Γεια, λυπάμαι που βρεθήκατε σε παρόμοια κατάσταση. Σε αυτήν την περίπτωση, θα συνιστούσα να επικοινωνήσετε με τον πάροχο πληρωμών, αλλά σημειώνω ότι η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει περισσότερο. Το έχεις δοκιμάσει ακόμα;
Τέλος πάντων, αφού έχετε επικοινωνήσει με το καζίνο, δεν έχουν επικοινωνήσει ούτε μαζί σας, ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα;
Hi, I'm sorry you got into a similar situation. In this case, I would recommend contacting the payment provider, but I note that the process may take longer. Have you tried it yet ?
Anyway, since you have communicated with the casino, they have not contacted you either, what could be the problem ?
Αυτόματη μετάφραση: