ΦόρουμΚαζίνοNeon54 Casino - γενική συζήτηση

Neon54 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από leggiokristian5
|
12796 προβολές 63 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
amatuszak696
πριν από 1 έτος

Hello.

Well, gambling means losing. The longer you play, the higher your chance to lose. This is the most usual state of things, it's actually math.

Let's hope you'll be luckier somewhere else!

Allow me to thank you for passing on the rest details as well, much appreciated.

Just mind that in almost every casino, you must wager each deposit at least once -it is called AML policy, standard rule, to be honest.

Further exciting hints are freely available in e-course focused on "iGaming Player Verification and AML" - join here!

"

Try to look at this from another perspective: Casinos are not banks, so you can't put money in and out under your conditions. 🙂



tsamurascom
πριν από 11 μήνες

Καλησπερα! Νεο μελος κι εγω και την πατησα καθως εχω αναληψεις 1400€ και προφανως δεν τις πιστωνουν με γελοιες δικαιολογιες. Και μαλλον ουτε προκειται ποτε. Αραγε πηρες ποτε τα χρηματα σου απο εκει; Μακαρι να εχω μια απαντηση εστω απο σενα, καθως μαζι τους δεν βγαζω καμια ακρη οσες φορες κι αν επικοινωνησω μαζι τους.

Marhofer
πριν από 11 μήνες

Did you manage to take your winnings? As I am afraid that I will never receive my earned money back in my account. Thank you for an answer.

πριν από 11 μήνες

Καλησπερα! Νεο μελος κι εγω και την πατησα καθως εχω αναληψεις 1400€ και προφανως δεν τις πιστωνουν με γελοιες δικαιολογιες. Και μαλλον ουτε προκειται ποτε. Αραγε πηρες ποτε τα χρηματα σου απο εκει; Μακαρι να εχω μια απαντηση εστω απο σενα, καθως μαζι τους δεν βγαζω καμια ακρη οσες φορες κι αν επικοινωνησω μαζι τους.

πριν από 11 μήνες

May I know which ridiculous excuses?

Do you need any help, perhaps? If you do, please explain the situation you are in, and we will try to find some solid ground in it, and possibly help out.

πριν από 10 μήνες

Προσπαθώ να βγάλω τα χρήματά μου σχεδόν δύο εβδομάδες. Περιμένω τρεις μέρες και με ακυρώνουν κ.ο.κ

Μου λένε ότι δεν έβαλα ημερομηνία λήξης στην κάρτα όταν ορίστηκε. Τώρα προσπάθησα να το κάνω με τραπεζικό έμβασμα για να δω αν έτσι λαμβάνω τελικά τα κέρδη μου

Αυτόματη μετάφραση:
verbo27
πριν από 10 μήνες

Hello, do you have the possibility to somehow add what the casino asks you to add, i.e. the expiration date on your card ? Since you entered a new withdrawal, could you tell us how it went and if there were any problems ? 

I will wait for your reply.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Γειά σου. Όρισα την ημερομηνία λήξης και πάλι την ακύρωσαν. Τώρα προσπάθησα να το κάνω με μεταγραφή και περιμένω να δω αν έτσι θα το πάρω

Αυτόματη μετάφραση:
verbo27
πριν από 10 μήνες

Also did the casino say why it was rejected for another time ? 

Anyway, I see you tried a different method so be sure to let us know how it went. 

If you have any issues, we'll try to help you out.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ. Ελπίζω αυτή τη φορά να σταθώ τυχερός.

Το καζίνο μου είπε ότι οι πληροφορίες ημερομηνίας λήξης της κάρτας δεν εμφανίζονταν όταν τις έβαλα. Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά να μην υπάρχει πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
verbo27
πριν από 10 μήνες

I understand, so we'll wait and see how the transfer goes and hopefully you'll get your money. Whatever happens, be sure to keep me updated, I'll be waiting. 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Σήμερα μου έστειλαν email ότι έγινε η ανάληψη. Σε 3 μέρες το πολύ θα μπουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Όταν το παραλάβω θα σου απαντήσω και θα σου πω.

Αυτόματη μετάφραση:
verbo27
πριν από 10 μήνες

I'm glad that things have moved forward and that the casino has communicated your withdrawal with you. I hope you get your money as soon as possible. 

I will wait for an update. 😊

Jaro
πριν από 10 μήνες

Ναι το παρέλαβα δύο μέρες αργότερα 😄

Αυτόματη μετάφραση:
verbo27
πριν από 9 μήνες

Well, I'm glad you got the money. 🎉😊

What method did you use to withdraw it? Are you still playing in this casino or not ? 

πριν από 9 μήνες

Παραλάβετε με τραπεζικό έμβασμα. Αν συνεχίσω να παίζω 😃

Αυτόματη μετάφραση:
verbo27
πριν από 9 μήνες

Pardon me; it's probably just a bad translation, but it sounds like there was a catch to the withdrawal. "if you keep playing"?

I'm probably wrong...

πριν από 6 μήνες

Καλό απόγευμα.

Έκανα ανάληψη στις 24 Απριλίου, δεν θυμάμαι καν την ώρα που την έκανα. Και έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη μέχρι πόσες μέρες πρέπει να περιμένω για να μου μεταφέρουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου και μου είπαν ότι είναι 3 εργάσιμες, περίμενε μέχρι τις 29 από Σάββατο, Κυριακή και αργίες εξαιρέστε το, οπότε περιμένετε και περιμένετε μέχρι να μην φτάσει ποτέ. Επικοινώνησα ξανά με την υποστήριξη την Κυριακή νωρίς το πρωί, καθώς είχαν ακυρώσει την απόσυρσή μου. Ρώτησα γιατί ήταν και μου είπαν ότι ήταν επειδή ο αριθμός λογαριασμού ήταν λάθος, το οποίο επαλήθευσα και ο αριθμός ήταν σωστός. Επισης μου ειπαν οτι το εκανα παλι και εδω περιμενω ακομα τα 312,47€ θα δω αν θα με παραδεχθουν αυριο περιμενω την ειλικρινη απαντηση σας ευχαριστω

Αυτόματη μετάφραση:
Fabian27
πριν από 6 μήνες

Hello, certainly not the most pleasant situation you describe, but we'll see how it moves on. 

So when you say that you have already verified the account with the casino along with the payment method, did you tell them that it's not possible for the account number to be wrong once they have verified it and therefore that they can check it in the documents you sent them ? Did you submit the withdrawal again and now it's pending and you're waiting for the money or what stage is it at ?

We give casinos 14 days to resolve withdrawals and I would say you are already waiting enough, so if you are interested you can file a complaint with us, which is free.

Just click here. ⬅️

Of course, if you want to wait a little longer you can do so and when you do or if you hear something new let us know. 

I'll keep my fingers crossed that you have funds as soon as possible. 🤞

Jaro
πριν από 6 μήνες

Δεν με αφήνουν να στείλω το παράπονο, συμπληρώνω ολόκληρη τη φόρμα, αλλά και πάλι δεν θα με ενημερώσουν τι μπορώ να κάνω για αυτήν την υπόθεση

Αυτόματη μετάφραση:
Fabian27
πριν από 6 μήνες

What specific problem do you have when you fill in the complaint? Are you doing it from the link I posted in my previous post ? Can you take a screenshot so I can see what's going on and try to help you somehow ? 

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα