ΦόρουμΚαζίνοOdds96 Casino - γενική συζήτηση

Odds96 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από fernandapalomaki
|
3176 προβολές 32 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Odds96 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Ένα καζίνο σκουπίδια, κέρδισα το μπόνους και έκανα την καταραμένη κατάθεση και δεν μου έδωσαν το μπόνους, ένα άθλιο καζίνο, δεν το προτείνω

μην πετάτε χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
fernandapalomaki
πριν από 1 έτος

Sorry to hear that!

Can you provide me with your ID?


Most likely this was some kind of misunderstanding, as the bonus is credited only after it's wagered.

πριν από 3 μήνες

My deposit successful but not received my game account please help me 🙏 by odds96

jaiveer127201
πριν από 3 μήνες

Hi, I saw that you created a complaint about this. So our team will try to help you. According to the screenshots I saw, the deposits were marked as "interrupted" so did you get everything out of your account ? Did you try to write to the casino to see what the problem is and if they know anything about it ? 

πριν από 3 μήνες

My bank are saying this transfer successful in merchant account but not refund my bank account this amount successful in merchant account

jaiveer127201
πριν από 3 μήνες

Hello.

I want you to know you really don't have to respond to the complaint daily. At this stage it's not necessary.

Regarding Jaro's question, though: Your bank confirmed all the transactions were all fully processed, for some reason, the casino account shows different information.

Hence, did you ask casino support or chat about that? That's where I would start, at least.

πριν από 3 μήνες

Yes sir I'm considered with odds96 but not received my deposit please help me 🙏

jaiveer127201
πριν από 3 μήνες

I'm sorry for the situation you have to go through, but for now, there's nothing much to do but wait.

Veronika explained it in your complaint as well: "In cases of lost deposits, we typically allow up to one month for the transaction to be investigated by the payment provider, or for the funds to be credited to the casino account or returned to the player's bank account. Therefore, I recommend waiting until August 19. If you do not receive your deposit by then, we will proceed with the resolution of your complaint."

I hope everything will be fixed soon. Please let us know whenever you have any updates.

jaiveer127201
πριν από 3 μήνες

Dear Jaiveer,

Thanks for highlighting this case.

As you already know, we asked you to provide a passbook as proof of payment, as we were not able to identify it in our system. We triple-checked with our Payment Provider and found nothing, which is why we asked for the passbook so we can make one final check with the bank.

Please provide the passbook to support@odds96.com, and we'll be happy to continue our investigation.

πριν από 3 μήνες

Sir Ji έχω υποβάλει το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού τουλάχιστον 10 φορές, έχω δώσει το στιγμιότυπο οθόνης τουλάχιστον 10 φορές και μετά έχω στείλει ξανά το αντίγραφο κίνησης, κάθε φορά που ζητούν το αντίγραφο κίνησης με νέα ενημέρωση, τα έχω δώσει όλα και στο τέλος όταν αποφάσισαν ότι τώρα θα με πιέσουν ζητώντας κάτι καινούργιο ή το άλλο, έχω ξαναδώσει το φάκελο και το εκκαθαριστικό, το καθήκον μου είναι 250-300 χλμ μακριά από το σπίτι μου, πάω σπίτι μια φορά σε ένα χρόνο, γύρισα σπίτι πριν λίγες μέρες, μου ζήτησαν να πάω στο υποκατάστημά μου αφού πάω σπίτι, πήγα στην τράπεζα στο σπίτι, οι άνθρωποι της τράπεζας λένε ότι αυτή η κατάθεση πιστώθηκε με επιτυχία στον λογαριασμό του εμπόρου, η τράπεζα λέει ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να το πάρουμε πίσω επειδή αυτή η κατάθεση έχει γίνει από τον ίδιο τον πελάτη στον λογαριασμό του εμπόρου ή ο πελάτης ρωτά γιατί δεν έλαβα την υπηρεσία, λέει ότι η τράπεζα δεν μπορεί να κάνει τίποτα στο αυτό, η τράπεζα μπορεί να πει ότι αυτή η κατάθεση ήταν επιτυχής, μετά πήγα στο καθήκον μου και αφού με ταλαιπώρησε τόσο πολύ, τώρα δεν μπορώ να πάω στο κατάστημα του σπιτιού, όταν μου είπαν να πάω στην τράπεζα κύριε, λέω ότι είμαι υπό πολύ ψυχικό στρες, παρακαλώ πάρτε μου τα χρήματά μου πίσω, θα σας είμαι ευγνώμων, αυτοί οι άνθρωποι με έχουν προβληματίσει πολύ, έχω προβληματιστεί τόσο πολύ που θα αυτοκτονήσω κάποια μέρα, παρακαλώ δώστε μου τα λεφτά μου , μην με ενοχλείτε, σταυρώνω τα χέρια μου, δώστε μου τα λεφτά μου μπροστά σε πιθανότητες96, κύριε, διαφορετικά θα αυτοκτονήσω γράφοντας το όνομά σας κάποια μέρα, αργότερα στην Ινδία, η οικογένειά μου και ο πληθυσμός μου θα το φροντίσουν αυτόματα, εσείς άνθρωποι, αυτός είμαι εγώ, δεν ξέρω πόσοι άνθρωποι σαν εμένα θα προβληματιστούν από εσάς, εσείς οι άνθρωποι πρέπει να σώσετε αυτούς τους ανθρώπους επίσης από εταιρείες σαν εσάς που δεν πληρώνουν τα χρήματα των ανθρώπων, γκουρού του καζίνο, παρακαλώ βοηθήστε με, με σώζεις, πάρε μου τα χρήματά μου, γκουρού θα σου είμαι πολύ ευγνώμων στο καζίνο, σε παρακαλώ βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
jaiveer127201
πριν από 3 μήνες

I saw that you wrote the same thing in the complaint. While you have it open we will try to help you but I see that the casino is also trying to do what is necessary to assist you in some way. When you say you sent what you needed to send, what is the problem ? Did you send it to the email they recommended ? 

πριν από 3 μήνες

Please help me 🙏

jaiveer127201
πριν από 3 μήνες

Hello,

As far as I can see, not just our resolution center but also the casino representative are both currently trying to help you. You're not left alone; don't worry.

Just a single question, please: Have you provided the passbook to the casino as requested? Did you send it to the email they recommended ? 

I bet this is quite important now. 🙏

πριν από 3 μήνες

Please help me 🙏 give me my deposit 🙏 🙏 🙏

jaiveer127201
πριν από 3 μήνες

I believe it is appropriate for you to begin reading our responses.

πριν από 3 μήνες

Τους τα έχω δώσει όλα, τους είχα πει να μου πουν ό,τι χρειάζονταν, ό,τι είπαν, το παρείχα ξανά και ξανά, μετά πήγα για υπηρεσία και πάω σπίτι μετά από ένα χρόνο και από εδώ και πέρα θα μου ζητήσουν πήγαινε ξανά στην τράπεζα, οπότε κύριε το υποκατάστημά μου είναι πολύ μακριά, τώρα δεν θα πάω ξανά εκεί, κύριε παρακαλώ, είμαι πολύ προβληματισμένος, παρακαλώ βοηθήστε με, έχω πάει πολλές φορές στην τράπεζα με την επιμονή τους όταν ήμουν στο σπίτι, τώρα είχαν πει επίσης ότι πάρτε το εγγράφως από την τράπεζα, οπότε όταν πήγα στην τράπεζα, τότε οι άνθρωποι της τράπεζας είπαν γιατί να το δώσουμε γραπτώς, σας είπαμε, η πληρωμή έχει κατατεθεί επιτυχώς στο λογαριασμός εμπόρου, περισσότερο από αυτό οι άνθρωποι της τράπεζας είπαν επίσης ότι κάνατε την πληρωμή μόνοι σας, δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων, η τράπεζα είπε ρωτήστε το μέρος όπου μεταφέρατε τα χρήματα γιατί δεν έλαβα την υπηρεσία, βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Τους έχω στείλει και email

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Sadly, but nothing useful was provided, so we can't continue our investigation.

πριν από 3 μήνες

Εντάξει κύριε, σας ευχαριστώ, δεν θέλετε να μου δώσετε τα λεφτά μου, σας έχω δώσει τα πάντα, πέρα από αυτό η τράπεζα αρνείται να με βοηθήσει και αρνείστε επίσης, με έχετε βάλει σε πολύ μπελά, οι άνθρωποι τώρα δεν θέλουν να με βοηθήσουν και οι άνθρωποι της τράπεζας αρνήθηκαν επίσης να με βοηθήσουν, μου ζητήσατε επανειλημμένα πολλά πράγματα, σας είχα δώσει τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα