Εκσυγχρονίζω. Πήρα και μπόνους πριν από μια εβδομάδα και αφού πληρούσα τις απαιτήσεις του παιχνιδιού, τελικά κέρδισα 1768,91 $. Έλαβα ένα email από το οικονομικό τους τμήμα που μου ζητούσε έγγραφα. Στέλνω όλα όσα ζήτησαν αλλά έλαβα μια απάντηση ότι ήταν ελλιπείς. Ενοχλήθηκα λίγο και έτσι αποφάσισα για κάποιο λόγο να παίξω τα κέρδη μου και ευτυχώς κέρδισα ξανά αφήνοντάς μου ένα κερδοφόρο υπόλοιπο 3168,00 $. Στη συνέχεια, έστειλα τα πρόσθετα έγγραφα που μου ζήτησαν και έλαβα ένα άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλεγε ότι έλαβαν τα έγγραφά μου και έχουν μπει στον λογαριασμό μου. Είπαν επίσης να έχετε υπόψη σας ίσως επικοινωνήσετε ξανά για λόγους συμμόρφωσης;;;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ???
Μετά από 5 ημέρες επικοινώνησα με την υποστήριξη συνομιλίας και τους ρώτησα για την απόσυρσή μου. Είπαν ότι συνήθως χρειάζονται 4 ημέρες πριν μπει στη διαδικασία πληρωμής. Ρώτησα επίσης αν μπορούσα να καταθέσω και να παίξω χωρίς να βλάψω την εκκρεμή ανάληψη μου. Είπαν ναι, μπορείτε να κάνετε κατάθεση και να παίξετε αλλά χωρίς μπόνους. Έτσι έκανα μερικές φορές και χθες κέρδισα επιπλέον 500 ανεβάζοντας το σύνολο μου στα 3600 $. Σήμερα έλαβα ένα email από το τμήμα οικονομικών που έλεγε ότι χρειάζονται ένα αντίγραφο της πιστωτικής μου κάρτας που χρησιμοποιήθηκε για αυτές τις πρόσθετες καταθέσεις. Παρόλο που είχαν ένα αντίγραφο από τα προηγούμενα έγγραφα, τα ήθελαν ξανά και αν δεν τα παρέδιδα σε 5 ημέρες θα ακύρωναν τα κέρδη μου και θα τα έβαζαν ξανά στον λογαριασμό μου. Τους έστειλα σήμερα
Αυτό είναι το πρώτο για μένα. Ελπίζω αυτό να μην μετατραπεί σε εφιάλτη για μένα όπως κάποιες άλλες προηγούμενες εμπειρίες. Θα περιμένω άλλες 4 εργάσιμες ημέρες χωρίς παιχνίδι. Ας δούμε τι θα γίνει.
Update. I took and bonus a week ago and after meeting the play thru requirements I finally won $1768.91. I received an email from their finance department asking me for documents. I send all they asked for but received a response they were incomplete. I got a bit annoyed so I decided for some reason to play my winnings and luckily won again leaving me a winning balance of $3168.00. I then sent the additional docs they asked for and I received another email stating that they received my docs and it has been put into my account. They also said keep in mind you maybe contacted again for compliance reasons???
WHAT IS THAT???
After 5 days I contacted chat support and asked them about my withdrawal. They said it usually takes 4 days before it goes into the payment process. I also asked if I could deposit and play without hurting my pending withdrawal. They said yes you can deposit and play but with no bonuses. So I did a few times and yesterday I won an additional 500 bringing my total to $3600. Today I received an email from the finance department saying they need a copy of my credit card used for these additional deposits. Even though they had a copy from the previous documents they wanted them again and if I didn't deliver them in 5 days they would void my winnings and put them back into my account. I sent them today
This is the first for me. Hope this doesn't turn into a nightmare for me like some other previous experiences. I will wait 4 more business days with no game play. Let's see what happens.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: