Γεια σου!
Θα ήθελα να πω ότι εκπλήσσομαι που είστε εξοικειωμένοι με τον κανόνα των 14 ολόκληρων ημερών που τηρεί η Ομάδα Καταγγελιών.
Αυτό είναι πολύ ασυνήθιστο, οπότε νομίζω ότι σας αξίζει ένα μεγάλο 👍 μπράβο! 🙂
Ωστόσο, λυπάμαι που η απόσυρσή σας καθυστέρησε. Λοιπόν, για να απαντήσω στην ερώτησή σας:
Η πιο βολική εξέλιξη θα ήταν ότι το καζίνο πληρώνει τα χρήματα στο μεταξύ.
Δυστυχώς, όλα είναι πιθανά, επομένως, σε περίπτωση που το καζίνο δεν καταβάλει το ποσό, ο υπεύθυνος διαχείρισης παραπόνων, που σημαίνει ότι ο ειδικός παραπόνων που φροντίζει το παράπονό σας θα κάνει ό,τι μπορεί για να έρθει σε επαφή με τον εκπρόσωπο του καζίνο προκειμένου να διερευνήσει το πρόβλημα. Μόλις το θέμα είναι ξεκάθαρο και προφανές, εστιάζει στη λύση.
Ας ελπίσουμε ότι η καταγγελία δεν θα είναι απαραίτητη. Βλέπω ότι ο χρόνος λιγοστεύει, αλλά υπομονή!
Θα είμαι εδώ για ό,τι νέο έχετε.
Hi there!
I would like to say that I'm astonished you are familiar with the 14 full days rule the Complaint Team adhere to.
This is very unusual, so I think you deserve a big 👍 thumbs up! 🙂
Though, I'm sorry your withdrawal is delayed. Well, to respond to your question:
The most convenient development would be that the casino pays the money in the meantime.
Alas, all is possible, so, in case the casino fails to pay out the amount, the complaint handler, meaning the complaint specialist caring for your complaint will do his best to get in touch with the casino representative in order to investigate the problem. Once the issue is clear and obvious, he focuses on the solution.
Let's just hope the complaint won't be necessary. I see the time is getting short, but hold on!
Will be here for any news you have.
Αυτόματη μετάφραση: