πριν από 1 έτος
Ήλπιζα ότι θα έλεγες ότι ανησυχώ πάρα πολύ 😀. Λοιπόν, ευχαριστώ για την επιβεβαίωση! 😂👍
I was hoping you would say I'm just too much concerned 😀. Well, thanks for the confirmation! 😂👍
Ήλπιζα ότι θα έλεγες ότι ανησυχώ πάρα πολύ 😀. Λοιπόν, ευχαριστώ για την επιβεβαίωση! 😂👍
I was hoping you would say I'm just too much concerned 😀. Well, thanks for the confirmation! 😂👍
Γεια σας άνθρωποι! Μπήκα σε εκείνο το καζίνο της Νεβάδα.
Λοιπόν, έχουν μόνο ΜΙΑ ΡΟΥΛΕΤΑ στην προσφορά τους, γεια σας... ΜΙΑ ΡΟΥΛΕΤΑ.!!!?
Όλα πρέπει να είναι ξεκάθαρα σε κάθε έστω και λίγο έμπειρο παίκτη.
Αυτό είναι ένα καζίνο της χειρότερης κατηγορίας όταν προσφέρει μόνο μία ρουλέτα, η οποία είναι το ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΖΙΝΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
δεν έχεις τίποτα να ψάξεις εδώ.
Αυτό είναι γελοίο
Hello people! I walked into that cassino nevada.
Well, they have only ONE ROULETTE in their offer, hello... ONE ROULETTE.!!!?
Everything should be clear to every even slightly experienced player.
This is a casino of the worst category when it offers only one roulette which is the MOST POPULAR CASINO GAME IN THE WORLD.
you have nothing to look for here.
This is ridiculous
Halo ljudi ! Ušao sam u taj cassino nevada.
Pa oni u svojoj ponudi imaju samo JEDAN RULET, halo... JEDAN RULET.!!!?
Svakom i malo iskusnom igraču bi sve trebalo da bude jasno.
Ovo je cassino najlošije kategorije kada on nudi samo jedan rulet koji je NAJPOPULARNIJA CASSINO IGRA NA SVETU.
ovde nemate šta da tražite.
Ovo je smešno
8 μέρες έμειναν;. ω. Επρόκειτο να παραπονεθώ νωρίτερα για τα 1250 που μου πήραν αλλά ακόμα περιμένω την πληρωμή
8 days left?. oh. I was going to complain earlier about the 1250 they took from me but I am still waiting for the payment
Το να περιμένετε να πληρωθείτε και να λάβετε πραγματικά τα κέρδη σας στον λογαριασμό σας είναι σαν να γεμίζετε ένα δόντι καθημερινά. Ειδικά όταν γνωρίζετε ότι ορισμένα καζίνο προσφέρουν άμεσες αναλήψεις. Κατέθεσα 10 € στο Mystake που έπαιξε. 20 στο Gates of Olympus κέρδισε 250 € χρειάστηκε να κάνω ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα την Παρασκευή, ας δούμε πόσο καιρό θα τα πάρω στον τραπεζικό μου λογαριασμό την τελευταία φορά που χρειάστηκαν 4 εργάσιμες ημέρες.
Waiting to be paid and get your winnings actually in your account is like having a tooth filled everyday. Especially when you know some casinos offer immediate withdrawals. I deposited €10 at Mystake played.20 on Gates of Olympus won €250 had to withdraw by bank transfer on Friday let's see how long until I get it into my bank account last time took 4 working days.
Γεια, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, μόλις ένα άλλο καζίνο πει ότι έχει υποβληθεί σε επεξεργασία, συνήθως στον λογαριασμό μου είναι 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες.
Αυτό το μέρος είναι το χειρότερο!
Hi, as previously stated, as soon as a other casinos say its been processed its usually in my account 2 to 3 business days.
This place is the worst!
Το να περιμένετε να πληρωθείτε και να λάβετε πραγματικά τα κέρδη σας στον λογαριασμό σας είναι σαν να γεμίζετε ένα δόντι καθημερινά.
Ή τραβηγμένο δόντι. Χαχαχα
Waiting to be paid and get your winnings actually in your account is like having a tooth filled everyday.
Or a tooth pulled. Lol
Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να παραπονεθείτε νωρίτερα, απλά να είστε έτοιμοι για την αρχική απάντηση περίπου 14 ολόκληρες ημέρες για το καζίνο.
Θέλω μόνο να σου χαρίσω κάποια νεύρα. 🙂 Προχωρήστε, επιτρέπεται.
No problem. You can complain earlier, just be ready for the initial reply about 14 full days for the casino.
I just want to spare you some nerves. 🙂 Go ahead, it's allowed.
Το παράπονό μου που επρόκειτο να ξεκινήσω αφορούσε κυρίως τα $1250 που πήραν από τα κέρδη μου. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα έπαιρνε τόσο πολύ ένα καλώδιο. Επικοινώνησα μαζί τους σήμερα το πρωί ρωτώντας πού είναι τα χρήματά μου και μου είπαν περιμένετε μέχρι το τέλος της ημέρας που θα πρέπει να τα παραλάβετε. Επίσης αποφάσισα να δοκιμάσω ξανά τα φρουτάκια φυσικά χαμένα . Στη συνέχεια τους είπα ξανά ότι είμαι ακόμα πολύ δυσαρεστημένος με την οικονομική απόφαση για την αφαίρεση του 1250. Ο Ντιν είπε, Έχουμε ήδη εξετάσει όλες τις λεπτομέρειες αυτής της κατάστασης μαζί σας. Απάντησα και είπα ότι υπήρχαν χρήματα στον λογαριασμό μου, το Bonus τελείωσε και αφαιρέθηκε. Στη συνέχεια αποφάσισα να το αντιστρέψω καθώς έχετε και εσείς μια επιλογή και το έκανα και τα κέρδη μου από αυτό δεν θα έπρεπε να έχουν ενεργοποιήσει το προηγούμενο μπόνους. πολύ δυσαρεστημένος. Φαίνεται να ενοχλούνται κάθε φορά που το αναφέρω.
Επιτρέψτε μου να προσθέσω αυτό. Κατά τη διάρκεια του σταδίου τεκμηρίωσης, μου ζήτησαν την τραπεζική μου κίνηση για να βεβαιωθούν ότι το καλώδιο πηγαίνει στον σωστό λογαριασμό προσώπων. Δεν χρειάστηκε ποτέ να στείλω αυτές τις πληροφορίες για κανένα άλλο καζίνο. Λοιπόν, δεν είχα άλλη επιλογή, αλλά αποκλείω οτιδήποτε προσωπικό σε αυτό. Κάτι είναι σκιερό πάνω τους.
My complaint that I was going to initiate was mainly on the $1250 they took from my winnings. I never thought it would take this long for a wire. I contacted them this morning asking where is my money and they said wait till the end of the day you should receive it. I also decided to try the slots again of course lost . Then I told them again that I am still very unhappy with finances decision on my 1250 removed. Dean said, We already went over all the details of that situation with you. I replied and said that money was in my account, Bonus finished and removed. Then I decided to reverse it as you have an option too and I did and my winnings from that should not have activated the previous bonus. very unhappy. They seem to get annoyed each time I bring that up.
Let me add this. During the documentation stage they asked me for my bank statement to make sure the wire is going to the right persons account. I never had to send that info for any other casino ever. Well I had no choice but I block out everything personal on it. Something is shady about them.
Εκπλήσσομαι που καταθέσατε ξανά μαζί τους μετά από τον τρόπο που σας συμπεριφέρθηκαν άσχημα, πρέπει να υπάρχει ένα καλύτερο καζίνο που να έχει τους κουλοχέρηδες που σας αρέσει να παίζετε. Απλώς Google στο κουλοχέρη που κερδίσατε και δείτε ποια καζίνο θα εμφανιστούν.
I'm surprised you deposited with them again after the way you have been treated surly there must be a better casino that has the slots you like to play. Just Google in the slot you won on and see what casinos come up.
ναι αυτό ήταν χαζό εκ μέρους μου… Ο τρόπος που δουλεύει το μυαλό μου κατά καιρούς ΚΟΣΤΙΖΕΙ!
yes that was dumb of me.... The way my mind works at times COSTS!
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΑΥΤΟ
Gareth Thomas, Υποστήριξη Καζίνο
γεια ακόμα δεν έλαβα το σύρμα μου. είναι 15:00 εδώ στο τέλος της ημέρας. σήμερα είναι 7η εργάσιμη
Γεια σου Τζέι
στείλτε τα στοιχεία acct number routing number και bic και θα σας πω αν είναι σωστό
δεν έχω ποτέ τέτοια θέματα
Στείλτε μας αντίγραφο κίνησης από τις 28.9 έως σήμερα και θα ελέγξουμε
Έχω ήδη στείλει την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού. έχετε όλα τα άλλα έγγραφά μου
Jay στείλτε μας το ζητούμενο αντίγραφο κίνησης τράπεζας για να ελέγξουμε τι συμβαίνει με την ανάληψη σας
το εστειλα μια φορα.. το εχεις. κανένα άλλο καζίνο δεν ζητά αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων γιατί εσείς
Το έστειλα.. το έχεις
Επειδή έχετε ισχυριστεί ότι δεν λάβατε την ανάληψη σας και για να το ελέγξουμε αφού έχει λήξει η ημερομηνία λήξης πρέπει να ελέγξουμε την κίνηση του τραπεζικού σας λογαριασμού
Όχι αυτή που είχατε στείλει για την απόσυρσή σας
Αλλά ένα από 28,9 μέχρι σήμερα
μόλις το κοίταξα στο διαδίκτυο. δεν έχει ληφθεί.
Εντάξει, στείλτε μας αντίγραφο κίνησης από τις 28.9 έως σήμερα στο support@nevada777.com και θα το ελέγξουμε για εσάς
Η διαδικτυακή δήλωση λειτουργεί επίσης
αυτόν τον μήνα οι συναλλαγές δεν θα εμφανίζονται παρά τον επόμενο μήνα
Δεν θα δείξω μια δήλωση στο διαδίκτυο.. δεν έχει καμία σχέση
εκτός από το δικό μου
μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού δεν θα εμφανίζει κατάθεση από σύρμα
Να δω τι θα πουν οι οικονομικοί, αλλά πιθανότατα θα πρέπει να προσκομίσεις τραπεζικό αντίγραφο
Δείχνει όλες τις κινήσεις προς τον τραπεζικό σας λογαριασμό, ακόμη και τα τραπεζικά εμβάσματα
έκανα ήδη. αυτό είναι γελοίο.
Ναι το έκανες στις 28,9
Χρειαζόμαστε δήλωση από τις 28.9 μέχρι σήμερα
μόλις χτυπήσει το τραπεζικό μου κυνηγητό φαίνεται αμέσως
δεν δίνω ηλεκτρονικά τραπεζικά αντίγραφα
Να δω τι θα πει οικονομικά
Όλα τα άλλα καζίνο χρειάζονται 2 έως 3 ημέρες στον λογαριασμό μου, αλλά με εσάς κάτι δεν πάει καλά
Jay κάθε ιστότοπος είναι διαφορετικός φίλε μου
Δεν μπορώ να μιλήσω για τους άλλους
Συγνώμη
Λοιπόν, ίσως κάποιος από την πλευρά σας να έχει πληκτρολογήσει τους αριθμούς λάθος
Τίποτα δεν έχει τοποθετηθεί σωστά, οι οικονομικοί με είχαν συμβουλεύσει ότι μπορεί να υπάρξει κάποια καθυστέρηση
είσαι σίγουρος ότι ήταν σύρμα ή έστειλες επιταγή
Είναι τραπεζικό έμβασμα
γιατί καθυστέρηση;
Δυστυχώς δεν εξαρτάται από εμάς αλλά μάλλον από τον επεξεργαστή πληρωμών το μόνο που μου είπαν είναι ότι μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση με αυτό
Δεν είχα ποτέ τέτοια κατάσταση εδώ και 9 χρόνια
Λυπάμαι για την ταλαιπωρία που θα πρέπει να είναι μαζί σας σύντομα
ένα άλλο καζίνο με πρόβλημα με τον επεξεργαστή πληρωμών
Συγγνώμη για αυτόν τον Τζέι
Λοιπόν, θα ήταν καλό εκ μέρους σας να με ενημερώσετε για μια καθυστέρηση με τον επεξεργαστή πληρωμής τρίτου μέρους, υποθέτω.. υπέροχο
Χρειάζομαι πραγματικά αυτά τα χρήματα καθώς και τα άλλα που μου πήραν
Σε καταλαβαίνω φίλε μου και αν ήταν στο χέρι μου θα ήταν κατευθείαν στον λογαριασμό σου
Θα φροντίσω να τους κυνηγήσουμε, ώστε να μπορούν να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν το συντομότερο
Είμαι πραγματικά δυστυχισμένος τώρα. και πολύ απογοητευμένος που το nevada777 μου το έκρυβε αυτό
Για να είμαι ειλικρινής μαζί σου Jay, είναι η πρώτη φορά που ακούω για αυτήν την καθυστέρηση, οπότε βασικά αυτό που ξέρεις είναι το ίδιο πράγμα που ξέρουμε
Αυτές οι πληροφορίες δεν μας έχουν παραδοθεί εκ των προτέρων, επομένως θα το γνωρίζατε
ώρα για αλλαγή επεξεργαστών πληρωμών. Ανήκω σε πολλά καζίνο.. χρησιμοποιούν και 3ο μέρος επεξεργαστή.. πληρώνονται αμέσως
Το ίδιο είπε και στους οικονομικούς φίλε μου, είναι απαράδεκτο να το κάνουν και σε εμάς, όπως μπορείς να φανταστείς αν έχεις καθυστερήσει την ανάληψη, τότε θα το έκανε και κάποιος άλλος
έχετε κάποιο site site
Αυτό συνέβη σε μένα με ένα άλλο καζίνο, αλλά ήταν πολλά χρήματα
Δεν υπάρχουν άλλες αδελφικές τοποθεσίες
εντάξει έχω επιλογή...αλλά περιμένω τα χρήματά μου το συντομότερο
Θα προσπαθήσω να το λύσω το συντομότερο
Μόλις έχω νέα θα φροντίσω να σας ενημερώσω
δεν μπορώ να πιστέψω ότι συμβαίνει
Νέο μήνυμα!
Σε πιστεύω, η ειλικρινής μου αντίδραση ήταν η ίδια
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ!
YOU NOT GOING TO BELIEVE THIS
Gareth Thomas, Casino Support
hi still did not receive my wire. its 3pm here end of day. today is the 7th working day
Hello Jay
send the details acct number routing number and bic and i will tell you if it is correct
i never have issues like this
Send us bank statement from 28.9 till today and we will check
i already sent my bank statement. you have it will all my other documents
Jay send us the requested bank statement so we can check what is going on with your withdrawal
i sent it once .. you have it. no other casino asks for bank statements why do you
I sent it.. you have it
Because you have claimed you have not received your withdrawal and in order for us to check since it is over due date we have to check your bank statement
Not the one you had sent for your withdraWal
But one from 28.9 till today
i just looked at it online. not received.
Okay then send us bank statement from 28.9 till today to support@nevada777.com and we will check for you
Online statement works too
this months transactions won't show until next month
i will not show an online statement.. its none of any ones business
except mine
a bank statement will not show a deposit from a wire
Let me see what finance will say but most likely you will have to provide a bank statement
It shows all the movements towards you bank account even the wire transfers
i already did. this is rediculous.
Yes you did that on 28,9
We need statement from 28.9 till today
once it hits my bank chase it shows immediately
i do not give out online bank statements
Let me see what finance will say
it takes all other casinos 2 to 3 days in my account but with you guys something is wrong
Jay every site is different my friend
I cannot speak for the others
Sorry
well maybe someone on your end inputted the numbers incorrectly
Nothing is put incorrectly, finance had advised me it may experience some delay
are you sure it was a wire or did you mail a check
It is a wire transfer
why a delay?
Unfortunately it is not something up to us but rather up to the payment processor the only thing they told me is that there might be a delay with it
i never had a situation like this ever in 9 years
Im sorry for the inconvenience it should be with you soon
another casino with a payment processor issue
Sorry about that Jay
well it would have been nice of you to let me know about a delay with your payment processor 3rd party i guess.. great
i really need this money as well as the other that was taken from me
I understand you my friend and if it was up to me it would have been straight to your account
I will make sure we chase them so they can do what they need to do asap
I am really unhappy now. and very disappointed that nevada777 was hiding this from me
To be honest with you Jay it is the first time I hear for that delay too so basically what you know is the same thing we know
This information has not been delivered to us in advance, hence you would have know for it
time to change payment processors. I belong to many casinos.. they use 3rd part processor also.. paid immediately
Told finance the same thing my friend, its unacceptable for them to do that to us as well, as you can imagine if you have delayed withdrawal then somebody else would have too
do you have any siste sites
this has happened top me with one other casino but it was a lot of money
No other sister sites
ok i have choice...but I am expecting my money asap
Im gonna try to resolve this asap
Once I got any news I will make sure to update you
i can't believe it is happening
New message!
I believe you, my honest reaction was the same
THIS ISN'T RIGHT!
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΩ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΦΗ
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν βαθμολογία πάνω από το μέσο όρο.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ.
LOOK AT MY POST. I AM GETTING THE RUNAROUND
I cannot believe they have an above average rating.
SHOULD BE IN THE RED.
Δεν μπορώ να σας πω εδώ πώς νιώθω πραγματικά.
I can't tell you here how I am really feeling.
Κύριε...
Είναι πολύ καλό να σας ζητήσουν μια αντίγραφο κίνησης από τις συναλλαγές της τράπεζάς σας στον λογαριασμό σας.
Θέλουν λοιπόν να σιγουρευτούν αν τα χρήματα έχουν πάει χαμένα. Μπορείτε να δείτε τα πάντα μέσω της κατάστασης λογαριασμού. Και δεν είναι δυνατόν να ζημιωθείτε με την αποστολή αυτής της δήλωσης. ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ λοιπόν.
Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω τα πάντα, επομένως δεν μπορώ να πάρω το μέρος σου ή του κασίνου της Νεβάδα.
Αλλά εκ πείρας, στις περισσότερες περιπτώσεις οι παίκτες κάνουν λάθος επειδή δεν ακολούθησαν όλους τους κανόνες του καζίνο.
Παίζω online ρουλέτα εδώ και 4 χρόνια. Είχα χιλιάδες αναλήψεις.
Ποτέ, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, δεν είχα πρόβλημα. Και τα χρήματα έρχονται στον λογαριασμό μου 2 με 3 ώρες μετά τη δεδομένη παραγγελία ή το αργότερο 24 ώρες. Μια μέρα μετά λοιπόν.
Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι η ταχύτητα των χρημάτων που φτάνουν στον λογαριασμό σας δεν εξαρτάται από το καζίνο αλλά από την τράπεζά σας.
Sir...
It's perfectly fine for them to ask you for a statement from your bank's transactions to your account.
So they want to make sure if the money has gone astray. You can see everything through the account statement. And you can't possibly be harmed by sending them that statement. So SEND THEM.
I can't really understand everything, so I can't take your side or Nevada cassin's side.
But from experience, in most cases the players are wrong because they did not follow all the rules of the casino.
I have been playing online roulette for 4 years. I have had thousands of withdrawals.
I have never, NOT ONCE, had a problem. And the money comes to my account 2 to 3 hours after the given order or 24 hours at the latest. So a day later.
I would also like to mention that the speed of money arriving in your account does not depend on the casino but on your bank.
Gospodine...
Potpuno je u redu da Vam traže izvod iz transakcija vaše banke ka vašem računu.
Tako žele da se uvere da li je novac negde zalutao. Kroz izvod sa računa se sve vidi. A vama nikako ne može biti naneta nikakva šteta ako im pošaljete taj izvod. Dakle, POŠALJITE IM.
Ne mogu baš sve da razumem, tako da ne mogu stati na Vašu stranu ni na stranu Nevada cassina.
Ali iz iskustva u većini slučajeva igrači nisu u pravu jer nisu ispoštovali sva pravila kazina.
Ja igram on lajn rulet 4 godine. Imao sam na hiljade povlačenja novca.
Nikada, NI JEDNOM, nisam imao problem. A novac mi dolazi na račun 2 do 3 sata posle datog naloga ili najkasnije 24 h. Dakle dan kasnije.
Takođe želim napomenuti da brzina dolaska novca na Vaš račun ne zavisi od kazina već od vaše banke.
Μόνο εάν έχει υποστεί σωστή επεξεργασία εξαρχής. Παίζετε στο Nevada 777 και αν έχετε και είχατε αυτές τις αναλήψεις, τότε όλα θα είναι καλά για τη Zena
Only if it's been processed properly in the first place. Do you play at Nevada 777 and if you have and you've had a'll those withdrawals then it should all be fine for Zena
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.