πριν από 6 μήνες
Το προφίλ μου περιέχει ένα email, γράψτε εκεί. εκεί μπορούμε να συζητήσουμε τα πάντα
My profile contains an email, write there. there we can discuss everything
0
Το προφίλ μου περιέχει ένα email, γράψτε εκεί. εκεί μπορούμε να συζητήσουμε τα πάντα
My profile contains an email, write there. there we can discuss everything
Mohit bhai περίμενε λίγο, μην επικοινωνήσεις με κανέναν,
Αφήστε την ομάδα του Casinoguru να απαντήσει και όλα θα πάνε καλά
Mohit bhai wait for some time, don't contact anyone,
Let the Casinoguru team respond and everything will be fine
Mohit bhai rukja thoda time , kisi se contact mat karo,
Casinoguru team ko response Dene de sab thik ho jayega
ανοίξτε το προφίλ μου και υπάρχει ένα email στη στήλη "σχετικά με εμένα".
open my profile and there is an email in the "about me" column
Τα χρήματα εξαφανίστηκαν από τον λογαριασμό μου, πώς μπορεί να βοηθήσει; δεν έχετε λάβει ούτε ένα σχόλιο από εκπροσώπους της mostbet. σταμάτα να λες βλακείες
The money has disappeared from my account, how can it help? you have not received a single comment from mostbet representatives. stop talking nonsense
Τι τρομερό καζίνο. Μείνετε μακριά από αυτή την απάτη.
Έκανα εγγραφή στην mostbet πριν από λίγους μήνες, ωστόσο, καθώς δεν μου δόθηκαν οι δωρεάν περιστροφές καλωσορίσματος και οι γύροι εγκατάστασης της εφαρμογής, αποφάσισα να κλείσω τον λογαριασμό.
Λίγους μήνες αργότερα, από περιέργεια, πήγα να δω αν ο λογαριασμός μου ήταν κλειστός και, προς έκπληξή μου, ήταν ακόμα ανοιχτός.
Ζήτησα ξανά κλείσιμο, και μετά από αμέτρητες προσπάθειες να μην τα παρατήσω, και αφού επανέλαβα τους λόγους που με οδήγησαν να τερματίσω 3 διαφορετικά άτομα. Εκεί το έκαναν.
Υπέβαλα τα έγγραφα που μου ζήτησαν, την επόμενη μέρα λένε ότι δεν έγινε δεκτό το αίτημά μου για κλείσιμο γιατί θέλουν φωτογραφία του διαβατηρίου μου δίπλα στο πρόσωπό μου.
Τώρα, δεν απαιτείται να έχω διαβατήριο, έστειλα αυτή τη selfie με την εθνική μου ταυτότητα. Ακόμα κι έτσι, δεν θέλουν να το δεχτούν.
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος. Νιώθω κουρασμένος με αυτή την εταιρεία.
What a terrible casino. Stay away from this scam.
I registered with mostbet a few months ago, however, as I was not given the free welcome spins and the APP installation rounds, I decided to close the account.
A few months later, out of curiosity, I went to see if my account was closed, and to my surprise, it was still open.
I requested closure again, and after countless attempts not to give up, and after repeating the reasons that led me to terminate 3 different people. There they did it.
I submitted the documents they requested, the next day they say that my request for closure was not accepted because they want a photo of my passport next to my face.
Now, I am not required to have a passport, I sent this selfie with my national identification card. Even so, they still don't want to accept it.
Can anyone help resolve the issue. I feel worn out with this company.
Que casino terrível. Fiquem longe deste embuste.
Fiz o registo, na mostbet á alguns meses, entretanto como não me atribuiram as rodadas grátis de boas vindas e as rodadas de instalação da APP, decidi encerrar a conta.
Passados uns meses e por curiosidade fui ver se a minha conta se encontrava encerrada, e para meu espanto, continuava aberta.
Solicitei novamente o encerramento, e após inúmeras tentativas para que não desistisse, e após repetir os motivos que me levaram a encerrar a 3 pessoas diferentes. Lá o fizeram.
Submeti os documentos que me pediram, no dia seguinte dizem que a.minha solicitação de encerramento não foi aceite porque querem foto do meu passaporte junto ao rosto.
Ora eu não sou obrigado a ter passaporte, fiz o envio dessa selfie com o meu cartão nacional de identificação. Mesmo assim continuam a não querer aceitar.
Alguém consegue ajudar a.resolver o tema. Sinto me desgastado com esta empresa.
Μπορώ να ρωτήσω εάν έχετε ακόμα χρήματα στο λογαριασμό σας σε αυτό το καζίνο, παρακαλώ; Ή μήπως απλά δεν θέλετε να παίξετε εκεί, οπότε ζητήσατε κλείσιμο λογαριασμού; Δεν καταλαβαίνω εντελώς γιατί πρέπει να επαληθεύσετε τον εαυτό σας.
May I ask if you have any real balance money still in your account at this casino, please? Or is it that you just don't want to play there, so you asked for account closure? I do not completely understand why you need to verify yourself.
Δεν έχω υπόλοιπο, θέλουν να καθυστερήσουν το κλείσιμο του λογαριασμού όσο το δυνατόν περισσότερο.
Θέλω να κλείσω γιατί νιώθω ότι υπάρχει έλλειψη σοβαρότητας σε αυτό που κάνουν.
I don't have any balance, they want to delay closing the account as much as possible.
I want to close because I feel there is a lack of seriousness in what they do.
Não tenho saldo nenhum, eles pretendem ao máximo atrasar o encerramento da conta.
Quero encerrar porque sinto que falta seriedade no que fazem.
Τι θα λέγατε αν σταματήσετε να συνδέεστε σε αυτόν τον λογαριασμό καζίνο;🤷♀️ Απλά σκέφτεστε δυνατά εδώ.🤔
What about if you just stop logging into this casino account?🤷♀️ Just thinking out loud here.🤔
Γειά σου. Τώρα έχουν περάσει σχεδόν 9 μήνες.
Έχω κάνει 3 καταθέσεις στην Mostbet για συνολικά 3 ευρώ;
Όταν κέρδισα το κέρδος ήταν 9675 ευρώ. Ο λογαριασμός μου παγώθηκε και ο γκουρού του Καζίνο προσπάθησε να με βοηθήσει. Η Mostbet αρνείται τα πάντα. Αν και έχω όλες τις αποδείξεις.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την αρχή στο cucacao χωρίς απάντηση.
Έχετε κάποιες συμβουλές για το τι μπορώ να λάβω βοήθεια;
Hello. Now almost 9 months have passed.
I have made 3 deposits on Mostbet for a total of 3 euros?
When I won, the profit was 9675 euros. My account was frozen and Casino guru has tried to help me. Mostbet denies everything. Although I have all the proof.
I have tried to contact the authority in cucacao no answer.
Do you have any tips on what I can get help with?
Hej. Nu har det gått snart 9 månader.
Jag har gjort 3 insättningar på Mostbet totalt 3 euro?
När jag vann så blev vinsten 9675 euro. Mitt konto blev fryst och Casino guru har försökt hjälpa mej. Mostbet förnekar allt. Fast jag har alla bevis.
Jag har försökt kontakta myndighet i cucacao inget Svar.
Har ni tips om vad jag kan få hjälp?
3000 ευρώ καταθέσεις θα έλεγε
3000 euro deposits it would say
3000 euro insättningar skulle det stå
Λυπούμαστε, δεν μπορέσατε να λάβετε βοήθεια από τη ρυθμιστική αρχή μέχρι τώρα. Ενημερώστε μας, παρακαλούμε, αν υπάρχουν ενημερώσεις.🙏
Sorry, you were not able to get any help from the regulator by now. Let us know, please, if there are any updates.🙏
Γεια Romi Ευχαριστώ. Δεν έχω ακούσει τίποτα από τις αρχές. Δεν συμβαίνει τίποτα και δεν ξέρω πώς να συμπεριφερθώ;
Hi Romi Thanks. I haven't heard anything from the authorities. Nothing is happening and I don't know how to behave?
Hej Romi Tack. Jag har inte hört nånting av myndigheterna. Ingenting händer och jag vet inte hur ska jag bära mej.åt?
Λοιπόν, αν η αρχή δεν σας έχει γράψει τίποτα, τότε προφανώς ένας δικηγόρος είναι η τελευταία λύση. Δεν ξέρω αν αυτό θα ήταν κατάλληλο για εσάς, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ σχεδόν τίποτα.
Γι' αυτό συμβουλεύουμε πάντα τους παίκτες να παίζουν στο καζίνο με την καλύτερη άδεια στη χώρα τους, επειδή έχουν κάποιον να απευθυνθούν σε περίπτωση που συμβεί κάτι.
Τέλος πάντων, πιστεύεις ότι θα δοκιμάσεις κάτι τέτοιο;
Well, if the authority hasn't written you anything, then obviously a lawyer is the last resort. I don't know if this would be appropriate for you, but I can think of almost nothing.
That's why we always advise players to play at the casino best licensed in their country, because they have someone to turn to if something comes up.
Anyway, do you think you'll try something like that?
Η χειρότερη εφαρμογή που έχω παίξει ποτέ.
Μόνο ο Θεός ξέρει για τα μπόνους και τα πράγματα τους.
Χάσατε 200 χιλιάδες σε 2 ημέρες από τον δείκτη ασφάλειας των γκουρού του Καζίνο.
Δεν τους ενδιαφέρει καν να συνομιλούν σωστά
Καλύτερα να φύγετε από αυτόν τον ιστότοπο
Worst app I have ever played.
Only god knows about their bonuses and stuff.
Lost 200k in 2days by Casino gurus safety index.
They dont even care to chat properly
Better to leave this site
Λυπάμαι που νιώθετε έτσι, και εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς εάν αποφασίσετε να παίξετε σε οποιοδήποτε διαδικτυακό καζίνο ή όχι. Προσπαθούμε μόνο να ενημερώσουμε τους χρήστες μας για όλα τα διαδικτυακά καζίνο όσο πιο ξεκάθαρα μπορούμε και η ομάδα δεδομένων μας εργάζεται σκληρά για να συλλέξει όλες τις πληροφορίες ώστε να μπορούμε να τις παρέχουμε στον ιστότοπό μας.
Πόσο καιρό έπαιζες εκεί;
I am sorry you feel this way, and it is totally up to you whether you decide to play at any online casino or not. We only try to inform our users about all online casinos as clearly as we can, and our data team works hard to collect all the information so we can provide it on our website.
How long did you play there for?
Γεια σας, μόλις έπαιξα γιατί η mostbet έχει καλές βαθμολογίες από την πλευρά σας. Η εμπειρία μου μαζί τους ήταν κακή. Μόλις έπαιξε 3 μέρες.
Δεν υπάρχει επιλογή να περάσουμε από τις προηγούμενες καταθέσεις μας, κάτι που μου φαίνεται πολύ συνηθισμένο app.
Hey I just played because mostbet have a good ratings from your side. My experience with them was bad. Just played 3days.
There is no option to go through our past deposits, which seems very ordinary app to me.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.