ΦόρουμΚαζίνοOhMySpins Casino - γενική συζήτηση

OhMySpins Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από nvlado7806
|
5829 προβολές 29 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το OhMySpins Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
nvlado7806
πριν από 2 έτη

Hello, I'm sorry you have a problem. It'd be nice if you could share more details, we can be able to help.

What are they lying about, please?

Is your account fully verified now?

nvlado7806
πριν από 2 έτη

I know that it seems like a long time period, but I still think it's better than not being paid at all.

I presume that the first delay was caused by the verification s it seems that the casino started with the withdrawal just now.

Anyway, what did they lie to you about?

I think that this two-week period is meant as maximal waiting time, so you can get your winnings even sooner.

πριν από 2 έτη

Bad

Aris7
πριν από 2 έτη

Hello,

any bad experiences? What has happened? 🤔

Radka
πριν από 2 έτη

Waitng for the payment... Nothing yet..

Aris7
πριν από 2 έτη

Hello,

for how long have you been waiting? Is your account fully verified, please?

Share more detail please, we may be able to help you.

Aris7
πριν από 2 έτη

Super! Thank you for the update! 🙂

πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο πρώτα, περίμενα την πληρωμή μου για πάνω από μια εβδομάδα και μετά είδα ότι πρέπει να επαληθεύσω μόνος μου τα έγγραφα που ανέβασα θέλουν ιστορικό συναλλαγών από την τράπεζά μου για 6 μήνες σε μορφή pdf, προσπάθησα ότι η μεταφόρτωση στον ιστότοπο δυστυχώς δεν είναι δυνατή επειδή επιτρέπονται το πολύ 5 αρχεία, τότε ρώτησα τη ζωντανή συνομιλία μου είπαν ότι μπορώ να το κάνω και μέσω email, αλλά μου είπαν μέσω email ότι πρέπει να το ανεβάσω στον ιστότοπο και μετά έλαβα ένα email στάλθηκε στο οικονομικό τμήμα, γράφουν επίσης ότι πρέπει να το κάνω πάνω από τη σελίδα ?? αλλά δεν λειτουργεί στον ιστότοπο, οπότε πώς πρέπει να το ανεβάσω τώρα και γιατί χρειάζεστε το ιστορικό για 6 μήνες νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικό οπουδήποτε αλλού είναι πιο εύκολο και πιο γρήγορο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

και το άλλο πρόβλημα είναι όταν προσπαθώ να ανεβάσω ξανά υπάρχει ένα μήνυμα σφάλματος ότι έχουν φτάσει τα μέγιστα αρχεία

Αυτόματη μετάφραση:
Xarocks
πριν από 1 έτος

I'm sorry, but this is exactly the thing casino should solve with you. No one can help you with that, it's quite a stupid situation! Just ensure you sent all requested documents also by email and make sure the support knows that.

If the casino fails to verify you plus send the money sooner than fourteen days from the moment you submitted the request, we will step in. 🙁

πριν από 11 μήνες

Έχω πρόβλημα με τις αναλήψεις.

・Έκανα αίτηση για πρώτη φορά στις 17 Νοεμβρίου, οπότε επικοινώνησα μαζί τους γιατί ήταν αργά.

Μας είπαν ότι ``Η εταιρεία μας έχει ήδη ολοκληρώσει την επεξεργασία, επομένως ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση από την πλευρά του παρόχου πληρωμών (VegaWallet).''


・Το χρησιμοποιώ τακτικά και δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο, οπότε επικοινώνησα με την Vega.

"Το Oh My Spin έχει ανασταλεί επειδή ανακαλύφθηκε ότι το Vega χρησιμοποιήθηκε χωρίς να περάσουν από τις επίσημες διαδικασίες και οι αναλήψεις δεν θα είναι δυνατές έως ότου ολοκληρωθούν οι επίσημες διαδικασίες στο κατάστημα μελών."


・Σαν αποτέλεσμα, εφόσον δεν πραγματοποιήθηκαν οι επίσημες διαδικασίες, θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.


・ Θα λάβετε ένα τυπικό email για να ακυρώσετε την ανάληψη σας και θα σας ζητηθεί να αλλάξετε τη μέθοδο ανάληψης.

Ήθελα να κάνω τραπεζικό έμβασμα, αλλά το σύστημα επιτρέπει καταθέσεις αλλά όχι αναλήψεις, οπότε τα παράτησα και κατέθεσα ξανά στο JETON.


・Επειδή υπάρχουν όροι στοιχηματισμού που συνδέονται με το κατατεθειμένο ποσό, το ποσό εξαντλείται και τα χρήματα μειώνονται χωρίς νόημα.

Εφόσον κατάφερα να διαγράψω τις απαιτήσεις στοιχηματισμού, έκανα αίτηση για ανάληψη χρησιμοποιώντας το JETON που χρησιμοποίησα για την κατάθεση.

Ωστόσο, για άλλη μια φορά έλαβα ένα τυπικό email που ακυρώνει την ανάληψη και επιστράφηκε στο υπόλοιπό μου.


Επί του παρόντος, βρίσκομαι σε αυτήν την κατάσταση και έχω επικοινωνήσει μαζί τους μέσω email, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση.

Έχω ρωτήσει πολλές φορές μέσω ζωντανής συνομιλίας.

Στο τέλος, η απάντηση ήταν "θα το στείλω στο οικονομικό τμήμα και θα τους στείλω email" και τίποτα δεν λύθηκε.


Το Casino Guru έχει καλή φήμη, αλλά νομίζω ότι αυτή η υπόθεση είναι κακόβουλη.

Τι πρέπει να κάνω? Δώστε μου μια συμβουλή.




Αυτόματη μετάφραση:
az8121
πριν από 11 μήνες

Hey, according to what you write, I see that you have a problem with the withdrawal and payment providers. It's quite a complicated situation when I see that the investigation has to end first in order to be able to withdraw via VegaWallet. As for the Jeton withdrawal, what reason did the casino give for it not working that way as well ? Did they give you an alternative to withdraw ? 

Anyway, as I saw, you lodged a complaint with us and I think it was the right decision. Our team will try to help you and we will see where it goes in your case. For now, we will have to wait and see how things develop and if you have anything new, don't hesitate to let us know. I hope everything will be resolved without further problems and you will get your money in the end. Fingers crossed.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Αγαπητέ jaro, ευχαριστώ.


Μου είπαν ότι το πρόβλημα με το VegaWallet ήταν ότι το Oh My Spin δεν είχε ακολουθήσει τις επίσημες διαδικασίες και είχε αναστείλει τη χρήση του.

Αν ισχύει αυτό, είπα στην VegaWallet ότι πρέπει να το απορρίψουν στο στάδιο της κατάθεσης.


Σχετικά με το θέμα της ακύρωσης αναλήψεων στο JETON, ζήτησα τον λόγο για αυτό, αλλά δεν έλαβα καμία απάντηση.

Απλώς έλαβα ένα email με οδηγίες να ακυρώσω την ανάληψη.

file

file

Δημοσίευσα μια ανάρτηση με το ίδιο περιεχόμενο όπως εδώ στην καταγγελία και αν πρέπει να διαλέξω το ένα ή το άλλο, θα το διαγράψω.

Αυτόματη μετάφραση:
az8121
πριν από 11 μήνες

It's okay, because I think that since you posted it on the forum, players will be able to get to it easier if they have a problem with this casino and read the experience from you as well. 

As far as VegaWallet is concerned, there is probably no way to go there since this paymet method has been suspended. 

Regarding the withdrawal via Jeton, an answer from the casino as to why it was canceled would be useful. Anyway, the casino didn't offer you any other alternative to withdraw, you just got instructions to cancel the withdrawal, yes ? 

However, as I mentioned before, you will need to be patient and wait if the casino will write you back some reason and try to help you with the situation or how it will go on. Our team will of course try to help you, so I am quite curious to see the result or new information. Fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ πολύ Joro.


Σχετικά με το JETON, έλαβα μόνο ένα email που έλεγε ότι έχει ακυρωθεί, και όταν ρώτησα τον λόγο, δεν υπήρξε καμία απάντηση.

Εάν κάνετε μια ερώτηση στη ζωντανή συνομιλία, ο υπεύθυνος θα σας ζητήσει απλώς να στείλετε ένα email.

Ακόμα κι αν ρωτήσω μέσω email, δεν λαμβάνω απάντηση.


Αν και το ποσό είναι μικρό, δεν μπορώ να ανεχτώ αυτή την απάντηση.

Μου ζητήθηκε ακόμη και να κάνω μια επιπλέον κατάθεση...


Θα ήθελα να επιλύσω το πρόβλημα ακόμα κι αν χρειαστεί λίγος χρόνος, γι' αυτό εκτιμώ τη συνεχή υποστήριξή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
az8121
πριν από 11 μήνες

Ah, so it looks like you are in one round when you get a reply from chat that you have to send an email but basically you don't get any reply to your email. It would certainly be useful to know why this is happening and why the withdrawal is still canceled.

As for the additional deposit, why did the casino ask you for it ?

However, you have an open complaint with us, so our team will try to help you with your case as I mentioned before. I hope that everything will be resolved eventually and you will get your money. Therefore, would it be possible to update us if you learn something new ? Wish you good luck. ☘️

Jaro
πριν από 11 μήνες

Αγαπητέ Jaro

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας.


»Γιατί το καζίνο απαιτούσε επιπλέον κατάθεση;


Μου είπαν ότι αν ήθελα να χρησιμοποιήσω μια νέα μέθοδο ανάληψης, θα έπρεπε πρώτα να κάνω μια κατάθεση χρησιμοποιώντας αυτήν τη μέθοδο.

Και υπάρχει μια απαίτηση στοιχηματισμού 1x για αυτήν την κατάθεση.

Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης ήταν 1.500 γιεν, οπότε έκανα την κατάθεση σκεπτόμενος ότι ακόμα κι αν έχανα κάποια χρήματα, θα μπορούσα να κάνω ανάληψη των χρημάτων και το πρόβλημα θα είχε τελειώσει.


Θα αναφέρω μόλις υπάρξει πρόοδος, αλλά προς το παρόν, η αίτηση ανάληψης έχει ακυρωθεί και το υπόλοιπο παραμένει.

Φαίνεται ότι δεν θα υπάρξει πρόοδος αν δεν γίνει κάτι από εδώ και πέρα.


Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
az8121
πριν από 11 μήνες

I understand, it is normal to deposit because this will verify the payment method. But if nothing has changed even then, it's quite sad. 

However, I see that the ball is in the casino's court and now your complaint is waiting for a response from them. So let's see if the casino can explain the ongoing problem. We will have to wait and see how this develops. I hope for the best. 🙂

Jaro
πριν από 10 μήνες

Αγαπητέ Jaro


Άλλαξα τον τρόπο πληρωμής σε Payz και κατάφερα να κάνω ανάληψη των χρημάτων.

Σε ευχαριστώ για όλα.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα