Έπρεπε να συνεχίσω να τους στέλνω μηνύματα και να θυμώνω μαζί τους, μετά έκανα μια ανάρτηση εδώ σχετικά με το ότι δεν μου πλήρωσαν τη διαφήμιση την επόμενη μέρα που πληρώθηκε
I had to keep messaging them back and getting mad with them then I made a post on here about them not paying me a d the next day it was paid
Ευχαριστώ για αυτό.👌 Ήταν πολύ μεγάλη αναμονή, πράγματι. Το θετικό είναι ότι σίγουρα πήρες τα λεφτά σου. Ας ελπίσουμε ότι την επόμενη φορά, δεν θα χρειαστεί να περιμένετε τόσο πολύ. Δεν νομίζω ότι θα είναι σε αυτό το καζίνο, σωστά;
Thank you for that.👌 It was really long wait, indeed. The positive thing is, that you got your money, for sure. Hopefully next time, you won't have to wait this long. I do not thing it'll be at this casino though, right?
Έχει κανείς εμπειρία με την ανάληψη χρημάτων από το Palace Chance Casino;
Σε γενικές γραμμές, θα είμαι πολύ ευγνώμων για τη βοήθειά σας.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Palace Chance Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων
Παιδια ισως καποιος ξερει να αποσυρεται
Δεν θα χρωστάω
Palace Chance I can't withdraw money
Guys, maybe someone knows how to withdraw
I won't be in debt
Palace Chance не могу вывести деньги
Ребята может кто в курсе как вывести
В долгу не останусь
Έχει κανείς εμπειρία με την ανάληψη χρημάτων από το Palace Chance Casino;
Σε γενικές γραμμές, θα είμαι πολύ ευγνώμων για τη βοήθειά σας.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Γεια σας, δεν χρειάζεται να διαδώσετε τις αναρτήσεις σας σε όλο το φόρουμ, παρακαλώ. Τα έχω μετακινήσει εδώ, στο επίσημο νήμα του καζίνο, οπότε θα μπορείτε να λάβετε περισσότερες απαντήσεις, ελπίζουμε.
Έχω δει την καταγγελία σας, όπου η ομάδα μας έχει ήδη αρχίσει να ερευνά την περίπτωσή σας. Προσπαθήσατε πραγματικά να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη του καζίνο σχετικά, επίσης, για να μάθετε ποιος μπορεί να είναι ο λόγος, που δεν βλέπετε καμία επιλογή μεθόδων ανάληψης στον λογαριασμό σας, καθώς και για να μάθετε εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως; Θα πρέπει να είναι σε θέση να σας δώσουν τις απαντήσεις. Ενημερώστε μας, όποτε έχετε ενημερώσεις.
Hello there is no need to spread your posts all over the forum, please. I have moved them here, to the official thread of the casino, so you'll be able to get some more answers, hopefully.
I have seen your complaint, where our team has already started to investigate your case. Have you actually tried to contact the casino support about it, as well, to know what could be the reason, that you don't see any withdrawal methods option in your account, and also to find out whether is your account fully verified? They should be able to give you the answers. Please let us know, whenever you have any updates.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.