ΦόρουμΚαζίνοPlay Fortuna Casino - γενική συζήτηση

Play Fortuna Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από pikos26
|
5629 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Play Fortuna Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Καλό σε όλους. Λάβετε υπόψη ότι το μπόνους δεν ισχύει στην Πορτογαλία.

Αυτόματη μετάφραση:
pikos26
πριν από 3 έτη

Hello pikos26.

Thank you for your insight. I have investigated the matter, and you are right. The no deposit bonus is not available for Portugal players, because the free spin game is locked for this specific country.

πριν από 2 έτη

Καληνυχτα. Αυτό το καζίνο δεν έχει άδεια στην Πορτογαλία και παραλείπει πληροφορίες για χώρες που θεωρούν "απαγορευμένες" στον ίδιο τον ιστότοπο. Έχασα πάνω από 100.000 ευρώ σε 2/3 μήνες και έγραψα στον Διευθυντή, εξηγώντας ότι δεν είχα κανενός είδους νομική προστασία για αξιώσεις, προστασία παικτών και πληρωμές που έγιναν. Αρνήθηκαν κάθε είδους βοήθεια και συνεχίζουν να αναφέρουν ότι δέχονται παίκτες από την Πορτογαλία και ότι όλα είναι καλά!!! Μάλλον θα πρέπει να αναφέρω την υπόθεση στις πορτογαλικές αρχές για να προσπαθήσω να ανακτήσω όλες τις καταθέσεις. Δεν νομίζω ότι είναι φυσιολογικό να λειτουργούν σε πλήρη παρανομία. Το ποσό που έχασα είναι τεράστιο και δεν είχα καμία επιστροφή. Μπορεις να βοηθησεις?

Αυτόματη μετάφραση:
jaimecaeirovicente
πριν από 2 έτη

Hello,

we provide the information that this casino does not accept players for Portugal:

file

Did you fill up any registration form using Portugal as our country of residence, please?


Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka. Προφανώς, συμπλήρωσα την πλήρη διεύθυνσή μου και μου ζήτησαν ακόμη και το έγγραφο ταυτότητάς μου, το οποίο έστειλα αμέσως.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Please be infromed on recent T&C update at PlayFortuna site, forbidding card counting equalizing this mental activity to "illegal gambling activities" in accordance to clause 16.5 of T&C. Hope this will find reflection on your site as this is not fair!!!

16.5. Play Fortuna reserves the right to fully or partially suspend a Player's account and/or fully or partially withdraw funds from a Player's gaming account in the event that we and/or our affiliates and/or other service providers have any concerns regarding the Player related to illegal gambling activities (including, but not limited to, "Wonging", "Perfect Pair" card counting, Dragon Tiger "Suit Tie" card counting or any other card counting methods).

Aleks_S
πριν από 2 έτη

Hello,

we in Casino Guru believe that when it comes to card counting, players should face the same terms and conditions as they would in land-based casinos.

We do not acknowledge card counting as a legal reason to justify voiding any winnings. The casino may, however, block such an account.

I forwarded this information to our Data Team, thank you for notice 👍.

πριν από 1 έτος

this casino will not let me deposit with every aspect of deposits it has.

And telling me in the chat that is my fault for some reason

AnastasisTsiakmakis
πριν από 1 έτος

Hmm, that's weird...

What the casino thinks you're doing wrongly? 🙁

If you don't mind me asking.

πριν από 10 μήνες

Οι συνεχείς δωρεάν περιστροφές για καταθέσεις και προσφορές από streamers είναι πάντα ευχαρίστηση.

Αυτόματη μετάφραση:
sarokin116
πριν από 10 μήνες

I guess today you picked a day to praise some casinos. As for this particular one, have you managed to win and withdraw here yet ? 

As for free spins for deposit, how many do you usually get ? Does it depend on how much you deposit or is it still the same package of free spins for any deposit ? 🙂

πριν από 6 μήνες

I'm just a little confused. I apparently had some no deposit free spins at this casino on Eastern emeralds by quickspin. When I went and searched for the game, it said my region was blocked from playing which I found odd as I play quickspin games frequently. I even checked to see if my region was suddenly blocked at a couple other casinos while I waited for support to respond, but I was able to open and play the games without issues. When support replied all they said is that sometimes providers block regions and they weren't able to reissue the free spins on a different game. And I was told that maybe I should ask the provider's support as they were not the providers representatives, when I Asked why it was only at this casino that my region was blocked. So besides being not very helpful, it didn't answer my question. Are certain providers blocked only at certain casinos? I've just never encountered that before and am able to play quickspin games at literally every other casino, but I suppose it's possible

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
BELLAESS2020
πριν από 6 μήνες

Hello, I haven't heard of such a case yet either, if I'm honest. So have you tried writing to the game provider's support ? Did they reply or say anything ?

I thought first that the casino itself might block the provider because of the country, but it doesn't seem very likely that this would be the case as you describe it. Obviously it would really be best to ask how it is. 

Also, as far as free spins are concerned, did the casino not come up with an alternative ? 

πριν από 6 μήνες

I didn't actually contact the provider's support, it felt somewhat petty (perhaps not quite the right word) since it wasn't a lot of free spins. Though I am curious.... it'd be good to know for future reference, so maybe I will contact them.

And in regards to the spins being credited on a different game, that's a negative. Again, something I haven't encountered often, if ever. file

BELLAESS2020
πριν από 6 μήνες

Thanks for the screenshot. It might be a good idea to ask if games from this particular game provider are banned in this particular casino for players from your country, since you say you can play them in other casinos without any problems. It would be quite a rarity, but maybe we would learn something new again. So if you send them an email, feel free to let me know what you learned because I would be quite interested. 

As for the free spins, I don't mind, I guess you'll be able to claim some for another game you can play, assuming you stay with this casino. 


πριν από 4 μήνες

Ακόμα δεν καταλαβαίνω ότι με το zplayfortyna καζίνο ζητούν όντως πολλαπλές καταθέσεις

Αυτόματη μετάφραση:
n41250328
πριν από 4 μήνες

Could you be more specific, please? I do not completely understand what you mean.

Try to write more about this experience of yours.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα