Γεια,
Υποθέτω ότι το ParisVip2 είναι απλώς μια σελίδα καθρέφτη για παίκτες που έχουν πρόσβαση στο Καζίνο Paris Vip από ορισμένες χώρες, αυτή είναι μια αρκετά κοινή τεχνική λύση.
Έλεγξα επίσης την ενότητα που ονομάζεται επικοινωνία και βρήκα αυτό:
"Επικοινωνήστε μαζί μας
Η φιλική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι σε ετοιμότητα για να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε 24/7. Επικοινωνήστε λοιπόν!
E-mail: support@parisvipcasino.com
"
Αυτό είναι το email στο οποίο στείλατε αυτά τα έγγραφα;
Λοιπόν, υποθέτω ότι πρέπει να περιμένετε λίγο, φαίνεται ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να έρθετε σε επαφή με την υποστήριξη. Εναλλακτικά, δοκιμάστε τα προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εάν το καζίνο διαθέτει. 🤔
Εάν δεν καταφέρετε να λάβετε τα κέρδη εντός 14 ημερών από την ημέρα υποβολής του αιτήματος ανάληψης, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Ενημερώστε μας πώς πάει, παρακαλώ.🤞
Hello,
I'd guess that ParisVip2 is just a mirror page for players accessing the Paris Vip Casino from certain countries, this is quite a common technical solution.
I also checked the section called contact us and found this:
"Contact us
Our friendly customer service team is on hand to answer any questions you may have 24/7. So get in touch!
E-mail: support@parisvipcasino.com
"
Is this the email you sent those documents to?
Well, I guess you should wait a bit, seems there is no other way how to get in touch with the support. Alternatively, try its social media profiles, if the casino has any. 🤔
If you fail to get the winnings within 14 days counting from the day your withdrawal request was made, we will try to help you out.
Let us know how it goes, please.🤞
Αυτόματη μετάφραση: