Λοιπόν, μόλις επικοινώνησα μαζί τους. Ένας εκπρόσωπος ονόματι Kenny είπε ότι έκλεισα τον λογαριασμό Σωστά; Είπα ναι αλλά θα ήθελα να προσπαθήσω ξανά. Χρειάστηκαν 20 λεπτά αναμονής και τελικά απάντησε και είπε
Σας ευχαριστώ για την υπομονή μαζί μου, θα χρειαστεί να προωθήσω την περίπτωσή σας σε ένα αρμόδιο τμήμα για έλεγχο και θα επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω email εντός 48 εργάσιμων ωρών με ενημέρωση, ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστώ για την υπομονή σας .
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ.LOL
Έκλεισα τον λογαριασμό μου λόγω μεγάλης απώλειας. Δεν κέρδισα ποτέ εδώ. Τα περισσότερα καζίνο ανοίγουν ξανά λογαριασμούς από προηγούμενους παίκτες.
Αυτό φαίνεται δύσκολο.
Well I just contacted them. A rep named Kenny said that I closed the account Correct? I said yes but I would like to try again. It took 20 minutes of waiting and he finally responded and said
Thank you for being patient with me, I will need to forward your case to a relevant department for a review and they will get back to you via email within 48 Business hours with an update, I apologize for the inconvenience and thank you for your patience.
IT MUST BE A SPECIAL PLACE TO PLAY.LOL
I closed my account due to a lot of loss. I never won here. Most casinos reopen accounts from past players.
This one seems difficult.
Αυτόματη μετάφραση: