Δεν θα ανησυχούσα ακόμα, παρόλο που ξέρω ότι αν δεν λάβετε απάντηση για 4 ημέρες, σίγουρα δεν είναι ευχάριστο. Το καζίνο πρέπει να κάνει όλους τους απαραίτητους ελέγχους και όταν όλα είναι εντάξει, είμαι σίγουρος ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σας. Αλλά έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε στη συνομιλία πώς γίνεται η επαλήθευση του λογαριασμού σας;
Σχετικά με την απόσυρση, γράφεις ότι έχεις ήδη λάβει, οπότε πιστεύω ότι είναι ακόμα καλύτερο και δεν υπάρχει τίποτα ανησυχητικό μέχρι στιγμής. Πιστεύω ακράδαντα ότι μόλις το καζίνο ελέγξει τα έγγραφά σας και όλα είναι εντάξει, θα μπορείτε τελικά να κάνετε ανάληψη.
Αν έχετε κάποια νέα πληροφορία, ενημερώστε με.
Και φυσικά προσπάθησε να σκέφτεσαι θετικά, θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για να τα πάρεις όλα πίσω σου γρήγορα. 🤞
I wouldn't be worried yet even though I know that if you don't get a reply for 4 days it's certainly not pleasant. The casino has to make all the necessary checks and when everything is in order I'm sure they will get back to you. But have you tried asking in chat how your account verification is going ?
Regarding the withdrawal, you write that you have already received one, so I think it's all the better and there's nothing to worry about so far. I strongly believe that once the casino has checked your documents and everything is in order, you will eventually be able to withdraw.
If you have any new information, let me know.
And of course try to think positive, I'll keep my fingers crossed that you get everything behind you quickly. 🤞
Αυτόματη μετάφραση: