Γεια σας, ακούγεται άβολο.
Με συγχωρείτε που κάνω μια τέτοια ερώτηση, αλλά είστε σίγουροι ότι κανένας από τους συγγενείς σας ή άλλα άτομα που πιθανώς ζουν στο ίδιο νοικοκυριό δεν έχουν παίξει ποτέ στο ίδιο καζίνο, ίσως;
Ξέρεις, συμβαίνει πολύ. Λοιπόν, θέλω να είμαι ευθύς.
Λοιπόν, μη διστάσετε να εξοικειωθείτε με τη διαδικασία υποβολής παραπόνων χωρίς χρέωση:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Επειδή πιστεύω ότι το καζίνο θα πρέπει να έχει ισχυρές αποδείξεις για να δείξει ξεκάθαρα ότι δημιουργήσατε έναν δεύτερο λογαριασμό και αποκτήσατε πρώτα ένα αθέμιτο πλεονέκτημα.
Για να υποβάλετε την καταγγελία, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο:
https://casino.guru/complaints/create
Πώς αισθάνεσαι γι 'αυτό?
Hello, that sounds awkward.
Forgive me for asking such a question, but are you sure none of your relatives or other people possibly living in the same household have not ever played in the same casino, perhaps?
You know, it happens a lot. So, I want to be straight.
Well, do not hesitate to get familiar with our free-of-charge complaint process:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Because I believe the casino should have strong proof to clearly show you did create a second account and gained an unfair advantage first.
To submit the complaint, use this link:
https://casino.guru/complaints/create
How do you feel about that?
Αυτόματη μετάφραση: