ΦόρουμΚαζίνοMondcasino - γενική συζήτηση

Mondcasino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από itsknuckle
|
5764 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Mondcasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Έλαβα ένα email από το Mond Casino χθες με μπόνους Black Friday 150%. Κατέθεσα 100€ και είχα ακόμα 4000€ σε πραγματικά χρήματα μετά το στοίχημα B+D x40. Εξαργύρωσα αυτά τα 4000 € χθες και αυτές οι αναλήψεις + όλα τα χρήματα εκτός από την κατάθεσή μου 100 € αφαιρέθηκαν λέγοντας ότι ήταν ένα μπόνους επαναφόρτωσης και επειδή δεν έχω κάνει κατάθεση τις τελευταίες 7 ημέρες διαφορετικά θα ήταν δικό μου το μπόνους και τα κέρδη δεν είναι έγκυρα και πρέπει να αφαιρεθούν. ΠΟΥΘΕΝΑ στο email της προσφοράς ή στον ιστότοπο κατά την εξαργύρωση του κωδικού δεν γράφτηκε ότι ήταν μπόνους επαναφόρτωσης ή κάτι τέτοιο. Στη συνέχεια, η ζωντανή συνομιλία μου λέει ότι οι όροι μπόνους λένε ότι κάθε μπόνους που δεν επισημαίνεται ως "Χωρίς επαναφόρτωση" είναι αυτόματα μπόνους επαναφόρτωσης και αυτό θα ήταν στους γενικούς όρους μπόνους. Έχω διαβάσει και αυτά τα 20x και εκεί δεν λέει κάτι τέτοιο. Άρα ούτε επισημάνθηκε ως μπόνους ούτε υπάρχει στους Όρους Μπόνους. Όταν του ζήτησα να μου δείξει παρακαλώ ή να μου πει πού το λέει, δεν μου απάντησε πια.

τι μπορώ να κάνω τώρα και ποιες είναι οι εμπειρίες σας. Ένα καζίνο δεν μπορεί απλώς να πει στη συνέχεια ότι υποτίθεται ότι ήταν ένα μπόνους επαναφόρτωσης, εάν αυτό δεν αναφέρεται πουθενά και ο παίκτης δεν το γνωρίζει πουθενά. Ήμουν ακόμη και στη ζωντανή συνομιλία χθες το βράδυ επειδή δεν μπορούσα να βρω το email στην αρχή. Πήρα πάλι τον κωδικό "blackfriday" από αυτούς και ούτε εκεί έλαβα καμία πληροφορία ότι δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω καθόλου αυτό το μπόνους. Η κατάθεση κ.λπ., όλα λειτούργησαν χωρίς κανένα πρόβλημα και το μπόνους πιστώθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Οι όροι του μπόνους λένε "Οι παίκτες πρέπει να καταθέσουν τουλάχιστον 100 € σε καθαρές καταθέσεις τις τελευταίες 7 ημέρες πριν από τα μπόνους Παρασκευή Επανάληψη φόρτωσης, Επαναφόρτωση Σαββατοκύριακου, Ημέρα δωρεάν περιστροφών ή οποιοδήποτε άλλο μπόνους που επισημαίνεται ως "Μπόνους επαναφόρτωσης" διεκδικείται για να είναι επιλέξιμοι για κέρδη που δημιουργούνται με τη βοήθεια του μπόνους"

αλλά αυτό το μπόνους blackfriday ΔΕΝ επισημάνθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ ως μπόνους επαναφόρτωσης ή κάτι παρόμοιο. Όχι στο email προώθησης, στον ιστότοπο ή κατά την εξαργύρωση. Έτσι, μόλις με απάτησαν για 4000 € από αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
itsknuckle
πριν από 2 έτη

Hello,

usually, the emails say something like "general terms and conditions applies" or "all rules apply", but I would expect that such a condition can be found somewhere. What I do not like at all is that the casino support just quit the communication instead of quoting a concrete rule to make things clear. 🙁

I can see that we found some rules unfair, well it seems that promotions fall into this category too.


πριν από 2 έτη

Υπήρχε μόνο ένας σύνδεσμος που έλεγε "Ισχύουν οι όροι και οι όροι μπόνους". Εάν κάνετε κλικ σε αυτό, θα φτάσετε στους γενικούς όρους μπόνους. Αλλά δεν περιγράφεται ή διευκρινίζεται πουθενά ότι αυτό το μπόνους θα πρέπει να είναι μπόνους επαναφόρτωσης. Άρα ούτε στο email των προσφορών ούτε στην ιστοσελίδα, ούτε στο μπόνους ή γενικούς όρους.

Τώρα απλώς λέγεται από το καζίνο ότι ήταν ένα μπόνους επαναφόρτωσης και επειδή δεν είχα κάνει κατάθεση χωρίς μπόνους τις τελευταίες 7 ημέρες, τα κέρδη δεν θα οφείλονταν σε εμένα. Και υπήρξε μια άλλη απάντηση από το Mond Casino ότι δεν είχα κάνει κατάθεση χωρίς μπόνους αλλά μόνο 5-6 κομμάτια με τα μπόνους που προσφέρει το καζίνο και ότι αυτό θα παραβίαζε τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις. Μόνο εδώ δεν ορίζεται πουθενά πόσα μπόνους είναι "υπερβολικά" ή πόσο συχνά χωρίς μπόνους πρέπει να πληρωθούν ή σε ποια περίοδο ή οτιδήποτε άλλο. Ως παίκτης, πώς πρέπει να ξέρω ότι 5 μπόνους είναι πάρα πολλά για να τα χρησιμοποιήσω και 3 είναι εντάξει, για παράδειγμα

Αυτόματη μετάφραση:
itsknuckle
πριν από 2 έτη

Well,

the more I "hear", the less I like it. Casinos with such a good reputation should provide clear terms and support every obstacle by quoting the associated rule, so the player can fully understand what is happening.

It's good that you submitted the complaint, and if you have any screenshots or emails, kindly send them all to Nick, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Ναι, ούτε εγώ καταλαβαίνω. Πολλά είναι ασαφή ή δεν ορίζονται καθόλου στις συνθήκες. Θα πρέπει να μπορείτε να βλέπετε οξυδερκώς πότε ένα μπόνους είναι ένα μπόνους επαναφόρτωσης και θα πρέπει να μπορείτε να βλέπετε με οξυδέρκεια πόσα μπόνους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και πότε όχι και πόσο συχνά, σε ποια περίοδο προθεσμιακών καταθέσεων χωρίς μπόνους πρέπει να γίνονται.


Ελπίζω ότι ο Νίκος μπορεί να με βοηθήσει σύντομα. Δεν έχω λάβει ακόμη καμία απάντηση από αυτόν για την καταγγελία.


Αυτόματη μετάφραση:
itsknuckle
πριν από 1 έτος

Kindly give Nick some time for clarifying the matter, 4 days still remains. 🙏

πριν από 1 έτος

Χμμ δυστυχώς δεν έχω ακούσει για τον Nick μέχρι τώρα 🙁

Ήλπιζα πραγματικά ότι θα μπορούσατε να με βοηθήσετε κάπως. Είχε ακόμη 1-2 μηνύματα στην καταγγελία με περισσότερα στιγμιότυπα οθόνης άλλων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προώθησης, όπου μπορείτε πραγματικά να δείτε ότι είναι "μπόνους εκ νέου φόρτωσης" σε σύγκριση με το μπόνους που χρησιμοποίησα όπου δεν ήταν στη γραμμή θέματος.

Αυτόματη μετάφραση:
itsknuckle
πριν από 1 έτος

Hello,

2 days remain - meaning that Nick is working on that. I can imagine that he tries to figure out more about the bonuses, but sadly it requires some level of cooperation. I won't lie to you, there are 674 open complaints now so the whole team is under great time stress. Try to be patient, please. I'm, sure Nick will get back to you soon.🙏

πριν από 1 έτος

Γεια σας αρθρώσεις!

Έχετε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Η προώθηση Black Friday χρησιμοποιήθηκε, εφαρμόστηκε, ζητήθηκε πληρωμή και στη συνέχεια διακόπηκε και ακυρώθηκε με τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα.

Έχω ήδη γράψει στο complaints@gaminglicenses.com.

Ωστόσο, απέρριψαν απευθείας την υπόθεση χωρίς λεπτομερή εξέταση και με κατηγόρησαν ότι παραδέχτηκα ότι χρησιμοποίησα μπόνους επαναφόρτωσης στην καταγγελία μου.

Εντελώς τρελό.

Ο Majte εξακολουθεί να ερευνά την υπόθεση και συμφώνησε με το παράπονό μου ότι δεν αναφέρθηκε τίποτα για μπόνους επαναφόρτωσης στην προσφορά.

Η MondCasino εξακολουθεί να αρνείται και ισχυρίζεται ότι η υπόθεση έχει κλείσει μαζί τους.

Ελπίζω ότι το CasinoGuru μπορεί να μας βοηθήσει εδώ, διαφορετικά θα εξετάσω και νομικές ενέργειες.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι είναι απλώς λυπηρό. Δεν έλεγε πουθενά reload. Ούτε στο e-mail ούτε στην ιστοσελίδα ούτε κατά την εξαργύρωση και το live chat δεν μου το επισήμανε.

Σου στέλνουν κάτι τέτοιο, δεν γράφουν τίποτα με τον τρόπο που μπορείς να ξέρεις ότι είναι μπόνους επαναφόρτωσης και αν μετά κερδίσεις και θες να πληρώσεις (4000€ για μένα) λένε ότι δεν γίνεται. Αν και είναι ξεκάθαρο στους Όρους και Προϋποθέσεις ότι αυτοί οι κανόνες ισχύουν για μπόνους που "σημειώνονται ως επαναφόρτωση". Και δεν ήταν.

Για μένα είναι απλά απάτη. Δεν έχουν απαντήσει στα δύο τελευταία μου email ή τίποτα.

Δεν απάντησε καν στη δήλωσή μου ότι δεν υπήρχε επαναφόρτωση πουθενά

Και ένα τέτοιο καζίνο έχει τόσο καλή βαθμολογία παντού και χρησιμοποιεί κάθε πιθανή κερκόπορτα και παραθυράκι για να μην πληρώσει τα κέρδη. Ακόμα και τώρα που γράφετε το ίδιο πράγμα και θα πρέπει να παρατηρήσουν ότι επηρεάζονται πολλά άτομα και όπου κάτι πρέπει να ήταν πραγματικά λάθος και όχι με τον παίκτη, δεν έχει έρθει καμία εικόνα από το Mond Casino.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

@Matex0 απλά διάβασε το παράπονό σου και είναι 1 προς 1 το ίδιο. Επομένως, ο εκπρόσωπός τους θα πρέπει ήδη να παρατηρήσει ότι έχουμε δίκιο εάν υπάρχουν ήδη δύο ή και περισσότερα άτομα που έχουν το πρόβλημα.


Θα ήταν ωραίο να με κρατάς ενήμερο για το τι συμβαίνει μαζί σου. Είδα ότι ο εκπρόσωπος του Mond Casino έχει ήδη απαντήσει στο παράπονό σας, αλλά αυτή η απάντηση δεν έχει ακόμη εγκριθεί.

Δώστε μου κάποια σχόλια. Διαφορετικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με άλλους τρόπους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μέχρι στιγμής είχα μόνο μία απάντηση από το MondCasino και αναφέρονται στο γεγονός ότι ο δικαιοπάροχος τους έχει ήδη απορρίψει το αίτημά μου και ως εκ τούτου η υπόθεση έχει κλείσει για αυτούς.

Χαίρομαι που ο Matej το βλέπει όπως εμείς και που το μπόνους δεν επισημάνθηκε ως μπόνους επαναφόρτωσης ούτε για αυτόν.

Ας δούμε τι θα απαντήσει το MondCasino.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κι εγώ έχω μεγάλες ελπίδες. Τα 4000€ είναι πολλά λεφτά, ειδικά τώρα πριν από τα Χριστούγεννα, θα ήταν ωραίο ακόμα κι αν συμφωνούσαν για πληρωμή 50% μαζί μου λόγω διφορούμενων όρων μπόνους, κάτι θα ήταν αυτό.

Αλλά το Mond Casino πρέπει να το δει αυτό. ότι το μπόνους δεν είχε επισημανθεί πουθενά ως επαναφόρτωση και επίσης όχι όταν πατάτε "Εφαρμογή Bonus T&C" στο e-mail ήταν οτιδήποτε προς την κατεύθυνση "reload", αλλά μόνο οι γενικοί όροι μπόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καταλαβαίνω, ίσως θα έπρεπε να γράψετε και στο complaints@gaminglicences.com.

Πήρα και τη διεύθυνση complaints@xcm.cw .


Και φυσικά, τα 4000€ είναι πολλά, αλλά αυτό είναι στην πραγματικότητα για την αρχή.

Ο χρήστης είναι πάντα στο κοντό άκρο του μοχλού και τα διαδικτυακά καζίνο γίνονται πιο τολμηρά.

Χαίρομαι που υπάρχει μια πλατφόρμα όπως το CasinoGuru που βοηθάει και τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
Matex0
πριν από 1 έτος

Sadly, once this happens it's truly a strong argument for the casino, no matter whether the authority investigated the issue or not. 🙁

I fear the casino would use this argument in the complaint as well.

Let's see. 🤞


Kind note: you can use the "reply" button in the lower-left corner of the post window. It means that the recipient will be informed about your post 😉

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
itsknuckle
πριν από 1 έτος

Hello there,

I would wait for the complaint to develop further, and I also think that you should not contact the authority now.

If your official complaint is rejected by the authority, I fear it would only result in another "ammunition" for the casino.

Kind note: you can use the "reply" button in the lower-left corner of the post window. It means that the recipient will be informed about your post 😉

πριν από 1 έτος

Γειά σου


Κέρδισα ένα μεγάλο ποσό εδώ. Ωστόσο, το καζίνο έχει όριο ανάληψης ανά εβδομάδα και ανά μήνα. Χρειάζομαι περίπου 3 μήνες μέχρι να είναι όλα τα λεφτά μαζί μου. Μπορείτε να με βοηθήσετε εδώ για να πληρωθώ αμέσως και να μην χρειαστεί να περιμένω τόσο πολύ;

Δεν μπορεί να πρέπει να περιμένω 3 μήνες.


Παρακαλώ βοηθήστε.

Αυτόματη μετάφραση:
jblummm
πριν από 1 έτος

Hello there.

I'm sorry - we can't. You know these are limits, so I guess you were aware of the limits the moment you confirmed you read all terms and rules. 🙁

Allow me to say you're quite lucky. A word of kind advise, once you consider withdrawal limits low, find another casino to play.

Believe me, it could get worse. Have you seen this?

https://www.instagram.com/p/CnCNXJRuQn8/

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα