Θέλω να μοιραστώ την εξαιρετικά αρνητική μου εμπειρία από το παιχνίδι στο MBit Casino και να εξηγήσω το πρόβλημά μου.
Στις 19 Μαΐου 2022, κέρδισα το 16045 DOGE στο MBit Casino. Ωστόσο, όλο αυτό το διάστημα δεν έχω λάβει τα κέρδη μου. Επαληθεύτηκα μέσω Skype. Υποσχέθηκαν να απαντήσουν σύμφωνα με το αποτέλεσμα της επαλήθευσης εντός μιας ημέρας, αλλά έστειλαν επιστολή ότι η επαλήθευση βρίσκεται ακόμη σε διαδικασία, επομένως το αποτέλεσμα θα είναι αργότερα. Δεν έλαβα ποτέ απάντηση και ο λογαριασμός μου στο καζίνο μπλοκαρίστηκε. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ. Κανείς δεν απαντά στα μηνύματά μου μέσω ταχυδρομείου. Προφανώς, αποφάσισαν να προσποιηθούν ότι δεν υπάρχω.
Δεν θα πω καν πόσο λάθος και εξωφρενική είναι αυτή η στάση απέναντι στους παίκτες. Εντάξει, μπλόκαρες τον λογαριασμό μου, αλλά τουλάχιστον εξήγησε το γιατί. Ελπίζω πραγματικά να λυθεί αυτό το πρόβλημα (αν και έχουν περάσει 3 μήνες) ή απλώς θα μάθω γιατί μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου. Ελπίζω πραγματικά για την αντίδραση του εκπροσώπου του καζίνο MBit.
Έχω ήδη δει παρόμοια παράπονα για το MBit σε άλλους ιστότοπους, οπότε αποφάσισα επίσης να αφήσω ένα σχόλιο. Από τη μία πλευρά, είναι κρίμα που οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν τόσο συχνά άδικη μεταχείριση προς τον εαυτό τους. Ακόμα, ίσως γίνει δείκτης ποιότητας και κάποιος προσέξει αυτό το πρόβλημα. Εάν το καζίνο δεν κάνει ανάληψη χρημάτων, αυτό σημαίνει κακή ποιότητα και αποκρουστική στάση απέναντι στους παίκτες. Θα ήθελα να δω αυτή την κατάσταση να επιλυθεί επιτέλους.
I want to share my extremely negative experience of playing at MBit Casino and explain my problem.
On May 19, 2022, I won 16045 DOGE at MBit Casino. However, during all this time I have not received my winnings. I was verified via Skype. They promised to respond according to the verification result within a day, but they sent a letter that verification is still in the process, so the result will be later. I never received an answer, and my casino account was blocked. WITHOUT EXPLAINING THE REASON. No one responds to my messages by mail. Apparently, they decided to pretend that I don't exist.
I won't even say how wrong and outrageous this attitude towards the players is. Okay, you blocked my account, but at least explain why. I really hope that this problem will be solved (although it's been 3 months), or I'll just find out why my account was blocked. I truly hope for the reaction of the MBit casino representative.
I have already seen similar complaints about MBit on other sites, so I also decided to leave a comment. On the one hand, it is a pity that people so often face unfair treatment towards themselves. Still, maybe it will become an indicator of quality and someone will pay attention to this problem. If the casino does not withdraw money, this means poor quality and disgusting attitude towards players. I would like to see this situation finally resolved.
Αυτόματη μετάφραση: