Δεν μπορώ να υποβάλω παράπονο καθώς το καζίνο δεν είναι διαθέσιμο για να το δω σε αυτόν τον ιστότοπο.
Πληκτρολογήθηκα αυτό στη σελίδα υποβολής παραπόνων πριν συνειδητοποιήσω ότι δεν μπορούσα να βρω το OneSlot μέσω αναζήτησης:
"Εγγράφηκα στο OneSlot και χρησιμοποίησα το μπόνους πρώτης κατάθεσης με crypto. Μπόρεσα να ολοκληρώσω το ποντάρισμα και τελείωσα με ένα ποσό 2345,88 $. Πήγα να κάνω ανάληψη με τον LTC και μετά από λίγες ημέρες, επικοινώνησα μαζί μου για να υποβάλω τεκμηρίωση. Το περίμενα, οπότε υπέβαλα γρήγορα τα απαραίτητα έγγραφα. Όταν έλεγξα εκείνο το απόγευμα, είδα ότι όλα ήταν επισημασμένα."
Μετά πέρασαν εβδομάδες. Τις τελευταίες εβδομάδες, έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη πολλές φορές σχετικά με την κατάσταση του λογαριασμού μου. Δεν μου παρέχουν πληροφορίες, λέγοντας ότι ο λογαριασμός μου είναι ακόμα υπό έλεγχο. Δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση. Έχω περάσει πολλούς ελέγχους KYC στο παρελθόν, συχνά πολύ γρήγορα, οπότε δεν καταλαβαίνω τι θα μπορούσε να προκαλέσει μια τέτοια καθυστέρηση. Σε αυτό το σημείο η έλλειψη επικοινωνίας με οδήγησε να κάνω αυτή την καταγγελία».
Θα μπορούσατε να το καταθέσετε για λογαριασμό μου; Ή να το κάνω για να έχω πρόσβαση στη σελίδα κριτικής του καζίνο;
I cannot seem to file a complaint as the casino is not available for me to see on this site.
I typed this up in the complaint submission page before realizing I couldn't find OneSlot via search:
"I signed up for OneSlot and used their first deposit bonus with crypto. I was able to complete the wagering and ended with a sum of $2345.88. I went to withdraw with LTC, and after a few days, I was contacted to submit documentation. I was expecting this, so I quickly submitted the necessary documents. When I checked that evening, I saw all were marked as "accepted."
Then weeks passed. For the past few weeks, I have contacted support multiple times about the status of my account. They provide me no information, saying my account is still under review. I have received no updates whatsoever. I have passed numerous KYC checks before, often very quickly, so I don't understand what would cause such a delay. At this point, the lack of communication has led me to file this complaint."
Could you file it on my behalf? Or make it so I can access the casino's review page?
Αυτόματη μετάφραση: