Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοOlympusbet Casino - γενική συζήτηση

Olympusbet Casino - γενική συζήτηση

 από Radka
|
2.094 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Olympusbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Hello guys, on 07/04 I requested a withdrawal at Olympusbet in the amount of 1300BRL, after 21 days of waiting for my withdrawal, the casino refused my request, the reason would be problems with payment to Brazil, on 24/04 I went to support to find out more information and one of its attendants informed that my withdrawal is a priority and would be paid before the 30/04th, I entered the support for more than 20 times and took screenshots, where the support promises me the payment for the next day and nothing happens, I also offered to make my withdrawal through digital wallets, but they don't respond, I have all calls saved.

I would like to post all conversations here, send my screenshots.

Rodrigojv

Hello!

This sounds like a trouble worth checking by our complaint team. I'd say, the casino had enough space to present you with a working solution.

If you agree, use this link and create a complaint, it would be best if you could paste all relevant communications, screenshots, and other stuff related to the delayed payment to the complaint.

What do you think about that?





I would like to thank you for all the attention that casinoguru gave me, I made a deposit for the Muchbetter wallet last night and this morning the casino sent my withdrawal, thank you for your attention.

Rodrigojv

Hello!

What a nice feedback! 🙂 Cool✨👌

Keep this forum in mind, we will appreciate any coments, hints or expriences you deem worthy sharing with.

Καλημέρα


Έπαιξα με το καζίνο και κέρδισα ένα ποσό, έχουν περάσει περίπου 6 ημέρες από το αίτημα ανάληψης, αλλά είναι ακόμα σε εκκρεμότητα.

Έχω στείλει όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν για επαλήθευση λογαριασμού.

αλλά μόλις έλαβαν τα πάντα πριν από περίπου 6 ημέρες, δεν απαντούν πλέον ούτε στο email του Kyc ούτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πληροφοριών.

Η ζωντανή συνομιλία μου απαντά με απαντήσεις αντιγραφής και επικόλλησης και χωρίς να με ενημερώνει για τους χρόνους επεξεργασίας των αναλήψεων.

Χρειάζομαι την υποστήριξή σας

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Diegozz

Oh, how I dislike the casino's blatant ignorance. I would love to help you, but there is not much to do at this point. 🙁

I expect you have not heard that we allow casinos 14 full days to verify accounts and fulfill associated withdrawals. Thus, for now, we can only hope something will happen quite soon.

I'm sorry I can't be of further help at this moment. Please keep us posted!

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα