοτήτων σας. Λοιπόν, σίγουρα δεν αξίζει τον κόπο.
Επομένως, πάρτε αυτό ως την τελική εξήγηση :
"Αγαπητέ miltoskaz , το καζίνο μας παρείχε εκτενή στοιχεία για δόλια δραστηριότητα που μας κάνει να πιστεύουμε ότι τα μέτρα που έχει λάβει το καζίνο σε αυτήν την περίπτωση είναι δικαιολογημένα. Για αυτόν τον λόγο, αυτή η καταγγελία θα απορριφθεί τώρα. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας , λυπάμαι που δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε περισσότερο σε αυτήν την περίπτωση. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με αυτό ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο στο μέλλον."
Συγγνώμη. Καλή τύχη με τον δικηγόρο. 🙏
I'm sorry, but especially in cases where a player is suspected and proven to have engaged in fraudulent activity, we can't share anything publicly for security reasons.
I know how it sounds, but once we bring everything to light, the casino won't be willing to participate in resolving complaints anymore - for anyone.
We would lose the chance to help other players due to your activities. Well, it's certainly not worth it.
Thus, take this as the final explanation:
"Dear miltoskaz, the casino has provided us with comprehensive evidence of fraudulent activity that leads us to believe that the steps the casino has taken in this case are justified. Due to that reason, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."
I'm sorry. Good luck with the lawyer. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: