Το Casino Pixel ελέγχει το KYC μέσω ενός τρίτου οργανισμού Sumsub. Όταν προσπάθησα να περάσω την επαλήθευση, απέρριψαν τα έγγραφά μου και το προφίλ μου παρέμεινε μη επαληθευμένο, εξαιτίας αυτού δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Όταν επικοινώνησαν με την υποστήριξη του καζίνο, είπαν ότι δεν μπορούσαν να βοηθήσουν και είπαν ότι πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τη Sumsub.
Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω πρόβλημα κατά την επαλήθευση του Sumsub. Παρόμοια προβλήματα παρουσιάστηκαν σε Fairspin και Tetherbet. Μόνο σε αυτές τις 2 περιπτώσεις η υποστήριξη του καζίνο βοήθησε στην επίλυση του προβλήματος, αλλά εδώ μεταφέρουν εντελώς την ευθύνη από τον εαυτό τους στον τρίτο οργανισμό Sumsub.
Ενημέρωση 23/01/2025. Μετά από δύο εβδομάδες μπορώ να εξηγήσω την κατάστασή μου και τελικά να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου ότι ήταν πολύ δύσκολο. Οπότε νομίζω ότι μπορούμε να κλείσουμε αυτή την υπόθεση.

Casino Pixel checks the KYC through a third-party organization Sumsub. When I tried to pass verification, they rejected my documents and my profile remained unverified, because of this I cannot withdraw my funds. When contacting the casino support, they said that they could not help and said that you need to contact Sumsub directly.
This is not the first time I have encountered a problem when verifying Sumsub. Similar problems occurred on Fairspin and Tetherbet. Only in those 2 cases did the casino support help solve the problem, but here they completely shift responsibility from themselves to the third-party organization Sumsub.
Upd 23/01/2025. After two weeks i can explain my situation and finally verify my account it was very hard. So i think we can close this case.

Αυτόματη μετάφραση: