ΦόρουμΚαζίνοMozzart Casino - γενική συζήτηση

Mozzart Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από Romi
|
587 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Mozzart Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
zorans71
πριν από 2 μήνες

Και εγώ είχα πολύ μεγάλη γνώμη για τον Μότσαρτ μέχρι σήμερα, όταν μου ανέστειλαν τον λογαριασμό μέχρι νεοτέρας; Σκέφτομαι να ανοίξω καταγγελία αλλά περιμένω να δω αν θα μου απαντήσουν, αλλά δεν έχουν απαντήσει τίποτα εδώ και 2 ώρες 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
mashina44
πριν από 2 μήνες

Hello. I have moved your post here, to an official thread of the casino, in case some other players would like to react or even share their experiences at this casino with you and others as well. 😉

So have you got any explanation from the support regarding your account yet? Please let us know if you have any updates.

mashina44
πριν από 2 μήνες

Για ποιο λόγο σας απέκλεισαν;

Αυτόματη μετάφραση:
zorans71
πριν από 2 μήνες

Έλυσα το πρόβλημα, σήκωσαν την αναστολή. Απάντησαν στο email μου την επόμενη μέρα. Μπορώ να σας γράψω στο pp αν υπάρχει αυτή η επιλογή, για να μην γράφω εδώ όταν το έχω ήδη λύσει μαζί τους.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
mashina44
πριν από 2 μήνες

Maybe it would be nice to briefly describe what and how you managed to solve it, because you could help other players in the future. But the decision will be up to you because I won't push you into it. I think it might be helpful. 

Either way, I'm pleased that you managed to solve the issue and everything is fine. I hope there will be no more problems like this. 🙂

Jaro
πριν από 2 μήνες

Εδώ είχα γράψει ένα μεγαλύτερο κείμενο, αλλά θα το συντομεύσω. Αυτό είναι αθλητικό στοίχημα, όταν στοιχηματίζετε σε συγκεκριμένες αποδόσεις και λαμβάνετε ένα μήνυμα VERIFICATION_WAITING, μην προσπαθήσετε να στοιχηματίσετε ξανά σε αυτές τις αποδόσεις επειδή είναι απενεργοποιημένο. Στην περίπτωσή μου υπήρχε μια παρεξήγηση, νόμιζα ότι ήταν πρόβλημα με μια αργή σύνδεση στο Διαδίκτυο, δεν ήξερα τι σήμαινε αυτό το μήνυμα, οπότε προσπάθησα μερικές φορές. Αλλά όταν εξήγησα τα πάντα λεπτομερώς στην υποστήριξη αλληλογραφίας, ενεργοποίησαν ξανά τον λογαριασμό μου. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
mashina44
πριν από 2 μήνες

Oh I understand, anyway, even if it was about sports betting thanks for your explanation. Maybe it will help someone if they encounter a similar problem in this casino. 

The bottom line is that you managed to solve it and everything is fine and you can continue to use your account. 

Do you like playing at this casino ? 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα