Ήμουν ενθουσιασμένος που δοκίμασα αυτό το καζίνο καθώς η προσφορά προήλθε από ένα άλλο καζίνο που σύχναζα και εμπιστευόμουν. Διάβασα μερικές κριτικές και είδα ότι οι περισσότερες από αυτές ήταν θετικές, οπότε ένιωσα πολύ καλά με την εγγραφή. Πάντα ρωτάω ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να χρησιμοποιήσω μπόνους που περιλαμβάνουν μπόνους μετρητών και δωρεάν περιστροφές, καθώς υπάρχουν μερικά από αυτά όπου δεν έχει σημασία ποια σειρά παίζετε τα μπόνους, ενώ οι περισσότεροι προτείνουν να παίξετε το μπόνους μετρητών πριν παίξετε το δωρεάν περιστροφές. Με συμβούλεψαν ότι θα ήταν πιο ωφέλιμο να παίξω πρώτα τα μετρητά που έκανα. Αυτή ήταν μια εξαιρετική εμπειρία καθώς ο κατάλογός τους για κουλοχέρηδες ήταν υπέροχος, ο ιστότοπος ήταν φιλικός προς τον χρήστη και εύκολος στην πλοήγηση και ο ιστότοπος δεν υστερούσε. Τα φρουτάκια που έπαιξα φόρτωσαν όμορφα και έπαιξαν ομαλά. Δεν μπόρεσα να φτάσω πουθενά με το μπόνους μετρητών δυστυχώς, αλλά αυτό δεν είναι ασυνήθιστο ούτως ή άλλως και περίμενα αυτό το αποτέλεσμα. Ήταν παραμονή Χριστουγέννων και ήλπιζα για ένα χριστουγεννιάτικο θαύμα και απολάμβανα το spinning, οπότε πέρασα υπέροχα. Αλλά όταν προσπάθησα να παίξω τις δωρεάν περιστροφές μου, η μέχρι τώρα θετική μου εμπειρία άρχισε να κατηφορίζει. Κατάφερα να ενεργοποιήσω τις περιστροφές, αλλά όταν έκανα κλικ στο παιχνίδι για να παίξω, λάμβανε συνέχεια ένα μήνυμα σφάλματος που έλεγε, "403 - Χώρα Αποκλεισμένη". Προσπάθησα να διαγράψω τα δεδομένα περιήγησης και να συνδεθώ ξανά για να δω αν αυτό ήταν το πρόβλημα, αλλά παρόλα αυτά έλαβα το σφάλμα. Υπήρχε πολυφωνία κάτω από τον κωδικό σφάλματος που έλεγε αν νόμιζα ότι ήταν λάθος ή ταξίδευα σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα VPN για να συνδεθείτε. Έτσι, έκανα ξανά έλεγχο για να επιβεβαιώσω ότι ο Καναδάς δεν ήταν περιορισμένος και αποφάσισα να απευθυνθώ για υποστήριξη. Αυτός ο πράκτορας συνομιλίας ήταν φιλικός και υπομονετικός - προσπάθησε να αντιμετωπίσει προβλήματα και ακόμη και να εκδώσει διαφορετικά παιχνίδια, αλλά το ίδιο πρόβλημα. Έπρεπε να προετοιμαστώ για το χριστουγεννιάτικο δείπνο, οπότε έπρεπε να πάω και να επικοινωνήσω αργότερα εκείνη την ημέρα. Ο επόμενος πράκτορας δεν ήταν τόσο ευχάριστος και ήταν περισσότερο εύρεση σφαλμάτων παρά βασισμένος στην ανάλυση. Βασικά έκλεισαν βοηθώντας με και είπαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα καθώς εξάντλησα το μπόνους και αποσυνδέθηκα. Συνδέθηκα ξανά ελπίζοντας να πάρω κάποιον άλλον, πράγμα που έκανα, ο οποίος ήταν ξανά, υπομονετικός και κατανοητός, ο οποίος δοκίμασε πολλά βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων προτού με ενημερώσει ότι θα έπρεπε να προωθήσει το θέμα στην τεχνολογία, καθώς είχαμε δοκιμάσει τα πάντα. Πληροφορήθηκα να παρακολουθώ το email μου καθώς θα έλαβα νέα από αυτούς με αυτόν τον τρόπο. Περίμενα μερικές μέρες και έλεγξα email αλλά δεν άκουσα τίποτα. Απευθύνθηκε σε υποστήριξη και έπρεπε να εξηγήσει ξανά την κατάσταση, να παράσχει στιγμιότυπα οθόνης και να αντιμετωπίσει ξανά προβλήματα χωρίς τύχη. Μου είπαν ότι μεταβιβαζόταν ξανά στην τεχνολογία και για παρακολούθηση email. Δεν άκουσα ξανά και επικοινώνησε μια εβδομάδα αργότερα. Έκανα την ίδια αντιμετώπιση προβλημάτων και μου είπαν το ίδιο για την ενημέρωση τους ή για να επικοινωνήσω ξανά αργότερα, καθώς εξέφρασα ότι ένιωθα ότι δεν υπήρχε πρόοδος. Σήμερα θυμήθηκα ότι αυτό το ζήτημα δεν επιλύθηκε ποτέ και έλεγξα τα email μου για να δω αν κάποιος είχε επικοινωνήσει μαζί του, αλλά είχε βρει μόνο προωθητικά μηνύματα από αυτούς. Επικοινώνησε με την υποστήριξη και ο πρώτος πράκτορας συνομιλίας ζήτησε ένα στιγμιότυπο οθόνης σφάλματος - το οποίο χρειαζόμουν λίγο χρόνο για να το δώσω καθώς ήμουν στο τηλέφωνό μου αυτή τη φορά και συνειδητοποίησα ότι δεν δοκίμασα τις περιστροφές από το τηλέφωνό μου. Το ανέφερε στον αντιπρόσωπο και είπε ότι θα χρησιμοποιήσω το Chrome, θα διαγράψω τα δεδομένα περιήγησης και θα συνδεθώ για να προσπαθήσω, αλλά ήξερα ότι θα αποσυνδεόμασταν και ήλπιζα ότι θα τα έπαιρνα ξανά. Δεν έλαβα τον ίδιο πράκτορα, αλλά αυτός ο τελευταίος πράκτορας ήταν ακόμα πολύ κατανοητός και υπομονετικός, αλλά τελικά έπρεπε να μου πει ότι το θέμα μου θα έπρεπε να εξεταστεί από κάποιον άλλο, καθώς χρειαζόμουν να επανεκδοθούν οι περιστροφές όπως ήταν εβδομάδες, επομένως δεν ήταν πλέον διαθέσιμο για μένα να δοκιμάσω να χρησιμοποιήσω το τηλέφωνό μου και να κάνω ό,τι είχε προτείνει ο προηγούμενος πράκτορας - χρήση Chrome, εκκαθάριση προσωρινής μνήμης, cookie και δεδομένα περιήγησης, σύνδεση με χρήση ανώνυμης περιήγησης και έλεγχος αν οι περιστροφές δούλεψε τότε. Αλλά αυτός είναι ο λόγος που γράφω αυτήν την κριτική καθώς ρώτησα τον τελευταίο πράκτορα εάν υπήρχε σύστημα έκδοσης εισιτηρίων ή παρακολούθησης για ζητήματα και ποια ήταν η διαδικασία κλιμάκωσής τους, καθώς είμαι ο ίδιος πράκτορας συνομιλίας και καταλαβαίνω ότι δεν είναι στα χέρια τους. Ήθελα απλώς να μάθω αν συνέβαινε κάποια πρόοδος και πόσο περίπου θα έπρεπε να περιμένω πριν επικοινωνήσω ξανά, αλλά δεν υπήρχαν πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτό που δόθηκε και μου είπαν να επικοινωνήσω ξανά αργότερα. Σήμερα είναι 18 Ιανουαρίου και αυτό το ζήτημα εκφράστηκε και τέθηκε εκεί την ημέρα των Χριστουγέννων που πρέπει ακόμη να επιλυθεί. 100 περιστροφές είναι ένας καλός αριθμός περιστροφών για να διασκεδάσω τον εαυτό μου για αρκετό χρόνο και ενδεχομένως να κερδίσω κάτι. Ελπίζω να επιλυθεί ή να αποζημιωθεί σύντομα, καθώς αυτό θα εξασφάλιζε μια θετική κριτική για αυτό το καζίνο, καθώς ακόμη και όταν αυτό το ζήτημα βρίσκεται σε εξέλιξη - ήταν μια θετική εμπειρία ως επί το πλείστον, με εξαίρεση αυτό το πρόβλημα και την προτεραιότητά του να επιλυθεί.
I was excited to try this casino as the promo came from another casino I frequented and trusted. I read some reviews and saw that most of them were positive so felt pretty good about signing up. I always inquire about which is the best way to utilize bonuses that include a cash bonus and free spins as there are a few of them where it doesn't matter which order you play the bonuses whereas most suggest you play the cash bonus before playing the free spins. I was advised it would be more beneficial to play the cash first which I did. That was a great experience as their catalog for slots was great, the site was user friendly and easy to navigate and the site did not lag. The slots I played loaded nicely and played smoothly. I wasn't able to get anywhere with the cash bonus unfortunately, but that's not untypical anyways and I kind of expected that outcome. It was Christmas Eve and I was hoping for a Christmas miracle and enjoy spinning so it was a great time. But when I tried playing my free spins my positive experience so far started to go downhill. I was able to activate the spins, but when clicking on the game to play kept getting an error message stating, "403 - Country Blocked." I tried clearing browsing data and log in again to see if that's what the issue was but still got the error. There was verbiage underneath the error code stating if I thought it was in error or traveling consider using a VPN to connect. So I double checked to confirm Canada wasn't restricted and decided to reach out to support. This chat agent was friendly and patient - attempted troubleshooting and even issuing different games but still same issue. I had to prep for Christmas dinner so I needed to go and reached out later on that day. The next agent wasn't as pleasant and was more fault finding than resolution based. They basically shut assisting me down and said there was nothing they could do as I've used up the bonus and disconnected. I connected again hoping to get someone else which I did who was again, patient and understanding who tried many troubleshooting steps before informing me they would need to forward the matter to tech as we had tried everything. I was informed to monitor my email as I would hear back from them that way. I waited a couple days and checked emails but didn't hear anything back. Reached out to support and had to explain the situation again, provide screenshots and did troubleshooting again with no luck. Was told it was being passed onto tech again and to watch email. Didn't hear back again and reached out a week later. Did the same troubleshooting and was told the same thing about hearing back from them or to reach out again later as I did express that it felt like there was no progress. Today I remembered this issue was never resolved and checked my emails to see if anyone had reached out but only found promotional emails from them. Reached out to support and the first chat agent asked for a screen shot of error - which I needed some time to provide as I was on my phone this time and realized that I didn't try the spins from my phone. Mentioned that to agent and said I'd use Chrome, clear the browsing data and log in to try but knew we'd be disconnected and hoped I would get them again. I didn't get the same agent but this last agent was still very understanding and patient, but ended up needing to tell me my matter would need to be reviewed by someone else as I needed the spins to be re-issued as it has been weeks so it was no longer available for me to try using my phone and doing what the previous agent had suggested - use Chrome, clear cache, cookies and browsing data, logging in using Incognito and seeing if the spins worked then. But that is why I am writing this review as I asked the last agent if there was a ticketing or tracking system for issues and what their escalation process was as I am a chat agent myself and understand that it is out of their hands. I just wanted to know if any progress was happening and approximately how long I should wait before reaching out again but there wasn't much information in regards to that given and was told to reach out again later. It's January 18th today and this issue was voiced and put out there on Christmas day needing to yet be resolved. 100 spins is a good amount of spins to entertain myself for a good amount of time and possibly win something. I hope to have this resolved or compensated soon as that would guarantee a positive review for this casino as even with this issue ongoing - it's been a positive experience for the most part with the exception of this glitch and its priority to be resolved.
Αυτόματη μετάφραση: