ΦόρουμΚαζίνοOvitoons Casino - γενική συζήτηση

Ovitoons Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Nemokid
|
2795 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Ovitoons Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΟ!

Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 3 έτη

What happened? Have you played with a bonus?

πριν από 11 μήνες

I made 4 deposits in this casino. After my last deposit on the 21st of September I managed to made a withdrawal of 50 euros. On the same day I sent my verification documents to the mail (support@universalslots.net, Ovitoons casino and username in reference/mail content) they told me in livechat. So far I didnt get a mail that I am verified and I didnt receive my withdrawal. After a couple of days I went into livechat and asked them about my verification and the withdrawal. This procedure I repeated every 2 days. Each time I got the same response: That I am not verified by now and that they inform the finance team to process my withdrawal as soon as possible. But 12 days are gone by now and nothing happens, so I write this review. Maybe you can help me to get my 50 euros.


Best regards

Sebastian

Sebastian98
πριν από 11 μήνες

Hi, if the casino keeps giving you the same information and your situation hasn't changed, we'll probably have to consider filing a complaint. We give casinos 14 days to resolve both withdrawal and KYC issues, but since you keep getting the same answer, I don't think it will go anywhere. 

Anyway, here is a link where you can open a complaint here:https://de.casino.guru/beschwerden/alle

Also I noticed that players have already solved similar situations like yours, so you can also look at them here. Even the safety index is not great, so I would be just as cautious about depositing in this casino in the future. 

Anyway, If something changes and you get a reply from the casino or if you get to the funds, would it be possible to inform us ? For now I wish you good luck. 

Sebastian98
πριν από 11 μήνες

Finally got my money after 13 days.

Sebastian98
πριν από 11 μήνες

No way! Do you feel relieved? I certainly would. 😀

So, what do you plan now? Finding yourself a casino with a better safety index, maybe? 4,9 out of 10 is quite low for my taste,..

Hopefully, the casino management will work on that.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα