Υπέβαλα μια καταγγελία για αυτό εδώ αλλά δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα…
Χρησιμοποίησα αυτό το καζίνο από το 2021, περίπου 1 χρόνο από τη χρήση τους ξεκίνησαν με μένα σχετικά με τον υπεύθυνο τζόγο, τα όρια κ.λπ.
Μίλησα μαζί τους στο τηλέφωνο και μου έδωσαν όριο 300 λιρών το μήνα και είπαν αν χρειαστώ περισσότερα πρέπει να αποδείξω το εισόδημά μου. Είπα ότι δεν θα χρειαστεί.
Σχεδόν κάθε μήνα έκτοτε κατέθεσα και έχανα τις 300 £, μερικές φορές έκανα αναλήψεις και πλήρωναν. Δεν υπάρχουν μεγάλα κέρδη, συνήθως απλώς έσπασαν ή έπαιρνα σχεδόν τα χρήματά μου πίσω.
Έπαιξα με 150 £ και έβγαλα 800 £. Στη συνέχεια έλεγξα τα email μου και μου είχαν γράψει μετά την απόσυρσή μου λέγοντας ότι πρέπει να δώσω πολλές πληροφορίες διαφορετικά δεν θα λάβω αναλήψεις.
Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι αν είχα χάσει θα μου είχαν επιστρέψει τα χρήματά μου; Αν υπάρχει πρόβλημα με την ανάληψη μου, γιατί δέχτηκαν τις καταθέσεις μου; Τους έχω στείλει έγγραφα αλλά ακόμα εξετάζονται. Έχουν 15 σελίδες από τις τραπεζικές μου κινήσεις! Γιατί πρέπει να τους δώσω τόσες πολλές πληροφορίες μόνο και μόνο για να συγκεντρώσω τα κέρδη μου;
Μπορεί κανείς να φανταστεί να πηγαίνει σε ένα πραγματικό καζίνο, να αγοράζει μάρκες, να βάζει ένα κερδοφόρο στοίχημα και να λέει ότι δεν μπορείτε να έχετε τα κέρδη σας ή ακόμα και τα αρχικά σας χρήματα, εκτός και αν παρέχετε συγκεκριμένες πληροφορίες; Είναι γελοίο. Εάν έχουν πρόβλημα με τον λογαριασμό σας, δεν θα πρέπει να επιτρέπουν καμία συναλλαγή εξαρχής.
Νομίζω ότι εκμεταλλεύονται τους κανόνες του UKGC και απλώς ληστεύουν τους πελάτες τώρα.
I submitted a complaint about this here but it hasn’t been published yet…
I used this casino since 2021, about 1 year into using them they started on me about responsible gambling, limits, etc.
I spoke with them on the phone and they gave me a £300 a month limit and said if I need more I have to prove my income. I said that won’t be necessary.
Almost every month since then I deposited and lost the £300, a couple of times I made withdrawals and they paid. No big winnings, usually just broke even or got almost my money back.
I played with £150 and withdrew £800. Then I checked my emails and they had written to me after I withdrew saying I need to provide a lot of information or I won’t get any withdrawals.
So does this mean that if I had lost they would have returned my money? If there is an issue with me withdrawing, why did they accept my deposits? I have sent them documents but they are still reviewing. They have 15 pages of my bank statements! Why should I have to give them so much information just to collect my winnings?
Can anyone imagine going to a real casino, buying chips, placing a winning bet and have them say you can’t have your winnings or even your original money unless you provide certain information? It’s ridiculous. If they have an issue with your account they should not allow any transactions in the first place.
I think they are taking advantage of the UKGC rules and just robbing customers now.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: