Εκείνος εκεί!
Μου είναι αρκετά δύσκολο να πιστέψω ότι η τράπεζα δεν μπορεί να κάνει τίποτα, ειδικά αν έχετε τα αποδεικτικά στοιχεία.
Ας προσπαθήσουμε να ενώσουμε «δυνάμεις» ως προς αυτό, λέω. Είστε εξοικειωμένοι με τη δωρεάν υποστήριξη παραπόνων του Casino Guru; Είναι ένας καλός τρόπος να δώσουμε στους ειδικούς μας την ευκαιρία να διερευνήσουν το θέμα και να απευθυνθούν στο καζίνο για να επιλύσουν την κατάσταση εάν είναι δυνατόν.
Εφόσον είναι δωρεάν, η μόνη επένδυση θα ήταν η προσπάθεια. Δεδομένου ότι αντιμετωπίζετε και οι δύο το ίδιο πρόβλημα, σας συνιστώ ειλικρινά να δημιουργήσετε και ένα παράπονο.
Κάντε κλικ ή πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 για να το κάνετε, παρακαλώ.
Μη διστάσετε να ρωτήσετε αν προτιμάτε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες, εντάξει;
He there!
I find it quite hard to believe there is nothing the bank can do, especially if you hold the evidence.
Let's try to join "forces" in this regard, I say. Are you familiar with Casino Guru's free-of-charge complaint support? It's a good way to give our experts opportunity to investigate the matter and reach out to the casino to get the situation resolved if possible.
Since it's free, the only investment would be the effort. Considering you both face the same problem, I truly recommend you to create a complaint too.
Click or tap this link 👈 to do so, please.
Don't hesitte to ask if you prefer to know more details, ok?
Αυτόματη μετάφραση: