Μέχρι στιγμής έχω κάνει 3 αιτήματα για ειδικό/μερικό ιστορικό συναλλαγών.
Συγκεκριμένα, για λίστα πιστώσεων από την πλευρά του καζίνο, σειρά ανταμοιβών. Σε δύο από αυτές που έγιναν τον Ιανουάριο εξυπηρετήθηκα σε μια-δυο μέρες. Για το τρίτο, στις αρχές Φεβρουαρίου, και αφού υπήρξε ασυμφωνία και καταγγελία στις αρχές, η στάση του καζίνο είναι τρομερή.
Ακόμα περιμένω από τις 5 Φεβρουαρίου. Σε δύο υπενθυμίσεις που τους έκανα (3 και 8 ημέρες μετά το αρχικό αίτημα) η απάντησή τους ήταν η ίδια: "Το αίτημά σας εξετάζεται από το αρμόδιο τμήμα. Μόλις επιλυθεί θα σας ενημερώσουμε μέσω email".
Η ίδια συμπεριφορά για άλλα αιτήματα. Σχετικά με τη συγκεκριμένη πίστωση ανταμοιβής: αναπάντητη για 19 ημέρες. Αναπάντητα επίσημα παράπονα για 25 ημέρες. Και το τελευταίο: Περιμένω ήδη 3 μέρες για να λάβω τον αριθμό αυτών των καταγγελιών (το σύστημά τους δεν στέλνει επιβεβαιώσεις και αντίγραφα) για να προχωρήσω στις αντίστοιχες καταγγελίες στις αρχές.
Να σημειωθεί και πάλι ότι πριν από τη διαμάχη δεν υπήρχε τέτοια καθυστέρηση και αδιαφορία από την πλευρά του καζίνο. Δεν ξέρω τι προτιμώ: την αοριστία τους, ακόμα και τα ψέματα, ή το τείχος της σιωπής τους.
ps το ιστορικό συναλλαγών δεν υπάρχει μέσω λογαριασμών παικτών. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το καζίνο.
Οι μόνες διαθέσιμες πληροφορίες είναι: λίστα συναλλαγών (καταθέσεις - αναλήψεις). Ιστορικό μπόνους και αν επιτεύχθηκε ο κύκλος εργασιών τους. Οι 50 πιο πρόσφατες περιστροφές με τα αποτελέσματά τους. Πουθενά δεν μπορείτε να δείτε ιστορικό αλλαγών στο υπόλοιπό σας και τον τύπο της συναλλαγής που το προκάλεσε. Τέλος, τα έπαθλα που αναφέρω, και υπάρχει διαφωνία για την πίστωση όλων, δεν καταγράφονται πουθενά.
As far I have made 3 requests for special/partial transaction history.
Specifically, for a list of credits from the side of the casino, series of rewards. In two of those that took place in January I was served in a couple of days. For the third, at the beginning of February, and after there had been a discrepancy and a complaint to the authorities, the attitude of the casino is terrible.
I am still waiting since February 5th. In two reminders I made to them (3 and 8 days after the initial request) their response was the same: "Your request is being reviewed by the relevant department. As soon as it is resolved we will inform you via your email".
Same behavior for other requests. About specific reward credit: unanswered for 19 days. Unanswered formal complaints for 25 days. And the latest: I am already waiting 3 days to receive the number of these complaints (their system does not send confirmations and copies) to proceed with the corresponding complaints to the authorities.
It should be noted again that before the dispute, there was no such delay and indifference on the part of the casino. I don't know what I prefer: their vagueness, even lies, or their wall of silence.
ps the transaction history does not exist through player accounts. This is confirmed, also from the casino.
The only informations available are: list of transactions (deposits - withdrawals). Bonuses history, and if their turnover was achieved. The 50 most recent spins with their results. Nowhere can you see a history of changes in your balance and the type of transaction that caused it. Finally, the prizes I mention, and there is a dispute about crediting them all, are not recorded anywhere.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: