Γεια σας αρθρώσεις!
Έχετε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Η προώθηση Black Friday χρησιμοποιήθηκε, εφαρμόστηκε, ζητήθηκε πληρωμή και στη συνέχεια διακόπηκε και ακυρώθηκε με τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα.
Έχω ήδη γράψει στο complaints@gaminglicenses.com.
Ωστόσο, απέρριψαν απευθείας την υπόθεση χωρίς λεπτομερή εξέταση και με κατηγόρησαν ότι παραδέχτηκα ότι χρησιμοποίησα μπόνους επαναφόρτωσης στην καταγγελία μου.
Εντελώς τρελό.
Ο Majte εξακολουθεί να ερευνά την υπόθεση και συμφώνησε με το παράπονό μου ότι δεν αναφέρθηκε τίποτα για μπόνους επαναφόρτωσης στην προσφορά.
Η MondCasino εξακολουθεί να αρνείται και ισχυρίζεται ότι η υπόθεση έχει κλείσει μαζί τους.
Ελπίζω ότι το CasinoGuru μπορεί να μας βοηθήσει εδώ, διαφορετικά θα εξετάσω και νομικές ενέργειες.
Hello knuckles!
Have exactly the same problem.
Black Friday promotion used, implemented, payment requested and then it was broken off and canceled with exactly the same arguments.
I have already written to complaints@gaminglicenses.com.
However, they rejected the case directly without a detailed examination and accused me of admitting to having used a reload bonus in my complaint.
Totally insane.
Majte is still investigating the case and agreed with my complaint that nothing was mentioned about a reload bonus in the promotion.
MondCasino still refuses and claims the case is closed with them.
I hope that CasinoGuru can help us here, otherwise I will also consider legal action.
Hallo Knuckle!
Habe exakt das selbe Problem.
Black Friday promotion genutzt, umgesetzt, Auszahlung beantragt und anschließend wurde diese genau mit den selbem Argumenten abgebrochen und storniert.
Ich habe bereits an complaints@gaminglicenses.com geschrieben.
Diese haben den Fall aber ohne einer genauen Prüfung direkt abgelehnt und haben mich beschuldigt, dass ich in meiner Beschwerde zugegeben habe einen Reload Bonus genutzt zu haben.
Völlig irrsinning.
Majte hat den Fall noch in Abklärung und hat bei meiner Beschwerde auch mir recht gegeben, dass in der Promotion nichts von einem Reload Bonus erwähnt wurde.
MondCasino weigert sich trotzdessen und behauptet der Fall wäre bei ihnen geschlossen.
Ich hoffe das CasinoGuru uns hier helfen kann, ansonsten werde ich auch rechtliche Schritte in betracht ziehen.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: