Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayPix Casino - γενική συζήτηση

PlayPix Casino - γενική συζήτηση

 από ricardomarceloborja
|
5.411 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το PlayPix Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Για περισσότερες από 15 μέρες προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου από τον λογαριασμό μου στο PLAYPIX, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, έχω ζητήσει πολλές φορές βοήθεια και μου λένε να περιμένω μόνο 72 ώρες, έχει περάσει περισσότερος χρόνος και τίποτα , έστειλα τα απαιτούμενα έγγραφα, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί με πράσινο χρώμα, αλλά συνεχίζουν να απορρίπτουν τις αναλήψεις μου. ΑΥΤΗ Η ΣΕΛΙΔΑ Μοιάζει ΣΑΝ ΑΠΑΤΗ, ΑΠΑΤΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ

Αυτόματη μετάφραση:
ricardomarceloborja

What reasons did they state for those rejections, please? Sounds really weird!

Έγινε επεξεργασία

Παρακαλώ βοηθήστε με να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου 🙁 Έχω ξοδέψει ήδη πολλά και θέλω να αποσύρω τα λίγα που μου έχουν απομείνει 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
javier10

Hello, what's your problem when you can't withdraw your money from the casino? Have you verified your account yet? How long has it been that you can't withdraw?

I will wait for a response.

Είναι το Playpix αξιόπιστο κατά την ανάληψη χρημάτων;


Αυτόματη μετάφραση:
mogollon1556

Hi, I'm not sure if I can answer this question since I don't play in casinos. But it's always best to do some research on a casino before you go there. I have tried to check it out as well, but we don't have much from players about this casino yet, for example in the form of user reviews or complaints. 

However, are you going to play here or have you already played there and are waiting for your withdrawal and that's why you are asking ? 

Jaro

θα παίξω

Αυτόματη μετάφραση:
mogollon1556

Would you be more specific, please? Jaro's trying hard to cover all aspects of your question, yet surely he could use a bit of cooperation 😉.

I'll try that with a certain level of simplicity:

Is this somehow a theoretical question? I must say that reliable advice would be needed from fellow players from the same country. 🤷‍♀️



Γεια σας, χρησιμοποιούσα το playpix για μεγάλο χρονικό διάστημα και ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα με την ανάληψη ή την εκτέλεση KYC, αλλά από τότε που ξεκίνησε αυτόν τον μήνα Δεκέμβριο παρουσιάζει πολλά προβλήματα σχετικά με τις αναλήψεις, αν ο λογαριασμός σας είναι περιορισμένος, μπλοκάρουν την ανάληψη και χρησιμοποιούν τους όρους του ιστότοπου για να μην πληρώσετε τα χρήματα. Υπάρχουν περιπτώσεις ατόμων με περισσότερα από 40.000 κλοπιμαία από τον λογαριασμό τους και όταν ρώτησαν τη συνομιλία τι θα συμβεί με τα χρήματα που παγιδεύτηκαν, η συνομιλία έδωσε απλώς την πιο αξιοθρήνητη δικαιολογία που έχω δει ποτέ μια συνομιλία καζίνο να δίνει, η οποία ήταν "Σου τα χρήματα δεν θα επιστραφούν και θα δοθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς" αξιολογήστε καλύτερα αυτό το καζίνο καθώς δεν είναι πλέον αξιόπιστο. filefilefile

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Mschmitz1

Hi, after reading this I would recommend you to file a complaint straight away because if the casino gives you a reason for not paying you money and donating it to charity, then it's definitely not right. 

You can file a complaint here on this link and I firmly believe that the team will be able to help you. 

Are you in ? 

Hi!

What makes you think the casino is trying to prevent you from withdrawing?

Maybe there is a reasonable explanation or perhaps some sort of support for you, but I'd say we need a proper explanation of the whole situation.

Care to answer a few questions?

Are you fully verified?

What was the last thing you discussed with the casino, please? And finally, are you aware of any accusation against you, like breaching some casino rules, and so on?


Jaro

Παίζει pix και χρειάζεται επαλήθευση του λογαριασμού για να γίνει η ανάληψη;


Αυτόματη μετάφραση:
leonelsanchez2606

Hello, could I please know what casino it is because I haven't found anything like what you wrote. Have you contacted the casino when you should get the money ? Do you have a verified account ? 

We give casinos 14 days to settle withdrawals and you're just starting out, so I wouldn't worry right away.

Let me know.

Είναι φυσιολογικό η ανάληψη που έκανα στο play piz να διαρκεί περισσότερες από δύο μέρες;

Αυτόματη μετάφραση:

Παίζει pix και χρειάζεται επαλήθευση του λογαριασμού για να γίνει η ανάληψη;


Αυτόματη μετάφραση:

Thanks, I've moved your posts under the casino you're talking about. As for the verification itself, most casinos do it on first withdrawal, but it's not always the rule. When a casino asks for it, you have to pass it successfully to be able to withdraw, that's why I asked. If the casino hasn't said anything about verification, then they probably won't ask you to do it yet. 

However, if you ask the support about your withdrawal, will they tell you why you are not able to withdraw ? 

Λέει ότι η επιλογή ανάληψης είναι ενεργοποιημένη, αλλά όταν επαληθεύω μόνο τα έγγραφα ταυτότητάς μου, αλλά κάνω ήδη ανάληψη χωρίς επαλήθευση τώρα, απλώς περιμένω να φτάσουν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό

file

Αυτόματη μετάφραση:
leonelsanchez2606

I see, so it looks like verification will be necessary in this case. But let's see if the casino comes up with this requirement. Whatever happens, let us know in the complaint and also here. 😉

Έχω μια ερώτηση, συγγνώμη: στις 4/4/2024 έκανα ανάληψη χρημάτων 190 bs, που ισοδυναμούν με περίπου 27 δολάρια.

Το πρόβλημα είναι ότι έχει περάσει πολύς καιρός και ξέρω ότι πρέπει να περιμένω έως και 14 ημέρες. Θα ήθελα όμως να μάθω τι θα γίνει αν μετά από 14 μέρες δεν μου δώσουν ακόμα τα λεφτά μου.


Πού θα μπορούσα να ζητήσω συγγνώμη;

Αυτόματη μετάφραση:
franzquispemora

Hi there!

I would like to say that I'm astonished you are familiar with the 14 full days rule the Complaint Team adhere to.

This is very unusual, so I think you deserve a big 👍 thumbs up! 🙂

Though, I'm sorry your withdrawal is delayed. Well, to respond to your question:

The most convenient development would be that the casino pays the money in the meantime.

Alas, all is possible, so, in case the casino fails to pay out the amount, the complaint handler, meaning the complaint specialist caring for your complaint will do his best to get in touch with the casino representative in order to investigate the problem. Once the issue is clear and obvious, he focuses on the solution.

Let's just hope the complaint won't be necessary. I see the time is getting short, but hold on!

Will be here for any news you have.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα