ΦόρουμΚαζίνοNovibet Casino - γενική συζήτηση

Novibet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από arturodeleon160267
|
3466 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Novibet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σας, καλησπέρα, έκανα ανάληψη αλλά αργεί πολύ, αλλά το καζίνο μου λέει ότι οι αναλήψεις δεν διεκπεραιώνονται τις εργάσιμες ημέρες, παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε

Αυτόματη μετάφραση:
arturodeleon160267
πριν από 1 έτος

Hello there.

So, now you have another issue in Novibet Casino too?

Just a few questions, if you don't mind:

Has your account been fully verified?

Have you successfully withdrawn from this site before?

When did you complete the KYC or submitted the withdrawal, please?

I know it's a lot of questions, but to respond accordingly, I could use the answers.

πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω τι εννοείς με τα προβλήματα, η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ότι έχω προβλήματα λέω τι συμβαίνει λέω τι συμβαίνει αλλά δεν το κάνω πρόβλημα ψάχνω λύση σε κάτι που έχει ληφθεί ως σύγχυση ή λάθος, αλλά δεν χρειάζεται να πιστέψω ή να αισθάνομαι ότι είναι πρόβλημα το πώς μπορώ να κάνω λάθος ή λάθος ή πώς μπορώ να παρερμηνεύσω τα πράγματα, ώστε να μην καταλαβαίνω γιατί Και ας πούμε τι θα έκανε για να απαντήσω στις ερωτήσεις σου είναι εντάξει και θέλεις να με αναλύσεις και να ερευνήσεις περαιτέρω, αλλά ψάξε το με τον τρόπο του, αλλά δεν έχω τίποτα να κρύψω αλλά ούτε έχω την υποχρέωση να σου πω ή να απαντήσω σε αυτό που με ρωτάς, οπότε δεν έχω οποιοδήποτε πρόβλημα δεν ξέρω περνάω πολύ καλά με αυτό αν δεν μπορεί να παιχτεί ψάχνω για άλλο επενδύω τα χρήματά μου έχω δουλεύω την επιχείρησή μου και δεν βλέπω αν η μία πλευρά δεν θέλει εγω μετα παω σε αλλο και λοιπον αλλα ειμαι καλα δεν υπαρχει προβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, απλά κάνε το σχόλιο χωρίς συζήτηση χωρίς παράπονο, απλά για να σου πω ότι δεν μπορείς να πεις κάτι γιατί η ευκολία με την οποία σου έκοψαν είναι κλείνοντας τους λογαριασμούς σου, οπότε εδώ μόλις έκλεισαν τον λογαριασμό μου στη Novivet όπως το Once μόνο και μόνο επειδή του είπαν ότι πώς ήταν δυνατόν να μην είχαν τη δυνατότητα να απαντήσουν στις ερωτήσεις που θέτει κάποιος στους ανθρώπους υποστήριξης και στον διευθυντή τους επειδή πρέπει να υπάρχει διευθυντής; Δεν τους διδάσκουν, τους εκπαιδεύουν μόνο να υπακούουν, δεν τους εκπαιδεύουν, απλώς τους εκπαιδεύουν και η ενόχληση είναι γιατί τους αμφισβητώ στις απαντήσεις που δίνουν. Λοιπόν, κανένα πρόβλημα, κύριοι, μπορείτε να κλείσετε αυτή την πόρτα αλλά ανοίγει χίλια. Το λέω τι κρίμα να είσαι καλό καζίνο γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν πρόκειται να το επικρίνω, είναι πολύ καλό, αλλά τι κακή πράξη που δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη για τις πράξεις τους για τα λάθη τους θέλουν να καθαριστούν αλλά καλά ο χρόνος θα δείξει και θα δούμε πώς θα είμαστε, καλά, θα συνεχίσω εδώ και εδώ Θα συνεχίσουμε Φροντίστε τον εαυτό σας, σας ευχαριστώ και Φροντίστε τους πελάτες σας, μην φροντίζετε χρήματα, η αλήθεια είναι ότι θα πάρεις περισσότερα χρήματα φροντίζοντας τους πελάτες σου παρά φροντίζοντας τα χρήματα, δεν είναι έτσι, δεν ξέρω πώς να κάνουν πράγματα για να κατηγορήσουν τα πράγματα, ελέγξτε όχι μόνο με άρθρα που απλώς ξέρουν πώς να τα κολλήσουν και δεν ξέρουν καν τι λένε γιατί δεν το έχουν διαβάσει ποτέ εντελώς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω τι εννοείς με τα προβλήματα, η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ότι έχω προβλήματα λέω τι συμβαίνει λέω τι συμβαίνει αλλά δεν το κάνω πρόβλημα ψάχνω λύση σε κάτι που έχει ληφθεί ως σύγχυση ή λάθος, αλλά δεν χρειάζεται να πιστέψω ή να αισθάνομαι ότι είναι πρόβλημα το πώς μπορώ να κάνω λάθος ή λάθος ή πώς μπορώ να παρερμηνεύσω τα πράγματα, ώστε να μην καταλαβαίνω γιατί Και ας πούμε τι θα έκανε για να απαντήσω στις ερωτήσεις σου είναι εντάξει και θέλεις να με αναλύσεις και να ερευνήσεις περαιτέρω, αλλά ψάξε το με τον τρόπο του, αλλά δεν έχω τίποτα να κρύψω αλλά ούτε έχω την υποχρέωση να σου πω ή να απαντήσω σε αυτό που με ρωτάς, οπότε δεν έχω οποιοδήποτε πρόβλημα δεν ξέρω περνάω πολύ καλά με αυτό αν δεν μπορεί να παιχτεί ψάχνω για άλλο επενδύω τα χρήματά μου έχω δουλεύω την επιχείρησή μου και δεν βλέπω αν η μία πλευρά δεν θέλει εγω μετα παω σε αλλο και λοιπον αλλα ειμαι καλα δεν υπαρχει προβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I don't understand your post pretty well.

I found the submitted complaint against the Highway Casino - this thread is about the Novibet Casino, so I wanted to be sure you are posting your information in the proper thread. Do you understand me, please?

You also asked for help - so it seems there are some troubles.

Hence, we need more details to provide help. Submit another complaint, this is how we help players.

I hope you'll manage to catch my meaning.

πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, απλά κάνε το σχόλιο χωρίς συζήτηση χωρίς παράπονο, απλά για να σου πω ότι δεν μπορείς να πεις κάτι γιατί η ευκολία με την οποία σου έκοψαν είναι κλείνοντας τους λογαριασμούς σου, οπότε εδώ μόλις έκλεισαν τον λογαριασμό μου στη Novivet όπως το Once μόνο και μόνο επειδή του είπαν ότι πώς ήταν δυνατόν να μην είχαν τη δυνατότητα να απαντήσουν στις ερωτήσεις που θέτει κάποιος στους ανθρώπους υποστήριξης και στον διευθυντή τους επειδή πρέπει να υπάρχει διευθυντής; Δεν τους διδάσκουν, τους εκπαιδεύουν μόνο να υπακούουν, δεν τους εκπαιδεύουν, απλώς τους εκπαιδεύουν και η ενόχληση είναι γιατί τους αμφισβητώ στις απαντήσεις που δίνουν. Λοιπόν, κανένα πρόβλημα, κύριοι, μπορείτε να κλείσετε αυτή την πόρτα αλλά ανοίγει χίλια. Το λέω τι κρίμα να είσαι καλό καζίνο γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν πρόκειται να το επικρίνω, είναι πολύ καλό, αλλά τι κακή πράξη που δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη για τις πράξεις τους για τα λάθη τους θέλουν να καθαριστούν αλλά καλά ο χρόνος θα δείξει και θα δούμε πώς θα είμαστε, καλά, θα συνεχίσω εδώ και εδώ Θα συνεχίσουμε Φροντίστε τον εαυτό σας, σας ευχαριστώ και Φροντίστε τους πελάτες σας, μην φροντίζετε χρήματα, η αλήθεια είναι ότι θα πάρεις περισσότερα χρήματα φροντίζοντας τους πελάτες σου παρά φροντίζοντας τα χρήματα, δεν είναι έτσι, δεν ξέρω πώς να κάνουν πράγματα για να κατηγορήσουν τα πράγματα, ελέγξτε όχι μόνο με άρθρα που απλώς ξέρουν πώς να τα κολλήσουν και δεν ξέρουν καν τι λένε γιατί δεν το έχουν διαβάσει ποτέ εντελώς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

So, it seems you are just not happy with the rude support - ok

Are you still asking for help, though?

πριν από 1 έτος

Καλημέρα, συγγνώμη για την άμυνα. Δεν έχω εμπειρία τέτοιου είδους βοήθειας. Πάντα πιστεύω λανθασμένα ότι δίνουν προτίμηση στα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
arturodeleon160267
πριν από 1 έτος

When it comes to your comment where you say that "you can't say anything otherwise the casino closes your account". I suppose it's always the best to be polite and cooperative as long as you have any balance on your casino account. Once you manage to get all the winnings, feel free to express your opinion no matter if they like it or not.

Daniel
πριν από 7 μήνες

Λοιπόν, παρόλο που δεν με έχουν πληρώσει, θέλω να ζήσω τα συναισθήματά μου. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε ένα σημείο που αν με πληρώσουν, ε, αν όχι, ας εκμεταλλευτούν. Δεν περιορίζομαι στο να εκφράσω τα συναισθήματά μου όταν με βγάζουν από το μυαλό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
zeugirdorramo1012
πριν από 7 μήνες

Hello,

I am not sure what appears to be the problem, but additionally based on your most recent user review, it seems like you do not like this casino much. Well, if I may start with a question, I would like to know whether you need some sort of help.

Do you somehow struggle to get your winnings? I'm asking because there is a pretty fair chance we might be able to help.

So, consider further explanation, please.

πριν από 6 μήνες

Προσπαθούν επίσης να με εξαπατήσουν, έχω πολλές εκκρεμείς πληρωμές μπόνους, 13 ημέρες αναμονής, επικοινωνώ καθημερινά με την υποστήριξη του καζίνο και δεν ωφελούν, διαπράττουν απάτη καταναλωτή μέσω παραπλανητικής διαφήμισης και παραλείποντας να συμμορφωθούν με τη σύμβασή τους (tyc ), τα οποία είναι δύο εγκλήματα, το ένα ποινικό και το άλλο αντίστοιχο στη διεύθυνση αγώνων και κληρώσεων.

Αυτόματη μετάφραση:
dgodgo
πριν από 6 μήνες

If you feel you need some help from our team, please do not hesitate to submit a free-of-charge complaint. I am sure they will do their best to get it all solved. Please follow this link to do so, and let us know if you need any other help.

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, έχω προβλήματα με την απόσυρσή μου.

Ελέγχουν τον λογαριασμό μου εδώ και μια εβδομάδα, αλλά λίγες ώρες αφού τον επαληθεύσουν, μου ζητούν ξανά το ίδιο έγγραφο. Μόλις επαληθευτεί, μου ζητούν να περιμένω ένα διάστημα 24 ωρών για να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Περνούν 24 ώρες και εγώ Καταργούν την επαλήθευση του λογαριασμού ξανά, ζητώντας μου να στείλω ξανά τα έγγραφα που είχαν προηγουμένως επαληθευτεί. Είναι η πρώτη φορά που προσπάθησα να αποσύρω κάτι, έχω στείλει email και τηλεφωνήματα αμέτρητες φορές και πάντα μου απαντούν ότι πρέπει να περιμένω μόνο ένα διάστημα 24 ωρών, όταν τους περιμένω, μου ζητούν να ακυρώσω την απόσυρσή μου και κάντε το ξανά, τώρα που δεν έχουν επαληθευτεί τα έγγραφά μου, έχω περίπου 10 email που επαληθεύτηκαν τα έγγραφά μου και συνεχώς άλλα 10 που πρέπει να ανεβάσω ξανά.

Η μόνη μου ερώτηση είναι αν θα κρατήσουν τα χρήματά μου ή τι πρέπει να κάνω για να μπορέσω να τα αποσύρω;

Αυτόματη μετάφραση:
priszara26
πριν από 4 μήνες

Hello!

If the casino decides to keep your money, then it's about finding a way to change their minds, or it's a lost cause. It depends. This specific casino should be interested in cooperation, so I would be optimistic.

Under these circumstances, I feel it would be pointless to look for a decent reason why the same documents are getting approved and then rejected in cycles, but I would try to find out the answer anyway if I were you.

There, however, might be a way to solution, the problem is that we resolve issues related to the KYC only after the casino has been trying for more than 14 full days. Do not play with the money, and keep asking the casino what you need to do in order to pass the verification. Come back here with any updates, ok?


priszara26
πριν από 4 μήνες

Κοιτάξτε, σας συμβουλεύω να μιλήσετε με έναν πράκτορα στο τηλέφωνο ενώ επαληθεύουν όλα τα έγγραφα και να σας πουν προφορικά αν όλα είναι εντάξει, μετά βάλτε τον να σας βοηθήσει να κάνετε την ανάληψη και να σας δώσει ένα φύλλο ή έναν αριθμό επαλήθευσης ότι όλα είναι καλά γιατί είναι πολύ ενοχλητικοί και γι' αυτό ακύρωσα τον λογαριασμό μου μαζί τους αν σας πληρώσουν αλλά είναι πολύ ενοχλητικοί και σας συμβουλεύω μετά την ανάληψη να ακυρώσετε τον λογαριασμό σας γιατί είναι πολύ ενοχλητικοί με την τεκμηρίωση

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, έρχομαι με μια ενημέρωση, ο μόνος τρόπος που το καζίνο μπορεί να δικαιολογηθεί είναι ότι δεν ξέρουν γιατί με απορρίπτουν. Εδώ και 2 μέρες τηλεφωνώ και μου είπαν ότι αν όντως όλα επαληθεύονται, τα έγγραφα έχουν επαληθευτεί σωστά εδώ και 72 ώρες λένε ότι το τμήμα αναλήψεων είναι "σε διαδικασία έρευνας" και οι πράκτορες λένε ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο γι 'αυτό, πρέπει να περιμένω αλλά δεν ξέρουν πόσο καιρό, δεν υπάρχει συγκεκριμένη προθεσμία, δεν μου δίνουν απάντηση για τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 μήνες

Το ερώτημά μου είναι πώς μπορώ να τους αλλάξω γνώμη για να μου το επιστρέψουν;

Το μόνο που μπορούν να επιβεβαιώσουν είναι ότι η υπόθεση έχει κλιμακωθεί, και ότι τα έγγραφά μου είναι 100% επαληθευμένα. Απλά θέλω να μάθω αν θα μου δώσουν τα χρήματά μου και πόσο καιρό θα πάρει;

Αυτόματη μετάφραση:
priszara26
πριν από 4 μήνες

Well, this is a difficult question, and only the support of the casino should be able to answer it. I hope that when your account is finally verified, you will be able to get your money soon. Please let us know whenever you have any updates. Our team will be ready to step in at any time if the issue continues.

May I just ask what payment method you used for your withdrawal?

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, έχουν επαληθεύσει τα πάντα περίπου 15 φορές μέχρι σήμερα, όλα είναι καλά, μου ζητούν να περιμένω 24 ώρες, δηλαδή πόσο διαρκεί η ανάληψη και ακριβώς στις 24 ώρες. Μετά από όλα έχουν επαληθευτεί ξανά. Λαμβάνω ένα email όπου μου ζητούν ξανά έγγραφο που να αποδεικνύει ότι ο αριθμός τηλεφώνου είναι δικός μου, αν θα ήθελα να με υποστηρίξουν σε ποια άλλη μέθοδο μπορώ να χρησιμοποιήσω, μου ζητούν απόδειξη του αριθμού τηλεφώνου μου, το στέλνω σε αυτούς που έρχεται πραγματικά το τηλέφωνό μου Ονομάστε τον αριθμό τηλεφώνου μου, τη διεύθυνσή μου και το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ, οπότε δεν καταλαβαίνω τι άλλο πρέπει να στείλω.

Και αυτό που καταλαβαίνω λιγότερο είναι ότι πολλές φορές οι πράκτορες μου είπαν ότι δεν βρίσκουν κανένα πρόβλημα με την τεκμηρίωσή μου και όταν μου ζητούν να το στείλω ξανά δεν μου δίνουν λόγο για τον οποίο θα πρέπει να το στείλω ξανά. Εγώ πάντως το κάνω.


Η απόσυρσή μου γίνεται μέσω SPEI

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα