Γειά σου. Μπορώ να σας ρωτήσω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως με αυτό το καζίνο; Μπορεί πραγματικά να διαρκέσει λίγο περισσότερο, ειδικά με την πρώτη ανάληψη, λόγω της διαδικασίας επαλήθευσης. Το καζίνο πρέπει να εξετάζει όλα τα έγγραφα και έτσι, περισσότερο, όποτε το ποσό είναι μεγαλύτερο, ας πούμε. Συνήθως κάνουν περισσότερους ελέγχους, για να βεβαιωθούν ότι όλα είναι εντάξει. Ίσως θα πρέπει να προετοιμαστείτε ότι αυτό μερικές φορές θα μπορούσε να είναι πιο χρονοβόρο. Αν ήμουν στη θέση σου, θα προσπαθούσα να μην ανησυχώ τόσο πολύ, ειδικά αν η υποστήριξη σου λέει ότι η απόσυρση είναι "στη λίστα", όπως λες. Ενημερώστε μας και ας δούμε πώς θα πάει. 🙂
Hello. May I ask you if your account is fully verified with this casino? It can actually take a little bit longer, especially with the first withdrawal, due to the verification process. The casino needs to go thru all the documents and so, more so whenever the amount is higher, let's say. They usually do more checks, to be sure everything is ok. Perhaps you should prepare yourself that this could sometimes be more time consuming. If I were you, I would try not to worry that much, especially if the support tells you that you withdrawal is "on the list", as you say. Please keep us updated and let's see how it goes. 🙂