Γεια, εάν το καζίνο συνεχίσει να σας δίνει τις ίδιες πληροφορίες και η κατάστασή σας δεν έχει αλλάξει, πιθανότατα θα πρέπει να εξετάσουμε το ενδεχόμενο υποβολής καταγγελίας. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν ζητήματα ανάληψης και KYC, αλλά επειδή συνεχίζετε να λαμβάνετε την ίδια απάντηση, δεν νομίζω ότι θα πάει πουθενά.
Τέλος πάντων, εδώ είναι ένας σύνδεσμος όπου μπορείτε να ανοίξετε μια καταγγελία εδώ: https://de.casino.guru/beschwerden/alle
Επίσης, παρατήρησα ότι οι παίκτες έχουν ήδη λύσει παρόμοιες καταστάσεις όπως η δική σας, οπότε μπορείτε επίσης να τις δείτε εδώ . Ακόμη και ο δείκτης ασφάλειας δεν είναι εξαιρετικός, επομένως θα ήμουν εξίσου προσεκτικός με την κατάθεση σε αυτό το καζίνο στο μέλλον.
Τέλος πάντων, αν αλλάξει κάτι και λάβετε απάντηση από το καζίνο ή αν φτάσετε στα ταμεία, θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε; Προς το παρόν σας εύχομαι καλή τύχη.
Hi, if the casino keeps giving you the same information and your situation hasn't changed, we'll probably have to consider filing a complaint. We give casinos 14 days to resolve both withdrawal and KYC issues, but since you keep getting the same answer, I don't think it will go anywhere.
Anyway, here is a link where you can open a complaint here:https://de.casino.guru/beschwerden/alle
Also I noticed that players have already solved similar situations like yours, so you can also look at them here. Even the safety index is not great, so I would be just as cautious about depositing in this casino in the future.
Anyway, If something changes and you get a reply from the casino or if you get to the funds, would it be possible to inform us ? For now I wish you good luck.
Αυτόματη μετάφραση: