ΦόρουμΚαζίνοMiuCasino - γενική συζήτηση

MiuCasino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από yasin61
|
748 προβολές 10 απαντήσεις |
|
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το MiuCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, πώς μπορεί εάν ένα καζίνο αγνοεί εσκεμμένα την προστασία των παικτών, πραγματοποιήσει μόνιμο αυτοαποκλεισμό με 3 μήνες πολύ αργά, το Casinoguru στη συνέχεια στέκεται πίσω από το καζίνο και συμφωνεί με το καζίνο. Στον ιστότοπο του Miucasino, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις. Είπα στην υποστήριξη ότι πρέπει να κάνουν μόνιμο αυτοαποκλεισμό στον λογαριασμό μου, ο οποίος αγνοήθηκε και έχασα σχεδόν 2000 ευρώ ως αποτέλεσμα. Το Casinoguru μιλάει πίσω από την πλάτη του καζίνο ούτως ή άλλως και η καταγγελία κλείνει για χρήματα, όπως και τα καζίνο ασβεστοποιούνται για χρήματα. Δεν θα το συζητήσω μόνο εδώ αλλά και για τον τζόγο, το LCB και το Casinomeister. Το θέμα δεν θα σαρωθεί τόσο εύκολα κάτω από το χαλί. Πριν από 3 χρόνια ήταν ακόμα για τους παίκτες και τότε θα είχαν αποφασίσει αυτή την υπόθεση για τον παίκτη. Τώρα είναι απλώς ένα σύστημα δημιουργίας χρημάτων όπου η κατάταξη αυξάνεται για χρήματα, απορρίπτονται παράπονα για πληρωμές από το καζίνο κ.λπ.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 3 μήνες

Here you have a clear reason why the decision was made as it was: "The issue was rejected by the Complaints Team, which concluded that the player would only be entitled to a refund if the self-exclusion had been requested due to a gambling problem, which was not the case here. Consequently, the complaint was closed."

To the rest I don't know if I should comment at all because I see that you have your truth and therefore I will probably hardly tell you something. If we were doing it for the casinos and for money, which is not true, you would probably have no case with us. I think that says it all. 21 complaints and so, according to what I've seen, about half resolved, but yes, we are definitely doing it for the casinos and we are getting money for it. I'll just correct you once, because I know there's been some history here, avoid similar biased views or you'll be banned from the forum.

Thank you very much.


πριν από 3 μήνες

Αντίθετα, η δήλωσή σας είναι ότι το καζίνο μπορεί να κρατήσει τον λογαριασμό μου ανοιχτό παρά το αίτημα αυτοαποκλεισμού, εάν δεν έχω δηλώσει εθισμό στον τζόγο. Αυτή η δήλωση φαίνεται πολύ καθαρά στην καταγγελία μου. Θα πρέπει λοιπόν κανείς να πιστέψει ξεκάθαρα ότι αν ένα καζίνο αγνοήσει ένα αίτημα αυτοαποκλεισμού, αυτό είναι λάθος του καζίνο. Και μη νομίζετε ότι θα αφήσω τον εαυτό μου να τρομοκρατηθεί με την απειλή της απαγόρευσης.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 3 μήνες

Maybe it would be good to read the reason again. I didn't say anywhere that it's okay to have an open account if the player doesn't mention gambling addiction. It says you're not entitled to a refund which is a pretty big difference I'd say. 

πριν από 3 μήνες

Hi, we have issues with this casino, managers ignoring us in messengers, online support also ignoring and now the website doesn't work. Do you have any direct contacts of managers of this casino?

Sovin
πριν από 2 μήνες

Hi. May I ask if there is something our team could help you with, perhaps?

We usually directly contact the casino representative only whenever it is necessary in a player's complaint and do not share any contacts.

We would gladly help if there is anything we can do, so just let us know, please.

πριν από 2 μήνες

Στη δική μου περίπτωση είναι ακριβώς το ίδιο! Ο παίκτης είναι στην ίδια κατάσταση με εμένα και δεν συμβαίνει τίποτα! Επειδή το καζίνο είναι χρεοκοπημένο και ο ιστότοπος δεν είναι πλέον προσβάσιμος! Αν δεν έχουν μείνει χρήματα, δεν μένει τίποτα να πάρεις! Έχω πάθει ζημιές από 4000 έως 5500 ευρώ!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 2 μήνες

I have already informed our data team regarding this casino, and hopefully they will be able to find out what is going on there soon.

I am really sorry about your whole situation and hope that Tomas was helpful by providing all the information regarding our international tool for self-exclusion in your complaint, at least.

πριν από 2 μήνες

Το καζίνο πρέπει να διαγραφεί, θέλω τα 4000 με 5000 μου πίσω!!!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 2 μήνες

I surely get your point and understand how frusrating the whole situation must be.

Unfortunately, for now, there is really nothing much to do, just to be patient and wait to see what our team will find out.🙏

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα