ΦόρουμΚαζίνοNummus Casino - γενική συζήτηση

Nummus Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 μήνα από rafaelsanchesdepieri
|
546 προβολές 8 απαντήσεις |
|
πριν από 1 μήνα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Nummus Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 μήνα

Έκανα μια κατάθεση χρησιμοποιώντας ethereum και δεν μπήκε στον λογαριασμό μου. Η υποστήριξη είπε ότι θα το εξετάσουν και δεν μου έχουν δώσει απάντηση. Πώς πρέπει να προχωρήσω σε αυτή την περίπτωση;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Έκανα μια κατάθεση χρησιμοποιώντας ethereum και δεν μπήκε στον λογαριασμό μου. Η υποστήριξη είπε ότι θα το εξετάσουν και δεν μου έχουν δώσει απάντηση. Πώς πρέπει να προχωρήσω σε αυτή την περίπτωση;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I regret to inform you all that because this player violated our policies, all of his accounts have been banned. As a result, Casino Guru was unable to address his concern.


πριν από 1 μήνα

Hi. I have registered at this casino. I have claimed a welcome bonus and successfully wagered it. I won 4926.55 USDT. After I made first withdrawal (3000 USDT - it's limit per day) I got request about verification of my account. I have passed it, but my withdrawal was still pending. After few days I made second withdrawal 1926 USDT and after 3 days they have confirmed it. My payment operator noted that it was "dirty crypto" withdrawal, after that I had to confirm that it's my personal withdrawal from this casino, and this withdrawal was credited to my address. Then I have cancelled 3000 USDT and made new withdrawal request to another payment provider, it was 2024-09-23. From that time till now casino didn't process my withdrawal request. Support assistant is giving me the same answer "The finance department is still waiting for the answer from the provider." during last two weeks. Please help my with this case.

hanmagg
πριν από 1 μήνα

So, you received the second withdrawal but not the first one. Right?🤔

But both were to the same payment provider at the beginning. Did you ask your bank about the 3000 USDT withdrawal as well, though?

I believe we'll learn more in your complaint after you provide some additional questions our team has, so they can move forward. Please update them whenever possible.

Romi
πριν από 1 μήνα

Yes, I have received the second withdrawal (1926 USDT). And both were to the same payment provider (Trustee Plus) at the beginning. I cancelled 3000 USDT and made new one withdrawal to "Bitpay" payment provider.file

hanmagg
πριν από 1 μήνα

It's just weird that they did proceed with the second one and not the first one.🤔

I can see that you did not reply in your complaint thread, so please do so whenever possible.🙏

Otherwise, we can't move forward with the case.

hanmagg
πριν από 2 εβδομάδες

Nummus Casino has processed all my withdrawals. Hope it was single case.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
hanmagg
πριν από 2 εβδομάδες

That is great, and hopefully it really won't happen again.

How would you rate the whole process now, and will you continue playing there? What do you reckon?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα