Αγαπητή ομάδα Casino Guru,
Υποβάλλω επίσημη καταγγελία κατά του PlanGames Casino για επανειλημμένες και αδικαιολόγητες μειώσεις στο υπόλοιπο του λογαριασμού μου, παρά το γεγονός ότι ακολούθησα όλους τους κανόνες μπόνους που αναφέρονται στους Όρους και Προϋποθέσεις του. Οι ενέργειες που έλαβε το καζίνο είναι αυθαίρετες, αντιβαίνουν στους γραπτούς όρους και δείχνουν έλλειψη διαφάνειας και δίκαιου παιχνιδιού.
---
📆 Χρονολόγιο Εκδηλώσεων:
Στις 30 Ιουνίου 2025, κατέθεσα 46€ μέσω MiFinity.
Μετά την κατάθεση, ενεργοποίησα πρώτα τις δωρεάν περιστροφές από τον διαχειριστή και στη συνέχεια τις 40 δωρεάν περιστροφές από το μπόνους της Δευτέρας.
Δεν χρησιμοποίησα την κατάθεσή μου για να παίξω σε αυτό το σημείο — μόνο τις δωρεάν περιστροφές.
Κέρδισα περίπου 130€ από τις δωρεάν περιστροφές και εκπλήρωσα πλήρως την απαίτηση στοιχηματισμού 40x.
---
✅ Πρώτη Προσαρμογή Υπολοίπου:
Η PlanGames εφάρμοσε τον κανόνα Όρων και Προϋποθέσεων (Ενότητα 4.2), ο οποίος ορίζει ότι το μέγιστο κέρδος από δωρεάν περιστροφές χωρίς κατάθεση είναι 100€.
→ Το υπόλοιπό μου μειώθηκε στα 100€ και, παρόλο που διαφώνησα (ειδικά επειδή η πραγματική μου κατάθεση αγνοήθηκε), αποδέχτηκα αυτήν την προσαρμογή και προχώρησα.
---
🎮 Δίκαιο Παιχνίδι Μετά την Προσαρμογή:
Χρησιμοποιώντας το προσαρμοσμένο υπόλοιπο των 100€, συνέχισα να παίζω δίκαια και αύξησα το υπόλοιπό μου σε περίπου 800€.
Σε αυτό το σημείο, είχα συμμορφωθεί πλήρως με τους όρους του μπόνους και τα 100€ ήταν πλέον καθαρά, έγκυρα χρήματα — δεν συνδέονταν πλέον με το μπόνους δωρεάν περιστροφών.
---
❌ Δεύτερη Αδικαιολόγητη Μείωση:
Στη συνέχεια, η PlanGames μείωσε ξανά το υπόλοιπό μου στα 100€, ισχυριζόμενη ότι θα έπρεπε να είχα κάνει ανάληψη και να είχα καταθέσει ξανά τα 100€ πριν συνεχίσω να παίζω.
Αυτό δεν αναφέρεται πουθενά στους Όρους και Προϋποθέσεις.
Η Ενότητα 4.2 αναφέρεται στο «μέγιστο κέρδος από δωρεάν περιστροφές» και όχι στη «μέγιστη πληρωμή»
Δεν υπάρχει κανόνας σχετικά με την υποχρέωση ανάληψης και επανακατάθεσης του προσαρμοσμένου ποσού.
Η ισορροπία είχε ήδη προσαρμοστεί — έπαιζα από καθαρή βάση
Επικοινώνησα επίσης με την ζωντανή συνομιλία αρκετές φορές και κανείς δεν με ενημέρωσε ποτέ για έναν τέτοιο κανόνα.
---
⚖️ Νομικά βήματα και δικαιώματα καταναλωτών:
Καλύπτομαι από ασφάλιση νομικών εξόδων (Rechtsschutzversicherung) και τώρα προετοιμάζομαι για νομικές ενέργειες.
Εκτός εάν το νόμιμο υπόλοιπό μου (που κέρδισε μετά την προσαρμογή των 100€) αποκατασταθεί εντός 24 ωρών, θα:
1. Υποβολή επίσημης νομικής καταγγελίας βάσει παραβίασης σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων τόκων και εξόδων
2. Δημοσίευση της εμπειρίας μου δημόσια στο Trustpilot, το AskGamblers και άλλες πλατφόρμες
3. Ενημερώστε την αρμόδια αρχή αδειοδότησης ανάλογα με τη δικαιοδοσία του καζίνο
---
📝 Το αίτημά μου:
Παρακαλώ θερμά την PlanGames:
Επαναφέρει το νόμιμα κερδισμένο υπόλοιπό μου μετά την προσαρμογή των 100€
Εξετάζει την υπόθεση με πλήρη διαφάνεια, βάσει των δικών της Όρων και Προϋποθέσεων
Παρέχει γραπτή και αιτιολογημένη εξήγηση, με άμεση αναφορά στον ακριβή όρο των Όρων και Προϋποθέσεων, σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματός μου.
Είμαι έτοιμος να κοινοποιήσω στιγμιότυπα οθόνης, αρχεία καταγραφής συναλλαγών, μεταγραφές συνομιλιών και ιστορικό παιχνιδιών, όπως απαιτείται.
Dear Casino Guru Team,
I am filing an official complaint against PlanGames Casino for repeated and unjustified reductions to my account balance, despite following all bonus rules stated in their Terms and Conditions. The actions taken by the casino are arbitrary, contradict the written terms, and show a lack of transparency and fair play.
---
📆 Timeline of Events:
On June 30, 2025, I deposited €46 via MiFinity.
After the deposit, I first activated free spins from the manager, then the 40 free spins from the Monday bonus.
I did not use my deposit to play at this point — only the free spins.
I won approximately €130 from the free spins and fully completed the 40x wagering requirement.
---
✅ First Balance Adjustment:
PlanGames applied their T&C rule (Section 4.2) which states that the maximum win from no-deposit free spins is €100.
→ My balance was reduced to €100, and although I disagreed (especially because my real deposit was ignored), I accepted this adjustment and moved on.
---
🎮 Fair Play After Adjustment:
Using the adjusted €100 balance, I continued playing fairly and increased my balance to around €800.
At this point, I had complied fully with the bonus terms, and the €100 was now clean, valid money — no longer connected to the free spin bonus.
---
❌ Second Unjustified Reduction:
PlanGames then reduced my balance again to €100, claiming that I should have withdrawn and re-deposited the €100 before continuing to play.
This is absolutely not stated anywhere in the Terms and Conditions.
Section 4.2 refers to "maximum win from free spins", not "maximum payout"
There is no rule about being forced to withdraw and redeposit the adjusted amount
The balance had already been adjusted — I was playing with a clean slate
I also contacted live chat multiple times, and no one ever informed me of such a rule.
---
⚖️ Legal Steps and Consumer Rights:
I am covered by legal expenses insurance (Rechtsschutzversicherung) and I am now preparing legal action.
Unless my rightful balance (earned after the €100 adjustment) is restored within 24 hours, I will:
1. File a formal legal complaint based on breach of contract, including interest and costs
2. Publish my experience publicly on Trustpilot, AskGamblers, and other platforms
3. Notify the appropriate licensing authority depending on the casino’s jurisdiction
---
📝 My Request:
I kindly ask that PlanGames:
Restores my legitimately earned balance after the €100 adjustment
Reviews the case in full transparency, based on its own T&Cs
Provides a written and justified explanation, with direct reference to the exact T&C clause, if my request is denied
I am prepared to share screenshots, transaction logs, chat transcripts, and game history as needed.
Αυτόματη μετάφραση: