Γεια σας, ούτε εγώ έχω ακούσει για τέτοια περίπτωση ακόμα, αν είμαι ειλικρινής. Προσπαθήσατε λοιπόν να γράψετε στην υποστήριξη του παρόχου παιχνιδιών; Απάντησαν ή είπαν τίποτα;
Σκέφτηκα πρώτα ότι το ίδιο το καζίνο μπορεί να μπλοκάρει τον πάροχο λόγω της χώρας, αλλά δεν φαίνεται πολύ πιθανό να συμβεί αυτό όπως το περιγράφεις. Προφανώς, θα ήταν πραγματικά καλύτερο να ρωτήσετε πώς είναι.
Επίσης, όσον αφορά τις δωρεάν περιστροφές, το καζίνο δεν βρήκε εναλλακτική;
Hello, I haven't heard of such a case yet either, if I'm honest. So have you tried writing to the game provider's support ? Did they reply or say anything ?
I thought first that the casino itself might block the provider because of the country, but it doesn't seem very likely that this would be the case as you describe it. Obviously it would really be best to ask how it is.
Also, as far as free spins are concerned, did the casino not come up with an alternative ?
Αυτόματη μετάφραση: